20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noe må være alvorilg galt i Newcastle United om dagen  (Lest 6964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Noe må være alvorilg galt i Newcastle United om dagen
« Svar #15 på: 03. Okt. 2006, 00:29 »
Så Shearer var også "pensjonist" de siste to sesongene sine da, mener du,,,, ??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 03. Okt. 2006, 01:19 »
Sitat fra: "NUFranC"

Jeg skjemmes også over newutd.com supportere som overhodet har sympatier for andre PL spisser som spiller for andre lag.

Hva for en idiot uttalelse er det der?

Selvfølgelig har man sympati for andre lag og spillere i PL. Det er faktisk noen som elsker sporten fotball, i tillegg til en spesiell klubb.

Solskjær er en klassespiller, han er en godt menneske og et fantastisk forbilde for andre. Solskjær er stor!

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. Okt. 2006, 02:15 »
Solskjær er norges svar på Shearer. INGEN i dette landet er giftigere foran kassa, og INGEN jobber hardere enn solstrålen fra Kristiansund.

Men er han så god, det kan kanskje diskuteres. Noen mener han gjør det han er betalt for, nemlig å være på rett plass til rett tid, og det er jeg enig i. Andre, som kanskje er litt for fokusert på alder og klubbmessig tilhørighet, mener han forlengst burdte ha spillt i Brann, altså en klubb som aldri vinner seriegull eller spiller i Europa:P
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 03. Okt. 2006, 08:27 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "NUFranC"

Jeg skjemmes også over newutd.com supportere som overhodet har sympatier for andre PL spisser som spiller for andre lag.

Hva for en idiot uttalelse er det der?

Selvfølgelig har man sympati for andre lag og spillere i PL. Det er faktisk noen som elsker sporten fotball, i tillegg til en spesiell klubb.

Solskjær er en klassespiller, han er en godt menneske og et fantastisk forbilde for andre. Solskjær er stor!

? Kanskje du har, men ikke jeg. Vi har forskjellige meninger. Idiotuttalelse eller ikke, Thats it.
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Okt. 2006, 08:30 »
Sitat fra: "EivindI"
Så Shearer var også "pensjonist" de siste to sesongene sine da, mener du,,,, ??

Jepp, og han var langt ifra like god i de siste årene som før, naturligvis. Men han spillte iallefall på Newcastle.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #20 på: 03. Okt. 2006, 11:00 »
"Jepp, og han var langt ifra like god i de siste årene som før, naturligvis. Men han spillte iallefall på Newcastle."

Eg gremmest over slike uverdige utsagn om Shearer.
Å kalla han "Pensjonisten"
Det er uverdigt.
Kanskje ein kan tenka slikt i ulm å ly av mørket når ein er åleina, men ein kritserar ikkje ein gong hårsveisen til Shearer offentleg!!
Han skal hyllast og dyrkast.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. Okt. 2006, 11:39 »
Ja, Shearer skal ikke under noen omstendigheter kunne bli utsatt for kritikk. Gjør man det, så er man en fiende av NUFC.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Okt. 2006, 11:50 »
Det var vel ikke så seriøst ment, Fiende av NUFC? Misliker Shearer. Ha ha ha. Snakkes! Å sammenligne Feilskjær med Kongen, DET er kritikk det :wink:

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. Okt. 2006, 11:56 »
Nei, det var selvsagt ikke seriøst ment. Men enkelte dyrker Shearer like slavisk som andre dyrker guder og profeter. Det er bare tull. Lurer på om Shearer hadde fått like mye kritikk som Roeder, dersom Shearer i dag var i Roeder sine sko...

På samme måte skal det være fullt lovlig å hylle andre lag sine spillere. Av og til har noen og enhver godt av å ta av seg Newcastle-brillene for en stakket stund.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 03. Okt. 2006, 11:58 »
Syns nå den beskrivelsen du har av Shearer er litt merkelig lik Bellamys`beskrivelse jeg da men.. Og han ble kasta med hue først ut av klubben for å si noe sånt..!

Hva er det som tilsier at spillere med litt år på baken ikke kan være gode foran kassa?

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 03. Okt. 2006, 12:03 »
Vi snakker jo om premier league historiens egen maradona her, så det er ikke noe rart mannen har lidenskapelige fans. Det betyr ikke at hans tilhengere er fanatiske nok til å sette ham som gud i en slags ny religion, for så fanatiske er de ikke. Shearer er den lokale gutten som skulle ende opp som mestscorende i premier league, og samtidig spille for de lokale heltene. han er i newcastle et ernormt forbilde ikke bare for barn og ungdom som akkurat har tredd på seg fotballskoene, men for folk som har sett han vokse, og for folk som i lengre perioder har ventet på akkurat denne karen, en ny Milburn, en Tynesides`svar på Pele;)

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 03. Okt. 2006, 12:04 »
Vi snakker jo om premier league historiens egen maradona her, så det er ikke noe rart mannen har lidenskapelige fans. Det betyr ikke at hans tilhengere er fanatiske nok til å sette ham som gud i en slags ny religion, for så fanatiske er de ikke. Shearer er den lokale gutten som skulle ende opp som mestscorende i premier league, og samtidig spille for de lokale heltene. han er i newcastle et ernormt forbilde ikke bare for barn og ungdom som akkurat har tredd på seg fotballskoene, men for folk som har sett han vokse, og for folk som i lengre perioder har ventet på akkurat denne karen, en ny Milburn, en Tynesides`svar på Pele;)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 03. Okt. 2006, 12:04 »
Tror ikke at Kongen hadde fått like mye kritikk som Roeder nei, Rolfern. Da tror jeg det hadde blitt mye mer fokus på spillernes prestasjonsnivå, kontra managerens evner...

Jeg er ikke Fan av andre PL-lags sine spillere, dette er en personlig mening fra meg. Men, hvis det gir andre noen glede, så... Vel vel.

PS. Jeg har briller med stramt strikk! :lol:

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 03. Okt. 2006, 12:09 »
At han har mange og lidenskaplige fans er forståelig, da han så definitivt er en av de største i klubbens historie, og den største spilleren de siste 10 årene. Men, han som alle andre må kunne bli utsatt for kritikk. Det var et innlegg lenger oppe jeg reagerte på. Han kan hylles og roses opp i skyene for det han har gjort, men han må også kunne være gjenstand for kritikk av prestasjoner i nåtid, fortid eller fremtid.

Og, hadde Shearer fått like mye kritikk som Roeder? Det tviler jeg sterkt på.

Rolf - tar av og til av seg brillene.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 03. Okt. 2006, 12:21 »
Sitat fra: "molala"
Syns nå den beskrivelsen du har av Shearer er litt merkelig lik Bellamys`beskrivelse jeg da men.. Og han ble kasta med hue først ut av klubben for å si noe sånt..!

Hva er det som tilsier at spillere med litt år på baken ikke kan være gode foran kassa?

Har ikke sagt noe om prestasjonsnivå foran kassa jeg. Til og med Teddy S var jo god til langt ut i de tredve, men han var bedre før. OG jeg liker ikke han heller... Ang. Solgutt: Det er snakk om en Manshitter spiller her! Og jeg kaller Sundagutten hva jeg vil. Jeg ser på  at du bor i møre traktene, og da kan det godt hende du har en annen oppfatning av den lokale fotballhelten enn meg :wink: