20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Burde Roeder klare dette "scenarioet"

Garantert. Ellers er ikke han vår mann.
10 (27.8%)
Nei. Nå kan vi ikke bli for kravstore.
7 (19.4%)
Herregud, gi mannen mye mer tid!
5 (13.9%)
Han er ikke vår mann uansett!
14 (38.9%)

Stemmer totalt: 35

Avstemning er avsluttet: 07. Okt. 2006, 23:25

Skrevet av Emne: De sportslige resultatene vi burde forlange  (Lest 9243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Re: De sportslige resultatene vi burde forlange
« Svar #30 på: 23. Okt. 2006, 16:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"

3 poeng: Newcastle - Bolton
1 poeng: Middlesbrough - Newcastle
3 poeng: Newcastle - Charlton
3 poeng: Newcastle - Sheffield United
1 poeng: Manchester City - Newcastle
0 poeng: Arsenal - Newcastle
3 poeng: Newcastle - Portsmouth
0 poeng: Chelsea - Newcastle
3 poeng: Blackburn - Newcastle
3 poeng: Newcastle - Watford

Newcastle - Bolton: forventet 3 poeng, fikk 0 poeng
Middlesbrough - Newcastle: forventet 1 poeng, fikk 0 poeng

Glenn Roeder ligger 4 poeng i minus. De to neste kampen SKAL bety 6 poeng. Herregud, Charlton og Sheffield United skal vi slå hjemme på St. James Park. Og om Roeder vil komme back on track, kan han like så godt vinne borte mot City også.

Arsenalkampen taper vi uansett, hjemme hos Portsmouth SKAL vi vinne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
De sportslige resultatene vi burde forlange
« Svar #31 på: 24. Okt. 2006, 23:03 »
Ja, de to neste kampene SKAL gi 6 poeng. Ingen bønn.
Det er to kamper vi rett og slett SKAL vinne.

Begge er hjemmekamper, og begge går mot lag vi SKAL være bedre enn.
Charlton sliter enda mer enn oss. Og de har måttet erstatte en manager som hadde suksess. Sheff. Utd kan bli den vanskeligste motstanderen, i og med at de er nyopprykket. Men vi SKAL vinne kampen.

Jeg sier ikke noe om hva som må gjøres dersom det ikke skjer.
Jeg vil ikke engang tenke den tanken.
De to neste kampene SKAL vinnes. Så enkelt er det.
La oss bruke Pompey som en oppvarming. La gutta slippe seg løs. Senke skulderene. Det verste som skjer mot Pompey er at vi ryker ut av en turnering vi strengt tatt ikke trenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Re: De sportslige resultatene vi burde forlange
« Svar #32 på: 28. Okt. 2006, 22:31 »
Sitat fra: "geordie-olav"

3 poeng: Newcastle - Bolton
1 poeng: Middlesbrough - Newcastle
3 poeng: Newcastle - Charlton
3 poeng: Newcastle - Sheffield United
1 poeng: Manchester City - Newcastle
0 poeng: Arsenal - Newcastle
3 poeng: Newcastle - Portsmouth
0 poeng: Chelsea - Newcastle
3 poeng: Blackburn - Newcastle
3 poeng: Newcastle - Watford

0 poeng: Newcastle - Bolton
0 poeng: Middlesbrough - Newcastle
1 poeng. Newcastle - Charlton

6 poeng i underskudd allerede etter disse forventningene mine, Roeder... sukk, sukk og atter sukk. Og vi som bare har spilt stakkarslige tre kamper!

Roeder har ikke levd opp til forventningene.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #33 på: 29. Okt. 2006, 09:31 »
geordie-olav skrev:
Jeg syntes at Roeder har vært en veldig god manager, og alt har bare gått en vei etter at han overtok, og det er opp. Så jeg skjønner ikke hva som er galt

Pipa fekk ei anna låt no ja.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 29. Okt. 2006, 11:28 »
Ja, men herregud da.

Om jeg syntes det før, betyr det ikke at jeg vil akseptere alt som skjer.

Jeg støttet Sir Bobby Robson veldig mye, men om vi plutselig hadde tapt 10 kamper på rad, hadde jeg ikke vært så støttende lenger.

Roeder slet litt i sesongåpningen, men jeg regnet med at det straks ville gå bedre. Det gikk ikke slik. Og jeg støtter ikke Roeder når han leder oss til nedrykk nesten. Men det blir jo å overdrive.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 29. Okt. 2006, 12:02 »
De sportslige resultatene er katastrofale og jeg tror at Roeder kommer til å si opp innen ca. en måned hvis vi fortsetter som nå. Han virker ikke som typen til å gå og vente på at han skal bli oppsagt for å få en stor fallskjerm (Souness).

Og Olav: Skal ikke begynne å dra opp denne diskusjonen igjen, men det var da voldomt så langt ned han har kjørt oss i forhold til for en uke siden, når det gikk så forferdelig mye ''oppover'' for bare en snau uke siden.  :roll:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 29. Okt. 2006, 12:48 »
En uke siden, du liksom. Mer enn det vil jeg si.

