20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Er det fortjent ?

JAAAAAAAAAAAAA!!!
32 (88.9%)
Tjaa,okej siden det er skader
1 (2.8%)
har lampard,Gerrard...
3 (8.3%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 29. Sep. 2006, 19:38

Skrevet av Emne: HIPP HIPP HURRA PARKER!!!!!  (Lest 6837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
HIPP HIPP HURRA PARKER!!!!!
« Svar #15 på: 04. Okt. 2006, 12:16 »

Faen, som han ligner  : )

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 11. Okt. 2006, 11:18 »
Hurra!

Noen som vet om kampen sendes på tv?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. Okt. 2006, 12:11 »
kampen sendes på Eurosport kl1900

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 11. Okt. 2006, 15:15 »
Kjempemoro for Scottie! Håper han overbeviser...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 11. Okt. 2006, 16:51 »
Finaly Guden i troppen!!=) Elsker parker!! Det gjør vell verfal alle andre som såg arsenal kampen.. Han er bare sinnnn sykt goood.

Håper at han får spille da..
Lykke til parker!!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #20 på: 11. Okt. 2006, 17:09 »
Det er søren meg på tide at Scott Parker får spilletid igjen for England. Når man spiller så godt som han har gjort for oss i år, kan man ikke se bort ifra det. Endelig har McClaren forstått det, og lar trolig Parker få starte i kveld.

Og jeg kan allerede love han/dere det, Parker kommer ikke til å skuffe. Han er en type spiller som alltid gir 100%, og spiller så godt som aldri dårlig. Han er nesten på "top of his game" hver bidige kamp. Og det er imponerende.

Stå på Parker!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 11. Okt. 2006, 17:17 »
Stream til denne kampen ser heller ikke ut til å bli noe problem for de som måtte trenge det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 11. Okt. 2006, 18:35 »
Sitat fra: "NUFCern"
Det er søren meg på tide at Scott Parker får spilletid igjen for England. Når man spiller så godt som han har gjort for oss i år, kan man ikke se bort ifra det. Endelig har McClaren forstått det, og lar trolig Parker få starte i kveld.

Og jeg kan allerede love han/dere det, Parker kommer ikke til å skuffe. Han er en type spiller som alltid gir 100%, og spiller så godt som aldri dårlig. Han er nesten på "top of his game" hver bidige kamp. Og det er imponerende.

Stå på Parker!

Er nok mer pga. at Gerrard og Hargreawes er skadet at Parker får starte. Men for all del, jeg gleder meg over det sjøl!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 11. Okt. 2006, 18:42 »
Iallfall Hargreaves sin skade, men Gerrard har vel spilt kant etter at McLaren tok over. I den rollen ville vel ikke Parker passet uansett, og vært enda lengre fra en plass.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 11. Okt. 2006, 21:11 »
Dessverre klarte ikke Scott Parker og markere seg spesielt i dag. Ingen spesiell god kamp av ham, men det var det jo heller ikke av noen andre på laget...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 11. Okt. 2006, 22:10 »
hehe, dumme mclaren da

"3-5-2" kan faen ikke ha gary neville på høyre midtbane det sier seg selv.

jeg kaller det der en ren 5-3-2 formasjon
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 11. Okt. 2006, 23:02 »
Det mest korrekte var 3-2-3-2 slik jeg så det. En backlinje med 3 rene stoppere og vingbacker litt foran stopperlinja, men fortsatt bak de 3 sentrale på midten. Og helt på jordet var det faktisk ikke. Han vurderte lenge å kjøre en 4-4-2 med Wright Phillips på høyre men bestemte seg for å droppe det ettersom han nesten ikke har spilt førstelagsfotball. Litt overraskende da jeg vil tro det hadde vært bedre med en 4-4-2 med enten Carragher eller neville ut, og den andre som ren høyreback og deretter satt inn Wright Phillips på høyrekant. Men hvem skulle da vært venstrekant? Verken Carrick, vår egen Parker eller Lampard passer noe særlig bra i den rollen. Og Downing er rett og slett ikke god nok. Det tror jeg han beviste på Lørdag. Et alternativ hadde vært A.Cole som ren venstrekant og Bridge som venstreback, men de kunne fort blitt for like.

Dagens oppstilling var ikke helt borte ut ifra alternativene McLaren hadde til rådighet. Men laget spilte dårlig, og da hjelper det svært lite hvordan du spiller. Slik som engelskmennene opptrådte idag tror jeg ikke de hadde vunnet med en 4-4-2 formasjon heller.
Og for de som trodde noe annet: England er ikke bedre nå enn de var under Svennis sin ledelse. Så spørs det hva pressen skriver i morgen. kan jo håpe de gir Mclaren mer tid en Svennis, fordi de nå har en engelskmann ved roret igjen. Han slapp unna slakt i pressen etter uavgjort hjemme mot Makedonia. Spent på morgendagens reaksjoner...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12. Okt. 2006, 11:20 »
England spilte som under Svennis. Men man merket at Gerrard var ute, hvilket lag ville ikke merket det`? :?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 12. Okt. 2006, 12:08 »
Jepp, og i tillegg som jeg nevnte ovenfor: med de få alternativene McLaren hadde til rådighet var det ikke noe dumt forsøk han gjorde igår. Jeg så det meste av kampen og syns ikke tapet først og fremst skyldes formasjonen han valgte. Med den innsatsen engelskmennene viste utpå der igår tviler jeg på om de hadde vunnet bare ved å spille en annen formasjon også. Tipper Svennis sitter et eller annet sted og godter seg litt nå. Det hadde jeg gjort hvis jeg var ham, for England er ikke det spor bedre nå, og egentlig gjør det ikke meg så mye heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 12. Okt. 2006, 14:11 »
En annen ting som var bemerkelsesverdig var at ser man bort ifra Parker, var alle 10 utespillerne fra ManU, Liverpool eller Chelsea!

Fæl tendens.