20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #135 på: 15. Feb. 2007, 00:41 »
Spørs jo om du laster ned taktikker som funker som faen, treningsopplegg, søker etter de beste spillerne på nettet osv også da...

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 22. Feb. 2007, 20:34 »
Men det er alltid kjekt å gjøre det bra helt aleine ;)
Kan jo si at eg har vunnet UEFA cupen 1 gang PL 2 ganger og CL 1 gang.
Det morsomste med å spille videre med denne saven er at Man U er i Championchip.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 28. Feb. 2007, 01:03 »
Er det bare meg eller har Sigames latt seg påvirke av de latterlige beskyldningene i media om at Martins er gamlere enn det han utgir seg for å være. Når Martins passerer 28/29 på gamet mitt suger han rett og slett ::) Som om han er over sin høyde på karrieren og daler ned....
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 28. Feb. 2007, 21:51 »
Er det bare meg eller har Sigames latt seg påvirke av de latterlige beskyldningene i media om at Martins er gamlere enn det han utgir seg for å være. Når Martins passerer 28/29 på gamet mitt suger han rett og slett ::) Som om han er over sin høyde på karrieren og daler ned....

Hmmmm... Spennende. Det er selvsagt bare tull at han er eldre. Hør på gutten når han snakker- han snakker som en guttunge! :)

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #139 på: 23. Mars 2007, 02:49 »
Hvis dere spiller med newcastle på fm, bruker dere da de nåverende spillerne, eller kaster dere alle ut og henter inn nye spillere?

For min egen del har jeg vunnet PL 3 sesonger på rad og CL med newcastle, men da kun med James Milner og Michael Owen som originale newcastle spillere... Måtte nok banke på døra til Shepherd og be om litt ekstra midler for å hente inn Ronaldinho og Steven Gerrard og Wayne Rooney... men det hjalp jo:)

sånn, der ble jeg benkvarmer også
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 27. Mars 2007, 19:42 »
Hvis dere spiller med newcastle på fm, bruker dere da de nåverende spillerne, eller kaster dere alle ut og henter inn nye spillere?

For min egen del har jeg vunnet PL 3 sesonger på rad og CL med newcastle, men da kun med James Milner og Michael Owen som originale newcastle spillere... Måtte nok banke på døra til Shepherd og be om litt ekstra midler for å hente inn Ronaldinho og Steven Gerrard og Wayne Rooney... men det hjalp jo:)

sånn, der ble jeg benkvarmer også

Ronaldinho, Gerrard og Rooney ja... Lukter editor lang vei her ja
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 28. Mars 2007, 15:08 »
Er jo helt umulig å få økonomien på rett kjøl i newcastle før etter 3 år MINST. Alt for mange overbetalte idioter. Nekter å tro at folk vinner cl og ligaen år etter år. Det garanterer jeg er juks.

Nedlasting av nye taktikker, treningsopplegg, spillerlister = juks i mine øyne!
Nyeste patch MÅ være med, pluss spillerovergangene.
Vet at det også er mange som saver rett før match og restarter spillet om de taper kampen. JUKS!
Heller ikke lov å ta over andre klubber og så "selge" de beste spillerne for knapper og glansbilder til ditt lag.
Editor brukes ikke!

Hvis alle følger disse kriteriene som jeg mener alle bør, nekter jeg å tro at dere (eller kanskje var det bare geordie olav) vinner med hvilken som helst klubb år etter år.

Med den nyeste patchen sliter jeg veldig hvertfall. Men jeg liker utfordringer

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Mars 2007, 18:03 »
Er jo helt umulig å få økonomien på rett kjøl i newcastle før etter 3 år MINST. Alt for mange overbetalte idioter. Nekter å tro at folk vinner cl og ligaen år etter år. Det garanterer jeg er juks.

Nedlasting av nye taktikker, treningsopplegg, spillerlister = juks i mine øyne!
Nyeste patch MÅ være med, pluss spillerovergangene.
Vet at det også er mange som saver rett før match og restarter spillet om de taper kampen. JUKS!
Heller ikke lov å ta over andre klubber og så "selge" de beste spillerne for knapper og glansbilder til ditt lag.
Editor brukes ikke!

Hvis alle følger disse kriteriene som jeg mener alle bør, nekter jeg å tro at dere (eller kanskje var det bare geordie olav) vinner med hvilken som helst klubb år etter år.

Med den nyeste patchen sliter jeg veldig hvertfall. Men jeg liker utfordringer

Støttes
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Noreng

• Gjest
« Svar #143 på: 28. Mars 2007, 21:23 »
Ja, ferska en jeg kjenner engang. Sku spille FM, så hadde han det stjernelaget da. Så sa han at han jobba hardt, og alt sånn. Så siste brukte dokumentet var Editoren  :P
Men er nok MANGE som jukser ja ::)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 30. Mars 2007, 19:45 »
Jusk i fm er et utbredt fenomen.

Men Newcastle karriere:

1.sesong - 7.plass
2.sesong - 5.plass
3.sesong - 2.plass + FA CUP
4.sesong - 3.plass + Carling Cup og Uefa Cup
5.sesong - 1.plass + FA CUP
6.sesong - 1.plass + CL

Så bytta jeg klubb

Å vinne noe med NUFC første og andre sesong er nesten umulig. Elendig økonomi, Owen skada lenge, samt det elendige forsvaret. Men etter et par sesonger og ufattelig mange spilleroverganger så går det til slutt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 30. Mars 2007, 22:41 »
Enig. Jeg ble kjøpt opp i den andre sesongen og etter det gikk det bedre ei stund.
Ledet serien lenge i den 3 sesongen og lå på 2. plass, 2 poeng bak Chelsea etter 31 kamper. Da fikk jeg 9 minuspoeng for dårlig økonomi og alt gikk til helvette. Havna på femteplass og fikk sparken...

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #146 på: 31. Mars 2007, 14:13 »
Jeg kan støtte de som sier at det er nærmest umulig å vinne noe med Toon første sesongen.
Har selv spillt 3 1/2 sesonger med mitt lag, og dette er resultatene.

1: 4.plass, utslått i UEFA cup-kvaliken (dreit meg ut mot OFI Beograd), semi`en i ligacupen og kvarten i FA.
2: 7. plass i ligaen, kvarten i CL, utslått tidlig i begge nasjonale cupene.
3: 3. plass i ligaen, vant UEFA-cupen, vant FA-cupen og tok andreplassen i liga-cupen.
En halv sesong ut i tredje sesong: 2.plass i ligaen, fortsatt med i alle cuper/CL.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #147 på: 03. April 2007, 03:17 »
Akkurat ferdig med ses nr. 3 med West Ham.

1: 7. plass i ligaen, vant Liga-cup finalen E.O. mot Arsenal. (4-2), røyk ut i 4 runde elns i FA-cupen, og tapte finalen i UEFA-Cupen 0-1 mot benfica (ashton skada :/)

2: 8. plass i ligaen, tapte i semi'en i ligacupen mot Man Utd, vant FA-cupen mot Everton, og slo Sevilla 4-1 i UEFA-cup finalen! (slo ett toppa Bayern München lag 5-0 på upton park i semien!)

3: 6. plass i ligaen, vant UEFA-cupen igjen. slo Arsenal etter straffer. (1-1 etter ordinær tid.) vant Liga-cupen (4-2 E.O. igjen ! ;p, røyk ut tidlig i FA-cupen.

Er også landslagstrener for Spania, har vunnet alle 6 kampene mine i gruppespillet (VM '10 kvalik.)
har også vunnet alle treningskampene.

KEE:

Robert Green
Roberto
Marech Stech

FORS:

Marcelo
Gareth Bale
Anton Ferdinand
Tal Ben-Haim
Ezequiel Garay
Gabriel Tamas
Anthony Vanden Borre
Andoni Iraola

MIDT:

Damien Duff
Andrès D'allessandro
Salvatore Foti
Mikel Arteta
Sebastian Deisler
El Hadij Diouf
Jose Sosa (han får straks arb.tillatelse;p)

ANGREP:

Ricardo Vaz Te
Dean Ashton
Collins John
Roberto Soldado
Dean Sturridge

(btw, VELDIG anvendelig lag.
er veldig få jeg ikke kan bruke på flere plasser.)

Nå når transfer vinduet åpner får jeg:

Jesus Navas(gratis)
Frederico Lauritio (48 mill)
Og skulle få en argentiner på def.mid. glemt navnet :p

og jeg har 140 mill å bruke nå ;p
hehe

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 03. April 2007, 12:55 »
bale, tamas, sturrige og soldado er gjengangere på savene mine og ;) kongespillere!
en spiller jeg hadde veldig mye bruk for i west ham sist jeg var dem er elano! bruk han mellom spissene og midtbanen og du har en "aimar type"

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #149 på: 03. April 2007, 22:28 »
bale, tamas, sturrige og soldado er gjengangere på savene mine og ;) kongespillere!
en spiller jeg hadde veldig mye bruk for i west ham sist jeg var dem er elano! bruk han mellom spissene og midtbanen og du har en "aimar type"

hehe, jeg veksler på bale/marcelo på venstrebacken, og tamas er igrunn en back-up spiller.
bruker som regel vanden borre på def.mid. iraola på høyrebacken.
sturridge er ungtalent på topp (men hvem av spissene mine er ikke det da?;p)
soldado har blitt litt back-up bak ashton, vaz te og collins john.

forresten, bak spissene bruker jeg d'allessandro, og jeg er ganske fornøyd med han ;)