20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Er det fortjent ?

JAAAAAAAAAAAAA!!!
32 (88.9%)
Tjaa,okej siden det er skader
1 (2.8%)
har lampard,Gerrard...
3 (8.3%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 29. Sep. 2006, 19:38

Skrevet av Emne: HIPP HIPP HURRA PARKER!!!!!  (Lest 6802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
HIPP HIPP HURRA PARKER!!!!!
« på: 29. Sep. 2006, 19:38 »
Newcastles midtbanespiller Scott Parker er med i den engelske landslagstroppen for første gang på to år.

Parker erstatter Bayern Münchens skadde midtbanespiller Owen Hargreaves i Steve McClarens 24-manns store tropp til EM-kvalifiseringskampene mot Makedonia og Kroatia i oktober.

- Jeg snakket med Scott i dag. Han er strålende fornøyd med å få denne sjansen. Jeg ser frem til å møte ham og resten av spillerne i troppen på tirsdag for å forberede oss til to store kamper for England, sa Englands manager Steve McClaren da han presenterte troppen fredag ettermiddag.

Angripere Wayne Rooney er tilbake i troppen etter å ha sonet karantene. Det betyr at Darren Bent blir flyttet ned til Englands U21-landslag.

Ledley King er også tilbake i troppen sammen med Gary Neville og Jamie Carragher. De to sistnevnte har mistet de siste kampene for England på grunn av skade.

Til tross for at midtbanespillerne Hargreaves og høyrevingen Aaron Lennon er ute med skader, fant Englands landslagssjef Steve McClaren nok en gang ikke plass til den tidligere landslagskapteinen David Beckham.

England møter Makedonia på Old Trafford 7. oktboer og reiser til Zagreb for oppgjøret mot Kroatia fire dager senere.
ax

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 29. Sep. 2006, 20:01 »
Heilt klart fortent at Parker får sjansen igjen, trur han hadde komme med i VM-troppen om det ikkje hadde vore for at han vart sjuk.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Sep. 2006, 20:09 »
GERRRRINNN! Vel fortjent, vel fortjent. Vil forhåpentligvis danke ut Lampard!  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
« Svar #3 på: 29. Sep. 2006, 22:06 »
Helt konge. Dessverre får han nok ikke spille ettersom han bare er kastet inn som erstatter for en skada tyskerunge, men vi får håpe at han i det minste får noen minutter. Elsker Parker!

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Sep. 2006, 22:10 »
Den såkalla tyskerungen(kjempebra argument forresten!!???) va vel tiltenkt ei rolle i første 11-ren, så viss parker tar over denne rolla, så e de jo mulig at han faktisk spela kampen.. sia han e en av dei engelske midtbanespelarane som har gjort best innsats i kampane han har spilt...?
ieron Dyer

plebbster

• Gjest
« Svar #5 på: 29. Sep. 2006, 22:23 »
Sitat fra: "validus"
Den såkalla tyskerungen(kjempebra argument forresten!!???) va vel tiltenkt ei rolle i første 11-ren, så viss parker tar over denne rolla, så e de jo mulig at han faktisk spela kampen.. sia han e en av dei engelske midtbanespelarane som har gjort best innsats i kampane han har spilt...?

Hva i helsike snakker du om? :roll:
Er det et argument? På hvilken måte? At " tyskerunger " liksom skal være dårligere enn andre? Tror du jeg mente det sånn? Cirka det dummeste jeg har lest.

Det finnes andre midtbanespillere som ved første laguttak var tatt ut, og som selvfølgelig ville erstattet Hargreaves under slike situasjoner hvis det skjedde under kamp ( innhopp fra benken, you know ). Disse spillerene, som allerede var valgt før Kong Parker, vil bli valgt i den kommende England-kampen. Forstår du nå at Parker er blitt sendt inn i troppen som andrevalg, og nødvendigvis ikke for å rulle rett inn på laget bare fordi han erstatter en mann som er rulla inn på laget fra før?

Jeg håper veldig sterkt at du forstår. Hadde McClaren ment at han er en av de beste engelske spillerene som har gjort best innsats i kampane han har spilt, så ville han blitt tatt ut i førstevalgstroppen. Jeg deler ditt synspunkt i at han er god nok for England, men tydeligvis ikke McClaren.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Sep. 2006, 22:29 »
Mulig eg tar feil, men trodde eg leste en plass at Parker nå var førstevalget.... Beklager...
ieron Dyer

plebbster

• Gjest
« Svar #7 på: 29. Sep. 2006, 22:38 »
Det skal gå bra, veit du. 8)

Men du ser kanskje det logiske lyset nå som jeg forklarte? Det ville ihvertfall være en fordel. Det blir som om at Brann henter opp en G16-spiller pga. Håkon Opdals skadeavbrudd ( han er ikke skada, gutter. slapp av. Bare et eks. ) og ville satt han inn på laget. Dette skjer ikke. Torbjørnsen ( 2. keeper ) vil gå inn, og 16-åringen vandre inn på benken. Det er slik det funker. Parker vil nok bare bli brukt som dekning i England-kampen. Men vi får håpe, validus. Kanskje han spiller fra start.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Sep. 2006, 22:39 »
ja, veitjo de... men som sagt... leste de en plass...
 :wink:
ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 29. Sep. 2006, 23:10 »
Sitat fra: "plebbster"

Men du ser kanskje det logiske lyset nå som jeg forklarte? Det ville ihvertfall være en fordel. Det blir som om at Brann henter opp en G16-spiller pga. Håkon Opdals skadeavbrudd ( han er ikke skada, gutter. slapp av. Bare et eks. ) og ville satt han inn på laget. Dette skjer ikke. Torbjørnsen ( 2. keeper ) vil gå inn, og 16-åringen vandre inn på benken. Det er slik det funker. Parker vil nok bare bli brukt som dekning i England-kampen. Men vi får håpe, validus. Kanskje han spiller fra start.

Eller man kan gjøre som Newcastles keepersituasjon. Hente tilbake Paul Ince og sett han rett inn i Hargreawes sin plass..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 29. Sep. 2006, 23:16 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "plebbster"

Eller man kan gjøre som Newcastles keepersituasjon. Hente tilbake Paul Ince og sett han rett inn i Hargreawes sin plass..

:lol:

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Sep. 2006, 00:06 »
Ja,men tror ikke dere har skjønt det jeg..Parker ble ikke hentet for å spille,  men ble hentet som en back-up/ OG en ny sjanse til å vise om han er god nok til å være med på landslaget. Og når han ser innsatsen til PARKER og Lampard,gerrard,Jenas sin osv..så tror jeg Paker kommer til å overraske mange når lagoppstillingen er offentliggjort... :D
ax

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Sep. 2006, 00:12 »
Håper på Parker-Lampard sentralt jeg.

Rangerer Parker som Englands tredje beste midtbanespiller. Kan være jeg undervurderer Gerrard fordi jeg ikke liker ham, men liker Lampard.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Sep. 2006, 00:18 »
Ville likt å sett Gerrard-Parker eg! Eg rangerer Gerrard over Lampard"
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Sep. 2006, 06:01 »
Det blir kanskje litt vanskelig å være objektiv her men...Lampard er utrolig god, selv om jeg syns Gerrard kanskje er enda bedre. De er uten tvil to av verdens beste midtbanespillere, det vet jo alle med litt peiling på fotball. Men likevel, ingen av de har vært like gode på landslaget som for sine respektive klubber. Mulig det er fordi de vet at de er så gode uansett at de er sikra plass på laget? Scott Parker er en spiller som gir alt (husker han måtte ut på sidelinjene og tørke blod etter den tanna han slo ut i en duell,haha), og det kommer han hvertfall til å gjøre når han får på seg landslagstrøya. At han ikke har vært på England-laget på så lenge er helt latterlig, men vi vet jo alle at Svennis gjorde mye rart når han trente England. Parker er en ekte, god,gammeldags engelsk midtbanespiller som blør for klubben sin, ikke en geléduftende reklamegutt som bare bryr seg om penger og sin egen status. Grattis !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."