20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noe må være alvorilg galt i Newcastle United om dagen  (Lest 6956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Noe må være alvorilg galt i Newcastle United om dagen
« Svar #30 på: 14. Nov. 2006, 22:41 »
Nå forsvinner nok en viktig person fra Newcastle. Snart er det kun Roeder og Terry Mc igjen. Skikkelig radarpar.

Newcastle have lost a fourth member of their backroom staff after fitness coach Paul Winsper announced he is to quit the club.
Winsper, who came to Newcastle from Durham County Cricket Club, follows assistant manager Kevin Bond, reserve-team coach Tommy Craig and physio Paul Ferris.

United boss Glenn Roeder told the Newcastle Evening Chronicle: "Paul Winsper has decided that he needed a change and wanted his career to go in a different direction, and he leaves with our best wishes.

"I have worked with Paul since I came back to the club first as Academy director and now manager, and he is one of the most professional people I have ever worked with. We are all sorry to see him go."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Nov. 2006, 23:04 »
Det er litt komisk også. Om jeg ikke husker feil så sa Roeder da han tiltrådte som permanent manager at Terry MacDermott ville få en langt mer perifer rolle i klubben, og at han stort sett skulle hjelpe til med reservene. Det virker faktisk for meg som han blir enda mer involvert i førstelaget enn før slik jeg ser kampene. Nå ser vi jo han i aksjon på kampene til førstelaget, gir instrukser til spillerne osv. Jeg liker det ikke. Hyggelig fyr, men et null rent fotballfaglig sies det. Han kan brukes til å flytte kjegler og samle sammen baller slik han gjorde på Åråsen :)

Skremmende utvikling forøvrig. Godt likte fagpersoner slutter en etter en. Craig og nå Winsper (som Owen har skrytt voldsomst av).

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Nov. 2006, 23:29 »
Sitat fra: "Rolfern"

Og, hadde Shearer fått like mye kritikk som Roeder? Det tviler jeg sterkt på.

Selvfølgelig ikkje. Shearer er ikkje hjernedød.
Mn for og sei d sånn da hadde Shearer vert det og gjort det samme hjernedøde disposisjonene som Roeder så er det klart Shearer måtte blitt fjerna så fort som bare F
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15. Nov. 2006, 11:12 »
Dette var rett post ja Asbjørn, la denne på managerposten under isted.. Samhandling!

A spille i Chimp-Champ league ewr uaktuelt! Håper det der var en spøk...

Se forøvrig på denne linken. Noe urovekkende er i ferd med å skje, hvilke spillere vil komme til oss i januar? Hvilke signaler gir dette?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=428993&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Martins+urged+to+quit+Toon
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 15. Nov. 2006, 11:58 »
Newcastle have lost a fourth member of their backroom staff since the start of the season after fitness coach Paul Winsper announced he is to quit the club.

The Journal.

DanMan

• Gjest
« Svar #36 på: 15. Nov. 2006, 14:19 »
Winsper og Ferris, som har gjort en strålende jobb med våre skadde spillere - til tross for at noen her inne antok de for å sitte pal og drikke kaffe under den største skadekrisen under Souness  :lol: - vil bli et stort tap, og det vil selvsagt også Craig, som har sine saker bra i å være sjef til ungdommene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15. Nov. 2006, 21:14 »
Hva er det egentlig som skjer i kulissene på St.James Park om dagen? At først en sentral person plutselig takker for seg etter lang og tro tjeneste kan jeg akseptere, det kan skyldes så mangt, men nå forsvinner plutselig en til også. Da må varsellampene begynne å blinke. Hva er det som skjer?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 15. Nov. 2006, 23:16 »
Det må jo være mistillit i forhold til måten klubben drives på. Jeg håper og tror at det er enkelte som har fått nok av Freddie Shepherd, og som ser sin mulighet til å "stikke av" før skipet har sunket, nå som det går såpass dårlig. Jeg tror forøvrig også at det dessverre har noe med manageren å gjøre. Vil tro man er sterkt uenig i at Roeder får lede laget, når det finnes bedre kvalifiserte folk i klubben. Og jeg vil tro at man ser seg lei av at klubben aldri tar så mye som et museskritt fremover, mens den tar sjumilssteg bakover, og har gjort det i to år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon