Jeg er i 2011/2012 sesongen nå, og får først nå uttelling i form av pokaler. Nå ser min startoppstilling ut slik:
Given/Ochoa - Hard kamp mellom disse.
Vanden Borre - Taylor - Micha Richards - Armand Traoré
-------------- Xabi Alonso - Alan Smith -----------------
Franck Riberý ------------------------- Stewart Downing
------------ Daniel Sturridge - Federico Laurito ------
Og jeg har en benk bestående av:
1. Lucas
2. Bignall - Et spisstalent som kommer fra Preston. Utrolig eksplosiv. Bør testes - Hvis han dog finnes og ikke er en av de oppdiktede spillerene.
3. Omar Esparza - God alsidig spiller fra Mexico, født 1988
4. Nedum Onuha
5. Rafaelle Aquino - God ving som kom fra Milans ungdomsakademi.
som dere ser har jeg byttet at nesten hele linja til Newcastle, og det trengs vel kanskje

Det ser kanskje ut som et dyrt lag, men kjøpte ikke en spiller før januarvinduet 2008. Da var Smith førstemann inn (før Newcastle kjøpte ham, så det er jeg fornøyd med

Han er omskolert til Midtbane) Jeg solgte Martins i samme vindu for £ 25 mill. og Owen for £ 20 mill. Det året gikk til helvette forøvrig. Eneste lyspunktet var en Smith i scoringsform. På et halv år puttet han 13 ganger. 9 plass.
Sommeren som kom kom Chelsea med et bud på Milner, £10 mill, og jeg tok sjansen og solgt. Den samme sjebne led Duff, Emre, Hunty, Baba, Carr, vår alles Ramage og Butt. Inn kom Micha Richards og formet et SOLID stopperpar med Tayls. Det unge talentet Traoré kom inn fra gunners, gratis. Sammen med Borre på høyreback og Laurito på spissen og Downing på venstre. Det ble en solid sesong og klarte en overaskende 3. plass.
Neste sesong ble det jubajuba. Ribery ble kjøpt inn, sammen med Xabi Alonso som var utelatt i kulda i Liverpool, samt av Sturridge ble hentet inn. Tilsammen £35 Mill i utgifter for spillerkjøpt. Da var emre, viduka, Rozenhal, og noen andre spillere som var kjøpte tidligere inn solgt. Sturridge, som var da kun 19/20 år scorte smått utrolige 21 mål i PL og ble toppscorer. Riberý hadde 15 assists og smith scorte 12 fra sin midtbanepos. 1 plass! Forøvrig første gang jeg vant PL med Newcastle ever. ^^