Etter Bolton-kampen begynte jeg å få nok. Og etter Middlesbrough-kampen tenkte jeg til meg selv: "Ok, nå ser jeg hvilken vei dette går. Men med seier i de to neste kampene, som er en selvfølge, vil vi nok komme tilbake på sporet".

Etter kampen mot Charlton har jeg fått nok.

Men jeg har bestemt meg for å gi Roeder en siste sjanse, og jeg tror at Shepherd også føler det slik.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #37 på: 29. Okt. 2006, 16:27 »
Skjønner ikke helt hvorfor vi absolutt ikke klarer å slå Arsenal, mens vi garantert skal slå Pompey. For å være ærlig syntes jeg Pompey har overbevist mye mer enn hva Gunners har!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #38 på: 29. Okt. 2006, 16:37 »
Vi har jo forsåvidt spelt ganske bra mot Arsenal dei siste sesongane. Det kan hende vi klarer ein uavgjort. Men eg er redd for at Arsenal kan ha dagen og vinne ganske  solid.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #39 på: 29. Okt. 2006, 17:57 »
Henry sitt rykk vs Bramble sitt rykk liksom..

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 29. Okt. 2006, 19:26 »
Les dette her folkens: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=425158&CPID=8&clid=4&lid=&title=Roeder+pleased+despite+draw

jeg ble jævli lei meg, når han sier sånne ting :cry:
Han vet vel at det er målene som teller :!:  :!:  :!:

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 29. Okt. 2006, 21:10 »
Nå bør Roeder sjønne at det er bare å ta hatten å gå.Nå ligger vi på 17 plass! Etter 10 runder. Dette har ikke supporterene fortjent.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 29. Okt. 2006, 22:30 »
Han var fornøyd med at laget skapte sjangser og spilte bra men var misfornøyd med utellingen.. Hva er galt med det om jeg tørr spørre?

HEKSEJAKTEN FORTSETTER
iverpool FC

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 29. Okt. 2006, 23:53 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Han var fornøyd med at laget skapte sjangser og spilte bra men var misfornøyd med utellingen.. Hva er galt med det om jeg tørr spørre?

Problemet er at ein skal IKKJE vera fornøyd med 0-0 mot Charlton PL desidert dårligeste lag så langt i Pl med 2 smålugne poeng.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 30. Okt. 2006, 16:05 »
Jeg er for en gangs skyld helt enig med alle som vil hugge hodet av Roeder. Vi kan ikke under noen omstendigheter være fornøyd med bare å skape sjanser mot Charlton. 0-0 hjemme mot Charlton er, i 2006/07-sesongen, en komplett skandale, en flause og for et tap å regne. Dette var en kamp vi MÅTTE vinne. Det greide vi ikke, og da står vi med begge beina godt plantet på nedre halvdel. Det er bare ikke godt nok. Det er bare ikke godt nok å ikke forlange mer enn det vi gjorde mot Charlton. MÅ vi vinne, ja så er ingenting annet enn seier godt nok. Om det hadde blitt 1-0 eller 10-0 er meg rivende likegyldig. Men kun seier var godt nok, og 0-0 mot Charlton, det regner jeg som tap.

Nå så jeg riktignok ikke kampen (og i ettertid skammer jeg meg overhodet ikke for det), men å ikke score mål når vi skaper såpass til sjanser som vi tydeligvis gjorde, det er overhodet ikke godt nok.

Men det er ikke dermed sagt at jeg mener vi tjener all verden på å sparke Roeder. Tross alt så er Roeder nå manager fordi vi sparker de virkelig gode managerne, og erstatter dem med håpløse idioter som ikke vet opp og ned på en fotball. Og som ikke ser forskjell på mål og baklengsmål.

Roeder har gjort noe bra som manager, men han må begynne å vise til resultater, skal han få fortsette mye lenger. For til syvende og sist så er det Roeder som har ansvaret for å få spillerne til å vinne kamper. Selv om han ikke kan gjøre det for dem. Men 0-0 mot Charlton var et skritt i HELT FEIL retning, og Roeder begynner å få alvorlig hastverk nå. Min tillitt er i ferd med å bli ganske så tynnslitt.

Neste helg møter vi Sheffield United. Det kan bli vanskelig, for nyopprykkede lag er aldri enkle å spille mot, men ingenting annet enn tre poeng er godt nok, og jeg blåser en lang marsj i Palermo-kampen på torsdag, så lenge vi gjør jobben vår mot Sheffield United. Ligaen er tross alt vikigere enn absolutt alle andre turneringer vi måtte delta i.
Å kapre en respektabel plassering i ligaen er overordnet alt annet.
En respektabel ligaplassering får vi neppe hvis vi ikke slår jyplingene fra Sheffield.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon