20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]  (Lest 40058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]
« Svar #60 på: 30. Sep. 2006, 20:26 »
Det er INGEN diskusjon å komme med innlegg som:"Spørsmålet er ikke om vi taper, men hvor mye vi taper.", "Håper vi ikke taper mer enn 3-0", "Pga, av denne kampen kommer Rooney til å komme i storform igjen.", osv....

Dette e rett og slett fanatisk pessimisme som ikkje høyre heime blant supportera, og iallefall ikkje blant Newcastle-supportera!!

Ja, kritikk mot Roeder, kritikk mot Fat Fred, kritikk mot spillera, kritkk mot ledelse, kritikk mot fans skal vi kunne komme med her inne, men la det for guds skyld vere argumentert kritikk, og begrunna kritikk! Ikkje kom me noke: "Vi tapa fordi Bramble e stygg!", "Vinne vi denne e de et mirakel."

For vi har go mulighet te å vinne. Ja, Man U har større mulighet, men så lenge ballen e rund så kan vi fremdeles vinne. Martins har vist scoringsform, vi har gode spillera, Vi sliter litt i forsvar, men så vidt eg veit har vi ikkje starta med Ramage, Moore, Taylor, Carr før, så de kan jo funke..?  Midtbana vår e go, og spissane våre skapa sjansa.

Men desverre så er folk her inne så skråsikker på tap, at dei ikkje klara å få augene opp for at vi har en mulighet! Og de e de eg e flau over! For alle supportera veit at de allti e en mulighet for seier! Uansett ken som e motstandaren!!
ieron Dyer

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 30. Sep. 2006, 21:25 »
Sitat fra: "validus"
Det er INGEN diskusjon å komme med innlegg som:"Spørsmålet er ikke om vi taper, men hvor mye vi taper.", "Håper vi ikke taper mer enn 3-0", "Pga, av denne kampen kommer Rooney til å komme i storform igjen.", osv....

Dette e rett og slett fanatisk pessimisme som ikkje høyre heime blant supportera, og iallefall ikkje blant Newcastle-supportera!!

Ja, kritikk mot Roeder, kritikk mot Fat Fred, kritikk mot spillera, kritkk mot ledelse, kritikk mot fans skal vi kunne komme med her inne, men la det for guds skyld vere argumentert kritikk, og begrunna kritikk! Ikkje kom me noke: "Vi tapa fordi Bramble e stygg!", "Vinne vi denne e de et mirakel."

For vi har go mulighet te å vinne. Ja, Man U har større mulighet, men så lenge ballen e rund så kan vi fremdeles vinne. Martins har vist scoringsform, vi har gode spillera, Vi sliter litt i forsvar, men så vidt eg veit har vi ikkje starta med Ramage, Moore, Taylor, Carr før, så de kan jo funke..?  Midtbana vår e go, og spissane våre skapa sjansa.

Men desverre så er folk her inne så skråsikker på tap, at dei ikkje klara å få augene opp for at vi har en mulighet! Og de e de eg e flau over! For alle supportera veit at de allti e en mulighet for seier! Uansett ken som e motstandaren!!

Word  :wink:
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 01. Okt. 2006, 11:26 »
Vi kommer til å tape..Why ? Vi har et sugent Forsvar,som ikke vet hva markering er....
Og Vi klarer ikke å spille en taktik med 11 mann bak ballen,og kjempe oss til 1 poeng.

Så på Vg her om dagen, sto hva som var HOT og NOT i Premie League,på NOT fant vi vår godeste BRAMBLE :) Hvorfor ?

mhm,men andre ord, tror 99% av Newcastle Supporterne er forbredt på Et tap om presist 5 timer..:( :?
 Sry thats life.. :P
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 01. Okt. 2006, 11:28 »
Men vi kan prøve å gjøre det beste ut av det da...Spare hele startellvern,hehe,spare parker så han er klar til landslagssamlingen sin :P

Så btw på målene fra Uefa cupen,vet ikke om noen av dere som så Martin sitt 2 mål ??? GOD DAMIT,syyyyykt mål,skulle ha sett ansiktet til ROEDER,hahah. MEN, det målet vi slapp inn, var en delvis keepertabbe,han skulle ha tatt ballen,men han glapp den mellom beina :(
ax

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. Okt. 2006, 12:16 »
Ingenting er umulig, men dette blir hardt.

Jeg tror mentaliteten til begge lag sine spillere er på forskjellige plan. Det kan godt ha noe med at vi ikke har vunnet noe mot manure på "skuespillernes arena of wetdreams" siden 1972. Jeg tror at også noe av grunnen til dette er at vi ikke har kaptein shearer med oss på banen... maken til "gi faen - vi kan slå alle fyr" skal man lete lenge etter! Dette smittet vel over på lagspillerne også.
En annen grunn er kanskje posisjonen vår i PL nå, kontra 96-97. Da vi var PLs fremoverlag nr. 1, samt det beste hjemmelaget (fortress of St. James)

:?:
Who else...... Alan Shearer

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 01. Okt. 2006, 13:37 »
I dag håper jeg håper jeg at vi går for 0-0 og ett poeng! Jeg vil se et meget kompakt og lavtliggende lag som satser svært lite offensivt. Noe a la førsteomgangen mot Liverpool, bare bedre.

