20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers  (Lest 50802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United - Bolton Wanderers
« Svar #180 på: 15. Okt. 2006, 18:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Kun 48.000 på St James` i dag. Det er det laveste tallet noensinne i en PL kamp siden de bygde ut stadion. Grunnen er selvsagt Roeder.

What?!

Det er hele katastrofalt.. ! Jeg har hørt at tilskuertallene har gått ned, men det der er jo latterlig!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 15. Okt. 2006, 18:59 »
Eg gidder kje gå på pub for og sjå kamper lengre heller.
Gidder snart kje sjå an på stream heller
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #182 på: 15. Okt. 2006, 18:59 »
NEi nå e eg nere, faen taper denne kampen og, hadde jo tilnærmet full kontroll første omgang. Lurer på hva Roeder har sagt til gutta: "Dette blir lett, dere i forsvar kan bare slappe litt av nå"
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 15. Okt. 2006, 19:01 »
Hallvar  Thoresen sier at Bramble ble lurt av Diouf. Selvsagt ble han det. Han hang rett og slett ikke med.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 15. Okt. 2006, 19:03 »
bramble er er ei ræv det vet alle. forsvaret suger det vet vi alle.

Men det er jo faen ta meg hemma roeder som skal ha skyld for og ikke ha gjort noe med det?

spark han har har rykka ned med west ham fy faen. dårligere start enn med souness.
jeg hater roeder så jævli. solano og titus rett inn på laget sier jo bare hvor jævli skada han er.
jeg ler av roeder han skulle faen meg vært kjepp jaga ut av byen. leda 4 ganger på hjemmebane og vunnet 1 det er bra.
og bortekampene mot liverpool og manu var det ingenting positivt av.

eneste kampen som på papiret vi burde være fornøyd med er mot west ham. men man kan jo begynne og lure om det var så bra når du ser hvor ræva de er for øyeblikket. totalt tragisk. værste jeg har sett på lenge.
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 15. Okt. 2006, 19:04 »
Sko ønsket var nokon mulighet for og ikkje bli knekkt kver lørdag framover. Men klarer ikkej slutte og bry meg om Ncastle heller.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 15. Okt. 2006, 19:07 »
jeg skjønner ikke poenget med å pelme ballen opp og håpe på at Amoebi el martins skal vinne den forpulte ballen ???

Er ikke Roeder sin feil, Newcastle spilte strålende fotball til tider, men problemet er bare forsvaret !

INDIVIDUELLE FEIL :
Carr SKULLE aldri ha gått opp i den duellen !!
MOORE OG BRAMBLE prøve å vinne ballen som er på RAMAGE sin side. Og ingen av de vinner den i det hele tatt.
parker må faen meg skjerpe seg baki der. Han var katastrofal idag! Også mot England !
ax

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 15. Okt. 2006, 19:09 »
Sitat fra: "shpetim"

Er ikke Roeder sin feil, Newcastle spilte strålende fotball til tider, men problemet er bare forsvaret!

Og kem er det som har ansvaret for at Forsvaret fungerer :?:  :roll:

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #188 på: 15. Okt. 2006, 19:11 »
Selvom du er på grensen til barsnlig useriøs Doffi så har du et poeng. Vi (!) som hata Souness så voldsomt kan jo ikke akkurat si at Roeder er så veldig mye bedre. At Freddy Sherperd ansetter Roeder når vi enkelt kunne fått Martin O'Neil er en skandale. Det var jo han som sa at dette var "Newcastles viktigste signering på mange år" også ansetter han en umerritert juniortrener. JEg er ikke tvil hva Newcastle trenger: En trener som har urettet noe, en trener som er respektert, en trener som klarer å vinne mot Bolton på hjemmebane  :x
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #189 på: 15. Okt. 2006, 19:12 »
Slik som Keegan  :roll:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 15. Okt. 2006, 19:12 »
selvfølgelig er det roeder sin feil?

ALLE OPPEGÅENDE MENNESKER LAR IKKE NEGERNES FEITESTE MANN TITUS BRAMBLE GÅ UT PÅ BANEN. OG MAN TAKKER HELLER IKKE NEI TIL WOODAGTE OG SOL CAMPBELL MED LITT VETT. J
JEG HAR FAEN IKKE ORD 2 SEIRE PÅ 8 WOOOOHOOOOOO <3<3<<3<3<3<33<<3roeder<33333 ass gjør alt rikitg. ekke lenge før chelsea vil ha han som erstatter til mourinho. eller en eller annen skole vil ha han som professor. jises gi meg en flybilett til newcastle , med ett ball tre på kjøpet

sorry hvis jeg er barnslig :P
lt;3 Newcastle <3

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #191 på: 15. Okt. 2006, 19:12 »
For eksempel han vannvakten :lol:
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #192 på: 15. Okt. 2006, 19:14 »
Kan sponse deg med 100kr Doffi

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #193 på: 15. Okt. 2006, 19:16 »
Du får 200 fra meg, men da vil jeg ha dokumenterte bilder av en skambanka Harry Potter!  :lol:

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #194 på: 15. Okt. 2006, 19:16 »
Keegan er den største treneren Newcastle har hatt siden de rykket opp i PL, og hvem var det som klarte det. Jo, Keegan.

Han fikk NewC på 2 andreplasser 2 år på rad, hvem har klart det av dem som tok over for ham, ingen...