20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers  (Lest 50664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United - Bolton Wanderers
« Svar #150 på: 15. Okt. 2006, 18:31 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "kesse"
Joda, men er de andre noe bedre? Det er først og fremst midtbanen vår som skal plukke opp de som stuper inn i feltet. Både Moore og Bramble sover, jeg er helt enig. Men du sender all skyld over på Bramble, og det mener jeg blir feil.. Diouf skulle vært plukket opp lenge før.

Skal midtbanen dekke opp spillerene som er inne i boksen nå. Hvem skal Bramble dekke opp da? Ben Haim

Late Solano blir endelig byttet ut.

Har du aldri hørt om midtbane spillere plukker opp spillere som kommer på løp bakfra? Hadde alt vært optimalt hadde Diouf hatt en spiller på seg, å Bramble og Moore forran seg. Ingenting av det stemte..

Det var først og fremst et fantastisk angrep, et dårlig Carr og en perfekt pasning fra Anelka som gjorde det målet.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #151 på: 15. Okt. 2006, 18:32 »
første målet er greit, men det andre fytte helvete dette suger..
Selge Boumsong meg i RÆVA!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 15. Okt. 2006, 18:34 »
Oh Roeder den store redningsmannen. Save us
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 15. Okt. 2006, 18:34 »
Sitat fra: "magnus"

På det andre målet er jo Bramble helt på bærtur. En høy ball som Moore går opp på, men plutselig så dukker Bramble opp også å ødelegger hele dagen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 15. Okt. 2006, 18:36 »
Hvordan er det mulig å rote bort en 1-0 ledelse på hjemmebane 2 av 4 ganger!! ?!?

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 15. Okt. 2006, 18:36 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "magnus"

På det andre målet er jo Bramble helt på bærtur. En høy ball som Moore går opp på, men plutselig så dukker Bramble opp også å ødelegger hele dagen.

Opps ikke akkurat kjent for å artikulere meg best i sinne. Men jeg mente at det andre målet var helt håpeløst... Markeringen er jo helt dritt..

Noreng

• Gjest
« Svar #156 på: 15. Okt. 2006, 18:36 »
Spark jævelen NÅ.

Hvem av dem

Oppgitt over at Bramble ikke klarer og konse etter at det har blitt 1-1. For det er liten tvil om at det er årsaken

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 15. Okt. 2006, 18:37 »
Heheheheh så dere tjukken der.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 15. Okt. 2006, 18:38 »

Ja, fantastisk inngripen. ;) Har trua på Bramble etter at jeg så den.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 15. Okt. 2006, 18:38 »
Sett inn på Rossi. Our savior!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 15. Okt. 2006, 18:39 »

Helt latterlig. Det verste er at jeg ikke blir overrasket lenger.. Diouf er 4 meter onside, mens Bramble står med hånda i vært å gaper etter offside.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 15. Okt. 2006, 18:41 »
Guud. Carr må settes ut av laget tvert. Han hadde en møkkakamp mot scum og 1. målet viste en utrolig mangel på forståelse. Han hadde utsikt mot resten av forsvarslinja til castle og han visste at han hadde anelka bak seg. Han holdt ikke linja, som resulteret at Anelka kunne starte med et forssprang på resten av castleforsvaret. Da crosspasninga kom, kunne Carr gjort 2 ting: Han kunne ha satt Anelka i offside, eller markere Anelka og IKKE bryte ballbanen. Dessverre var det siste Carr gjorde. Og resultatet var åpenbart. 1. store boltonmuligheten i 2. omgang kom også pga en elendig klarering av carr. Og som ikke det er nok var boltons heading i tverrligger feilaktiv avblåst for offside fordi Carr nok en gang ikke klarte å sette offisidefella, også denne gangen hadde han full oversikt over castles forsvarslinje

2. målet var et resultat av dårlig kommunikasjon i forsvaret hvor 2 spillere rykker ut på samme man og dermed får Diouf stå umarkert.   Vanvittig synd med tanke på 1. omgangen var stor, med innsats og til tider glimrende spill.

Det Roeder må gjøre omgående er å gi Bernard muligheten på venstre back, og Ramage erstatter Carr. Ramage har nok en gang bevist at han faktisk er castles beste forsvarer.

Mvh InspectorC med C+ i stua  8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 15. Okt. 2006, 18:41 »
Sitat fra: "Noreng"
Spark jævelen NÅ.

Hvem av dem

Oppgitt over at Bramble ikke klarer og konse etter at det har blitt 1-1. For det er liten tvil om at det er årsaken

Bramble har jo bevist heile den opepgående delen av verden at han ikkje kalrer og konsentrere seg i 90 minutter. At han driter seg ut kamp på kamp på kamp på kamp på kamp er jo egenskapen hans så me kan me kje klage på han lengre lizm. Vil heller gi skylda på det store managergeniet som selecter han kamp på kamp på kamp på kamp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 15. Okt. 2006, 18:43 »
Hva skal vi med Woodgate og Sol. Vi har jo Bramble.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 15. Okt. 2006, 18:44 »
Bramble har ikke vært dårlig i denne kampen. 1. omgangen var stor og viste hans potensiale. Bolton holder nå ledelsen uten store problemer.