20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #255 på: 04. Aug. 2007, 18:24 »
Tymoschuk har blitt kåret til verdens beste midtbanespiller hos meg i Shakhtar Donetsk. Mascherano har også alltid gjort det stort.

pane

• Gjest
« Svar #256 på: 04. Aug. 2007, 18:30 »
Kjøp Greg Cameron og omskoler han!

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #257 på: 08. Aug. 2007, 00:32 »
Jeg trenger en god DM, eller en vanlig midtbanespiller med gode defensive ferdigheter. Har bydd på Albelda og De Rossi ''bare for løye'', men ingen av de ville. Ikke så rart siden jeg endte på 16. plass (lå på 20. plass da jeg tok over). Har tenkt litt på Donadelli på Fiorentina, noen som vet om han er/blir veldig god? Har tenkt litt på å bruke masse penger på Manuel Fernandes også.

Noen forslag? Penger er intet hinder, men jeg vil ha kvalitet.

Ambrosini på Milan er mer enn brukbar, for å si det slik...

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #258 på: 08. Aug. 2007, 01:09 »
Ambrosini på Milan er mer enn brukbar, for å si det slik...

Sier meg glatt enig i det.
Scorer endel på cornere, og har fine langskudd også.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #259 på: 15. Aug. 2007, 20:11 »
Jeg er i 2011/2012 sesongen nå, og får først nå uttelling i form av pokaler. Nå ser min startoppstilling ut slik:

Given/Ochoa - Hard kamp mellom disse.

Vanden Borre - Taylor - Micha Richards - Armand Traoré

-------------- Xabi Alonso - Alan Smith -----------------

Franck Riberý ------------------------- Stewart Downing

------------ Daniel Sturridge - Federico Laurito ------

Og jeg har en benk bestående av:

1. Lucas
2. Bignall - Et spisstalent som kommer fra Preston. Utrolig eksplosiv. Bør testes - Hvis han dog finnes og ikke er en av de oppdiktede spillerene.
3. Omar Esparza - God alsidig spiller fra Mexico, født 1988
4. Nedum Onuha
5. Rafaelle Aquino - God ving som kom fra Milans ungdomsakademi.

som dere ser har jeg byttet at nesten hele linja til Newcastle, og det trengs vel kanskje ;) Det ser kanskje ut som et dyrt lag, men kjøpte ikke en spiller før januarvinduet 2008. Da var Smith førstemann inn (før Newcastle kjøpte ham, så det er jeg fornøyd med ;D Han er omskolert til Midtbane) Jeg solgte Martins i samme vindu for £ 25 mill. og Owen for £ 20 mill. Det året gikk til helvette forøvrig. Eneste lyspunktet var en Smith i scoringsform. På et halv år puttet han 13 ganger. 9 plass.

Sommeren som kom kom Chelsea med et bud på Milner, £10 mill, og jeg tok sjansen og solgt. Den samme sjebne led Duff, Emre, Hunty, Baba, Carr, vår alles Ramage og Butt. Inn kom Micha Richards og formet et SOLID stopperpar med Tayls. Det unge talentet Traoré kom inn fra gunners, gratis. Sammen med Borre på høyreback og Laurito på spissen og Downing på venstre. Det ble en solid sesong og klarte en overaskende 3. plass.   

Neste sesong ble det jubajuba. Ribery ble kjøpt inn, sammen med Xabi Alonso som var utelatt i kulda i Liverpool, samt av Sturridge ble hentet inn. Tilsammen £35 Mill i utgifter for spillerkjøpt. Da var emre, viduka, Rozenhal, og noen andre spillere som var kjøpte tidligere inn solgt. Sturridge, som var da kun 19/20 år scorte smått utrolige 21 mål i PL og ble toppscorer. Riberý hadde 15 assists og smith scorte 12 fra sin midtbanepos. 1 plass! Forøvrig første gang jeg vant PL med Newcastle ever. ^^

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 15. Aug. 2007, 20:28 »
Jeg trenger en god DM, eller en vanlig midtbanespiller med gode defensive ferdigheter. Har bydd på Albelda og De Rossi ''bare for løye'', men ingen av de ville. Ikke så rart siden jeg endte på 16. plass (lå på 20. plass da jeg tok over). Har tenkt litt på Donadelli på Fiorentina, noen som vet om han er/blir veldig god? Har tenkt litt på å bruke masse penger på Manuel Fernandes også.

Noen forslag? Penger er intet hinder, men jeg vil ha kvalitet.

Mathieu Bodmer. Spiller på Bordeux. Genial som MC med gode defensive ferdigheter, utsøkt pasningsfot, sterk, god header.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 25. Aug. 2007, 15:37 »
DM - Fernando Gago, argentisk landslagspiller etterhvert. Kvalitetspiller.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 03. Sep. 2007, 23:46 »
Spiller for tiden med Coventry og er i min 2 sesong. Har bare spilt 2 kamper i den nye sesongen og har 4 poeng. Den første sesongen endte med 4 plass etter å ha ligget på 2 plass i store deler av sesongen :( Tapte play-off mot Wolves.

Den store spilleren min har vært Eddie Johnsen. Har brukt denne line-upen for det meste:

-------------------Marshall--------------------
Boskailo--------De Zeuw-Riise------------Larsen
--------------------Suchy---------------------
------------------Osbourne-------------Giddings
Cairo-------------------------------------------
-------------------Mifsud-----------------------
-------------------Johnson---------------------

Noen overgangstips ?

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Noreng

• Gjest
« Svar #263 på: 05. Sep. 2007, 07:36 »
Riise? John Arne eller?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 05. Sep. 2007, 14:02 »
Riise? John Arne eller?

John Anders Riise fra Ham-Kam.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 05. Sep. 2007, 15:28 »
Er det i slutten av septmeber FM 2008 kommer ut?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 05. Sep. 2007, 16:19 »
ja tror det. Gleder meg sykt nå. Har bestillt ny pc å greier som skal stå klar til det kommer i butikken.

Jeg håper at de har oppdatert "potentia ability"   på Carroll,Kruhl og Edgar. På 06 ble de ikke så gode som jeg håpet på. Men alle 3 har vist at de har stort potesiale så da bør vell sigagames gjøre slik at de kan bli habile PL spillere?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 05. Sep. 2007, 16:29 »
Jeg håper bare at Rozehnal, Beye og Viduka ikke er like dårlige som på 07, hehe.

Enrique og Cacapa var ikke noe særlig de heller synes jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 05. Sep. 2007, 18:01 »
Jeg håper bare at Rozehnal, Beye og Viduka ikke er like dårlige som på 07, hehe.

Enrique og Cacapa var ikke noe særlig de heller synes jeg.

Cacapa er god.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #269 på: 05. Sep. 2007, 18:36 »
Har ikke vært spesielt god for meg. Bare grei nok, men absolutt ikke mer. Men, men. Kanskje jeg som bruker ham feil eller noe.