20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]  (Lest 39968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]
« Svar #180 på: 01. Okt. 2006, 20:05 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå var jeg en av de som forsvarte Souness fram til ca desember i fjor. Nå skal det sies at det ikke er kun resultatene som gjør at jeg vil ha vekk Roeder. Hans løgner og vingling på sommerens overgangsmarked tok kaka, og legger man til behandlingen av Milner blir det hele usmakelig.

Fat FRED!

Da var det velogså Fat Fred sin feil at Bellamy og Robert ble solgt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #181 på: 01. Okt. 2006, 20:11 »
Vel det var strengt tatt Souness sin feil.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 01. Okt. 2006, 20:12 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Vel det var strengt tatt Souness sin feil.

Selvsagt var alt Souness sin feil under hans tid, mens under Roeder er det Fat Fred som står bak det tragiske.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 01. Okt. 2006, 20:13 »
Til Bolton kampen som er MERK 15 oktober, altså om 2 uker, så er Kieron Dyer back in buisness, og forhåpentligvis er Bernard match fit. Given er ikke klar før i slutten av oktober.

jeg ville satset på denne mot bolton:
-----------harper-------------
-carr-moore-taylor-bernard-
-milner---parker----zogbia-
-------emre?/dyer-duff------
----------martins------------

Setter et spørsmålstegn ved Emre, hvis han skulle være skadet ennå når Bolton kampen kommer. Hvis ikke ville jeg kjørt Kieron.

Formasjon: 4-3-2-1

Nå må vi begynne å vinne igjen :!:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 01. Okt. 2006, 21:17 »
STÅR IKKE HER OG SAMMENLIGNER SOUNESS MED ROEDER!!

For en tufs du er!!!

SOUNESS var skandalens mann,uten noe peiling på hvordan du behandler spillere og hvordan et lag skal spille fotball!! Vi mistet faen meg Bellamy,Roberts og brente opp millioner på driit spillere som Luque!! Roder reddet oss, og han skal faen meg ikke bli medlt på fordi hn er KONGEN!!
ax

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 01. Okt. 2006, 21:35 »
Kampen i dag skuffer meg enormt, er det mulig å spille mer defensivt, men likevel drite seg ut? Vi ble overkjørt, og flaks gjorde at det ikke ble både 4, 5 eller kanskje til og med 6-0..! Hva er det som har skjedd med Duff? Hver gang han får ballen, setter han nesen mot eget mål og går bakover på banen før han sender en støttepasning. Hvor blir det av storspillet fra Chelsea-tiden? Har vi noen som helst taktikk i kampen i dag? Burdte ikke Roeder skjønt at en ensom Ameobi på topp ALDRI ville gitt oss en målsjangse alikevel? Selv om vi var tre sentrale midtbanespillere mot scumchesters to, og Emre spillte en god kamp, fikk vi aldri til å erobre midtbanen som plana mest sannsynlig var i dag. Jeg satt med den visse sikkerhet av at dette skulle ende uten mål og sjangser for oss selv før kampen startet... TRIST!
ancs and Scousers, go to H***!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 01. Okt. 2006, 21:54 »
Sitat fra: "shpetim"

For en tufs du er!!!

SOUNESS var skandalens mann,uten noe peiling på hvordan du behandler spillere og hvordan et lag skal spille fotball!! Vi mistet faen meg Bellamy,Roberts og brente opp millioner på driit spillere som Luque!! Roder reddet oss, og han skal faen meg ikke bli medlt på fordi hn er KONGEN!!

Virker som Roeder sliter litt med kordan man behandler spillere oxo :roll:
Eg ser på Roeder som minst lika tragisk som Souness. Må kje tru at Roeder skal "redda" oss i år azz. Dette kommer til og bli ein ny tragisk sesong..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 01. Okt. 2006, 22:00 »

For en tufs du er!!!

Selvsagt er jeg en tufs, mens du er den geniale. Roeder er kongen og vil føre Newcastle til nye høyder.

NB: Han heter ikke Roder men Roeder. Kan også legge til at vår gamle venstrekant heter Robert og ikke Roberts.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 01. Okt. 2006, 22:05 »
En Newcastle-supporter bør vel kanskje vite navnet til spillere og trener? :lol:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 01. Okt. 2006, 22:07 »

Ja, Robert spiller for giganten Levante i Spania, mens Bellamy virkelig har vært STOOOOOOOOR for Liverpool. Souness var knallhard, men alltid ærlig.

Ja, Luque er jaggu meg en drittspiller. Det var sikkert hans feil at vi tapte i dag.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 01. Okt. 2006, 22:19 »
Sitat fra: "KingKev"

Ja, Robert spiller for giganten Levante i Spania, mens Bellamy virkelig har vært STOOOOOOOOR for Liverpool. Souness var knallhard, men alltid ærlig.

Ja, Luque er jaggu meg en drittspiller. Det var sikkert hans feil at vi tapte i dag.

for en skrulling du er..Seriøst lkzm ! SOUNESS er det verste som har skjedd Newcastle United og MEG ! Og etter han kommer BRAMBLE !!! Og etter det DU OG ALLE DE SOM ER PÅ SOUNESS SIN SIDE !!
ax

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 01. Okt. 2006, 22:26 »
Enig med en del av det du sier Shpetim, men at Roberts og Bellamy forsvant gjør meg ingenting. Men Souness og Roeder kan absolutt ikke sammenlignes.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #192 på: 01. Okt. 2006, 22:45 »
Jeg synes ikke at Newcastle spilte dårlig i første omgang, de trillet ball veldig mye, noe som er veldig vanskelig på old trafford.
Men jeg trodde at Roader skulle lure alex f i andre omgang, sånn at Martins var jokern i kampen og at vi skulle bytte taktikk til 4-4-2 eller no, jeg ble ganske overrasket at Milner gikk ut etter første omgang, og at Ameobi spilte hele kampen.

Min spillerbørs:

Harper 8: Han er veldig god når han står på streken, men i feltet er han elendig, holder oss inne i kampen(sånn at vi ikke taper med flere enn 2mål.

Carr 4: blir Lekt av c.ronaldo.

Taylor 8: spiller veldig god kamp.

Moore 6: burde vite at Harper bare bruker høyre beinet.

Ramage 3: mye feil pasninger, han burde vite at Harper bare bruker høyre beinet.

Duff 5: skulle ha satt fart framover oftere, han stoppet opp hver gang, og løp hjemover isteden for å utfordre.

Parker 7: god ball fordeler på midten, vil hele tiden ha ball.

Butt 6: vinner viktige baller i midten av banen.

Emre 7: vinner mange baller, kriger til han ikke orker lenger.

Milner 8: leker med Evra i første omgang.

Ameobi 3: gjør ingen ting rikig, han beveger seg for lite på topp, gjør det LETT for manu forsvaret.

Martins 6: sliter når han ikke får hjelp av ameobi.

Zogbia 6: sliter når han er på vingen, gjør det mye bedre når han kommer inn i midten.

Roader 5 : godt taktisk valg i første omgang, men elendig gjennomført taktikk i pausen. gjør et rart bytte, med å ta ut Milner, og lar Ameobi spille hele kampen :!:  :!:  :!:

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 01. Okt. 2006, 22:53 »
Ameobi kan gå å opperere seg nå ass! Luque blir hodt borte, og han er HELT sikkert bedre enn han! Given skada spiller sikkert bedre spiss en det Shola gjorde i dag! Tamt!

Forsvarspillere, henvend dere til Newcastle United nå!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 01. Okt. 2006, 23:03 »
Souness og Roeder kan på ingen måte sammenlignes når det gjelder menneskebehandling.

Men de kan sammenlignes når det gjelder spillestil og taktikk. Begge virker å være helt på jordet...