20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]  (Lest 39987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]
« Svar #195 på: 01. Okt. 2006, 23:07 »
Sitat fra: "kesse"
Souness og Roeder kan på ingen måte sammenlignes når det gjelder menneskebehandling.

Men de kan sammenlignes når det gjelder spillestil og taktikk. Begge virker å være helt på jordet...

Vi får se. Jeg mener at både Milner og Luque har blitt behandlet dårlig. Jeg tipper ikke at de er de siste nå som motgangen har startet for fullt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #196 på: 01. Okt. 2006, 23:10 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Souness og Roeder kan på ingen måte sammenlignes når det gjelder menneskebehandling.

Men de kan sammenlignes når det gjelder spillestil og taktikk. Begge virker å være helt på jordet...

Vi får se. Jeg mener at både Milner og Luque har blitt behandlet dårlig. Jeg tipper ikke at de er de siste nå som motgangen har startet for fullt.

Tipper at begge forlater oss i januar, hvis de ikke blir behandlet bedre.. Ameobi er ikke bedre enn å sitte på benken.
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 01. Okt. 2006, 23:10 »
ble helt skremt av det jeg så av newcastle idag. united supporterne ved siden av meg bare lo. fyfaen dette var flaut. greit nok å tape 2-0 på drømmenes teater, men ikke faen om vi kommer til europa om vi spiller slik. etter min mening trenger vi 3 nye forsvarere, 1 ny spiss, og 1 ny manager

ROEDER OUT

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 01. Okt. 2006, 23:15 »
70 minutters spill: Newcastle har gjort sine 3 bytter for dagen og sender dermed Luque til oppvarming. Han holder på å varme opp en 5-7 minutter før det ringer en bjelle for en eller annen..........
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 01. Okt. 2006, 23:19 »

Joda, både Milner og Luque har blitt behandlet på en måte som kan minne om Souness sin stil. Men Roeder er veldig dyktig til å skryte av spillere også, Souness fikk 2-3 gullgutter og det var det. Roeder ER dyktigere med mennesker, det er min mening hvertfall.

Men det som irriterer meg er at Roeder virker fornøyd med å ha tapt i dag!? Humrer og ler etter kampslutt, og skylder på dit'n og dat'n. DET minner meg om Souness..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 01. Okt. 2006, 23:21 »

Joda, både Milner og Luque har blitt behandlet på en måte som kan minne om Souness sin stil. Men Roeder er veldig dyktig til å skryte av spillere også, Souness fikk 2-3 gullgutter og det var det. Roeder ER dyktigere med mennesker, det er min mening hvertfall.

Men det som irriterer meg er at Roeder virker fornøyd med å ha tapt i dag!? Humrer og ler etter kampslutt, og skylder på dit'n og dat'n. DET minner meg om Souness..

Han har jo fått Rossi på lån. Han og Alex er perlevenner og tapet svir neppe for den godeste Roeder.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 01. Okt. 2006, 23:42 »
Sitat fra: "NUFC"
En Newcastle-supporter bør vel kanskje vite navnet til spillere og trener? :lol:

I sknuffelsns tid kan de gå lit utuver retdkrnivnga til alle, Jeg er bare gald Sumess er bore! :wink:
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 01. Okt. 2006, 23:54 »
Ja for alt blir så mykje bedre med Roeder :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #203 på: 02. Okt. 2006, 01:21 »
Jeg er nå offisielt på "spark Roeder-siden".
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 02. Okt. 2006, 08:31 »
Jeg er ikke happe selv med Roeder, men for all del. Alt er bedre en Messy! Irriterer meg grenseløst at ikke O´Neill kom til oss istedet! Villa???? (for ein fjott)
Who else...... Alan Shearer

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #205 på: 02. Okt. 2006, 10:00 »
Hadde O'Neill vært trener hos nå så hadde vi ligget bedre an en Villa...
Det er jeg sikker på!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 02. Okt. 2006, 10:54 »
Sitat fra: "Lasse"

Welcome to the dark side. :twisted:

Jeg er ikke helt der enda, mest pga at jeg ikke ser en bedre løsning enn å la Roeder sitte ut sesongen. Det er få managere som er ledig på markedet, og det er enda færre som er villige til å ta over en klubb som Newcastle. Vi er ikke attraktive lenger, nettopp pga at vi er umulige å styre. Det eneste alternativet måtte vel vært Shearer, men om han er mannen er umulig å si.

