20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ranger hva du mener er Newcastles topp 5 kjøp  (Lest 8628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Ranger hva du mener er Newcastles topp 5 kjøp
« Svar #15 på: 11. Okt. 2006, 22:01 »
1. Albert Luque £9.500,000
2. Carl Cort £7,000,000
3. Hugo Miguel Viana £8,500,000
4. Elena Marcelino £5,800,000
5. Stephane Guivarc'h £3,500,000
lt;3 Newcastle <3

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 11. Okt. 2006, 23:07 »
:lol:

På listen min flytter jeg alle bortsett fra Given et hakk opp og legger til Rob Lee, siden Shearer ble kjøpt av Keegan.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. Okt. 2006, 23:58 »
Sitat fra: "Håvard"

På listen min flytter jeg alle bortsett fra Given et hakk opp og legger til Rob Lee, siden Shearer ble kjøpt av Keegan.

Nå ble også Lee kjøpt av Keegan. Faktisk tre år før Shearer kom til klubben. Kom fra Charlton.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Okt. 2006, 00:03 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Nå ble også Lee kjøpt av Keegan. Faktisk tre år før Shearer kom til klubben. Kom fra Charlton.

Det var tider det....  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Okt. 2006, 00:11 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Asbjørn"

Det var tider det....  :)

Ja på den tiden fikk man frysninger ved å se Newcastle spille.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Okt. 2006, 11:59 »
Ja, tilogmed Darren Peacock (skrivefeil?) fremsto jo som en spiller i verdensklassen sammenlignet med noen av de som operer i samme posisjon idag. Og alle de gode stundene som ennå hade tilgode å komme. Ferdinand, Shearer, Aspirilla... Faen, jeg savner den tiden. Og ikke minst kampen jeg linker til i signaturen min ....

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Okt. 2006, 13:17 »
hehe sant , jeg digga David Ginola og Asprilla over alt annet :P
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Okt. 2006, 13:22 »
Utvilsomt ballkunstnerne i laget det. Men faen for ett lag vi hadde engang da: Barton, Beresford, Peacock, Albert, Fox, Clark, Batty, Lee, Ginola, Aspirilla, Ferdinand, Shearer (teknisk sett hadde vi vel ikke alle de sammen på noe tidspunkt men for noen spillere og for ett lag... Ja, litt nostalgisk ja ;) )

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Okt. 2006, 16:57 »
Peter Beardsley!
Robert Lee
Les Ferdinand
Asprilla
Beresford
Peacock
Albert
Ginola
Batty

If only I could turn back time :cry:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Okt. 2006, 17:34 »
Peacock, ja.... hehe.....

Peanøttkukk? :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 12. Okt. 2006, 19:20 »
Peter Beardsley ja selvfølgelig. Takker Benson, viste det var en jeg hadde glemt her.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #26 på: 12. Okt. 2006, 22:07 »
Albert var vel "svindyr" til forsvarsspelar å vera i si tid, var han ikkje?
Kva skjedde eigentleg med han?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12. Okt. 2006, 22:43 »
Albert var en av de dyreste forsvarsspillerne i sin tid, og kom til klubben for £2 600 000. Han var god under Keegan, men veldig mye skadet... Deretter kom Daglish, og da begynte nedturen. Så kom Ruud Gullit og lånte han ut til Fulham, for så å selge han til Charleroi(sikkert skrivefeil) for en mye lavere sum. Husker ikke hvor mye..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 13. Okt. 2006, 10:21 »
Om man ser bort i fra Woody er Albert den beste forsvarsspilleren vi noen gang har hatt. Han kunne også spille midtbane, men var best som midtstopper. Han hadde også noen fantastiske offensive raid.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 13. Okt. 2006, 11:16 »
Som det mot ManU, da han scoret ett av Newcastles beste mål i historien. OI som han ydmyket Manu!