Til helvete med det tøvet Roeder langet ut om at fansen forventet et offensivt og angrepsvillig lag. Kun idioter forventer at Newcastle skal spille slik på Old Trafford.

Dessuten føler jeg Roeder lever litt i fortiden. Fotballen har blitt kynisk de siste årene. Stram organsiering, mange mann bak ballen og taktisk klokskap har tatt kvelertak på den offensive og angrepsvennlige fotballen generelt sett. Supportere og managere vil bare ha poeng, og det har også folk på Tyneside innrettet seg etter. Jeg håper bare Roeder forstår det samme. Snakket om offensiv og angrepsvennlig fotball er bare patetisk.

Derfor blir jeg forbannet hvis Newcastles skadeskutte lag løper ut på Old Trafford og tar unødvendige sjanser i dag. Da kommer jeg garantert til å skrive noen innlegg i "Hvem blir nye manager"-tråden i løpet av kvelden.

Noreng

• Gjest
« Svar #66 på: 01. Okt. 2006, 13:42 »
----------Harper---------
-Carr--Moore-Tayls-Ramage-
----------Parker----------
-Milner---Emre(Def)----Duff--
---------Zogiba(Off)-----
----------Martins---------
Martins har spilt 4-5-1 før med fin suksess!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 01. Okt. 2006, 13:45 »
Jeg er dessverre redd for at hvis vi går inn for 0-0 og uavgjort, så blir vi spist levende! Vi må være offensive. Vi må bruke kjappe, offensive kantspillere. Vi må bruke martins på topp, og vi må ha offensive sidebacker. Parker må selvfølgelig løpe begge veier, og Butt bør selvfølgelig brukes som anker, selv om vi spiller mot bestekompisene hans. Jeg håper og tror at han har lært litt siden sist.

Jeg forventer at vi skal satse offensivt, men med en langt større andel av kynisme enn ellers. Newcastle har kun en måte å spille på, og det er offensivt. Men for all del, det er ingen som forventer Gung Ho-fotball på Old Trafford. Jeg vil aldri godta at Newcastle går for 0-0 og gørrkjedelig fotballkamp. Jeg forventer alltid at Newcastle skal gå på banen for å prøve å spille fotball, og score mål. Jeg vil aldri godta et Newcastle-lag som går på banen ene og alene for å ødelegge for motstanderen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Okt. 2006, 13:57 »
Sitat fra: "shpetim"
Vi kommer til å tape..Why ? Vi har et sugent Forsvar,som ikke vet hva markering er....
Og Vi klarer ikke å spille en taktik med 11 mann bak ballen,og kjempe oss til 1 poeng.

Så på Vg her om dagen, sto hva som var HOT og NOT i Premie League,på NOT fant vi vår godeste BRAMBLE :) Hvorfor ?

mhm,men andre ord, tror 99% av Newcastle Supporterne er forbredt på Et tap om presist 5 timer..:( :?

Lurer på hvorfor du snakker om Bramble ang denne kampen.. Han er jo suspendert...? Så argumentasjonen din driter deg litt ut her...

I fotball er det om å gjøre å vinne, ikkje få et poeng. Eg lika Newcastle pga av angrepsfotballen.

Viss du har lest innlegga mine lenger opp på sida, så gjerne tenk over dei litt!!
ieron Dyer

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. Okt. 2006, 13:58 »

Lurer på hvorfor du snakker om Bramble ang denne kampen.. Han er jo suspendert...? Så argumentasjonen din driter deg litt ut her...

I fotball er det om å gjøre å vinne, ikkje få et poeng. Eg lika Newcastle pga av angrepsfotballen.

Viss du har lest innlegga mine lenger opp på sida, så gjerne tenk over dei litt!!
ieron Dyer

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Okt. 2006, 14:48 »
er det noen i Kristiansand som skal se kampen på uptown idag?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Okt. 2006, 15:19 »
Ryktes at Saha er ute og at Solskjær starter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Okt. 2006, 15:22 »
Sitat fra: "validus"

Hmm er et nytt avsnitt din dumbass...Ikke lek smart her a..

"Eg lika newcastle pga angreipsfotballen" Hva har det med saken å gjøre ???? Mener du at Newcastle skal angripe og styre kampen på Old traford ? Trokke du helt har skjønt deg på fotballen jeg lille venn ;) Og tror de fleste supportere og lag er fornøyd med å få 1 poeng mot Manu på Bortebane..for en tulling du er...

og btw: skjer ikke at  jeg leser dine usaklige innlegg,snax;)
ax

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Okt. 2006, 15:24 »
VDS

G. Nev
Rio
Vidic
Heinze

Fletcher
Carrick
Scholes
Ronaldo

Rooney
Solskjaer
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Okt. 2006, 15:25 »
Sitat fra: "Asbjørn"
VDS

G. Nev
Rio
Vidic
Heinze

Fletcher