Vi må først kvitte oss med hele ledelsen, så Roeder, deretter kan vi få inn en klasse manager, Ottmar? Men det kommer aldri til å skje desverre... :cry:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 02. Okt. 2006, 13:13 »
Tror Shearer hadde blitt en glimrende erstatter, nå mangler vi jo Ass.Manager, hadde vært strålende å få han inn som det, slik som i fjord. Tror det vil fungere yppelig. Shearer har drakraften på spillerene som k Selv om Shearer kanskje ikke vil det i dette tidspunkt.

4-5-1 formasjonen var så for vidt greit. Ameobi på topp alene er en stor brøler, han har ikke sjanse mot rutinerte Man utd stoppere, og har heller ikke farten som skal til. Spillerene på midten kom også sjelden og hjalp han så da blir det heller ett håpløst trekk. Duff ser ut til å mangle selvtillitt, og det er heller ikke bra. Vi jakter ikke ballen nok, blir stillestående og lar Man Utd få dominere kampen. Nå skal det jo også sies at ManUtd har noen enkelt individe som hjelper resten av laget, og da mener jeg først å fremst ronaldo i denne kampen, som storspilte. Etter 1-0 ved pause synes jeg det var meget dumt å ikke bytte taktikk i pausen. sett inn ett par nye spillere. I steden for legger vi oss bakpå og da taper vi jo kamper siden vi ikke klarer noe fremover. I dag ble det på nytt bevist at alle er bedre enn Luque, nå unge urutinerte pattison kommer inn på slutten fremfor Albert.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 02. Okt. 2006, 14:11 »
Sitat fra: "Lasse"

Welcome to the dark side. :twisted:

Jeg er ikke helt der enda, mest pga at jeg ikke ser en bedre løsning enn å la Roeder sitte ut sesongen. Det er få managere som er ledig på markedet, og det er enda færre som er villige til å ta over en klubb som Newcastle. Vi er ikke attraktive lenger, nettopp pga at vi er umulige å styre. Det eneste alternativet måtte vel vært Shearer, men om han er mannen er umulig å si.

Vi må først kvitte oss med hele ledelsen, så Roeder, deretter kan vi få inn en klasse manager, Ottmar? Men det kommer aldri til å skje desverre... :cry:

Me he Ein legende som u 18 trener da. Peter Beardsley.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 02. Okt. 2006, 15:45 »
Sitat fra: "NUFranC"
Det var som svarte faens idiot sunda fitte gutt, DØØØØØØØ

Hvorfor blir ikke slike idiotiske innlegg slettet, eller belønnet med gule kort, makan til idioti spør du meg!

Det meste er vel sagt allerede om kampen i går, men den som sier det best er Chickenman, som vanlig ;) saklig, og skriver hvertfall norsk, i motsetning til mange andre:)

Jeg er oppgitt over laget vårt, uten tvil, men er det rart? er det rart vi ikke har vunnet på Old Trafford siden 71/72 sesongen (ikke 1997/78 sesongen som newcastle.no skrev)? Nei, det er ikke rart, vi klarte det ikke under Keegan, og vi klarte det ikke under Sir Bobby. Greit, vi har et par uavgjort, men er det da rett å begynne å grine over hodet til Roeder allerede? Det blir så utrolig patetisk spør du meg. Ja, vi taper 2-0, ja vi har 7poeng, ja vi spiller 4-5-1, ja vi er rævva. Men er det noe nytt på Old Trafford? NEI.

Vi vet jo at hvert år kan vi egentlig bare sende 3 poeng i posten når vi møter Arsenal, Lfc, Manure og Chelski borte, vi vinner jo ALDRI! Sånn er det bare, hva får noen til å tro at det plutselig skal endre seg nå?

Roeder er ikke min ultimate favoritt heller, men han er bedre enn Souness, og han vet hva han driver med. Vi hadde ikke akkurat imponerende sesongstarter under Robson på slutten heller, eller hva?

Nei, Newcastle taper fortjent, jeg terger på meg Manure supportere på Belfry's (noen har korte lunter ass), men livet går videre. Det vi må gjøre er å skaffe 3-5 GODE defenders, kvitte oss med Moore, Bramble og Babayaro. Da kan vi begynne å snakke!

Nei, Howay the Lads for alltid!

Bjørn - To cool for school :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads