20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]  (Lest 39997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]
« Svar #45 på: 29. Sep. 2006, 14:53 »
å de e så godt at vi e optimistiske foran kamper!!!!  :evil:

Eg derimot, e allti optimistisk te laget mitt! Eg går kvar kamp i møte og trur at dette e kampen, no skjer de, no snur vi, no har vi litt flaks! På søndag spilla alle på sitt beste, vi sette sjansane, vi har gode dødballer, forsvaret vårt spilla fenomenalt! Nei, gutta, dette e kampen der alt snur for oss!! Sann MINE ord!!
ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 29. Sep. 2006, 14:54 »
Jeg gjør det samme sjøl på kampdagene, men den troa jeg har får fort en knekk..

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 29. Sep. 2006, 15:00 »
Det som er sikkert er at vi taper.....hvor mye det blir er et annet spørsmål. Tipper at ManU vinner 4-5 -0 over oss... Ronaldo med Hat-trick etter å ha fintet Ramage ned på ræva alle gangene...
Huff...Jeg hater ManU og "drømmenes" teater....
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 29. Sep. 2006, 16:26 »
Sitat fra: "validus"

Eg derimot, e allti optimistisk te laget mitt! Eg går kvar kamp i møte og trur at dette e kampen, no skjer de, no snur vi, no har vi litt flaks! På søndag spilla alle på sitt beste, vi sette sjansane, vi har gode dødballer, forsvaret vårt spilla fenomenalt! Nei, gutta, dette e kampen der alt snur for oss!! Sann MINE ord!!

Da er du enten manisk positiv, eller så har du ikke vært Newcastlesupporter lenge nok  :)

Men det er noe i det du sier. Slik tenker vel ALLE når fløyta går, uansett hva du har trodd i forveien, selv om realiteten tar deg igjen på et senere tidspunkt uansett.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Sep. 2006, 16:38 »
Sitat fra: "validus"

Du kan "sanne" (hvis det er et ord)mine ord etter at jeg quoter deg søndag kveld, da har vi tapt med 3 mål, om ikke mer...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. Sep. 2006, 16:52 »
Samma her. Etter at jeg har satset alt jeg har på NordicBet på at vi taper denne kampen...

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 29. Sep. 2006, 21:36 »
Seriøst folkens!! Eg e flau over at dokke e supportera av samme lag som meg!!! Dette e rett og slett idioti å kalle seg supporter når de einaste dokke seie foran en kamp e: "kor masse tapa vi denne gongen?" Kor e spiriten? kor e trua på laget? ka som har skjedd so gjer at dokke ikkje trur at Newcastle vinne? Ikkje en gong uavgjort trur dokke på? ikkje en jevn kamp med et tap med ett mål??

Har ikkje Man u, tapt en kamp? Til og med mot en dårligare motstander? Reading klarte uavgjort? Meina dokke at vi e dårligare enn Reading? Viss de e de dokke meina, so syns eg faktisk at dokke kan holde godt kjeft inne på dette forumet! For all denne negative holdninga trenge ikkje laget som eg heia på! Tenk dokke om samtlige Newcastlesupportera skulle tenk som dokke? Hadde ikkje vore masse stemning på SJP då!!! OG de e e en grunn te at Newcastle e verdens beste lag å heie på! De e nettopp pga at vi ikkje gjer opp! At vi ikkje trur vi tapa kvar einaste kamp!!

Nei, eg e heilt ærlig og oppriktig skjemd øve dokke!!!
ieron Dyer

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 29. Sep. 2006, 21:43 »
Sitat fra: "Tim Buch"
Da er du enten manisk positiv, eller så har du ikke vært Newcastlesupporter lenge nok  :)

Men det er noe i det du sier. Slik tenker vel ALLE når fløyta går, uansett hva du har trodd i forveien, selv om realiteten tar deg igjen på et senere tidspunkt uansett.

E Newcastlesupporter på det 15. året no, så eg e vel manisk positiv da...  :wink:

En ting e å tenke sånn når fløyta går... En anna ting e den sinnsjuke pessimismen som herja her på forumet, som ødelegge for dei som faktisk har trua på Newcastle
ieron Dyer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #53 på: 29. Sep. 2006, 22:23 »
Backer deg opp, Validius. Supportere skal støtte laget, men her inne er det for lite optimistme. Supportere skal ikke være realistiske, de skal ha troen på laget sitt om det er 1-10000 i odds.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 29. Sep. 2006, 22:56 »
La oss håpe sykdommen Tituslensa har gått  ut av kroppen til Harper. Om den fortsatt herjer i kroppen til var 2. keeper kan siffrene fort bli stygge. Tipper 3-0 til hjemmelaget.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 29. Sep. 2006, 23:03 »
Selvfølgelig er det denne kampen det løsner for Rooney og Carrick.
Ronaldo og Saha var rå mot Benfica, og Newcastle blir springbrettet til en storform fra Man Utd, slik vi har vært alt for ofte. Rart med det, men sann mine miserable ord.  :cry:

Sant så sant,  hadde det ikke vært for Newcastle ville Peter Crouch blitt solgt til Burnley for £0,5 millioner i sommer. Ganske så sikker på at Rooney finner storformen etter søndagens kamp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 30. Sep. 2006, 06:12 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Selvfølgelig er det denne kampen det løsner for Rooney og Carrick.
Ronaldo og Saha var rå mot Benfica, og Newcastle blir springbrettet til en storform fra Man Utd, slik vi har vært alt for ofte. Rart med det, men sann mine miserable ord.  :cry:

Sant så sant,  hadde det ikke vært for Newcastle ville Peter Crouch blitt solgt til Burnley for £0,5 millioner i sommer. Ganske så sikker på at Rooney finner storformen etter søndagens kamp.

Ka har Crouch sin eventuelt diskuterte overgang til Burnley å gjere me a) Denne diskusjonen, b) Newcastle????
ieron Dyer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #57 på: 30. Sep. 2006, 10:47 »
Vi får håpe på det beste. Snakkes om en uke, alle sammen. For nå drar jeg på ferie.

Howay the lads, og vi får håpe på storseier mot djevlene.  :D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 30. Sep. 2006, 14:39 »
Fordi Crouch fant storformen mot oss fordi vi er så dårlige mot Liverpool, og dermed kom målene bøttende på, og plutselig var han verdt mye mer..

Men det er ikke her det ender. Fordi enkelte(inkuldert meg selv) tror at Rooney kommer til å gjøre akkurat det, score mot oss og finne formen.

Rooney spiller for Man Utd.

Newcastle møter Man Utd. Sånn der har du den røde tråden din Vampius eller hva du heter..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 30. Sep. 2006, 18:16 »
Sitat fra: "Romance"

Sånn der har du den røde tråden din Vampius eller hva du heter..

Voksent...
ieron Dyer