20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]  (Lest 39995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Manchester United - Newcastle United (30/9) [C+]
« Svar #15 på: 26. Sep. 2006, 11:08 »
Detter er en kamp hvor vi ikke har noe å tape. Manu har et mye mye bedre lag en oss. ikke nødvendigvis bedre spillere, men det som kjennetegner manu er et godt kollektiv. De kan jo spille med O`shea og fletcher sentralt, og allikvell slå alle lagene i PL.

Som folk nevner før må vi fullføre en plettfri taktisk kamp. Det må vøre en klarere rollefordeling i laget også. Jeg ser ofte emre nede på egen 16 meter for å vinne baller, mens parker er igjenn oppe. Det er greit nokk hvis det er planen, men det er noe jeg tviler på.

Jeg håper på 4-5-1 og eventuelt gå over til 4-4-2 i et senere tidspunkt i kampen. Jeg savner mer kynisme på bortebane mot de beste lagene.
når det ikke gikk med 4-4-2 mot liverpool , ser jeg ikke hvordan det skal gå mot manu. Vi bør spille 4-5-1 med butt som anker. da kan parker bidra like mye offensivt som han gjør, uten at det blir store hull bakover.

butt er sikkert ivrig etter å imponere mot gamleklubben også.

harper
carr-moore-taylor-ramage
             butt
milner-parker-emre- duff(skadet?)/zoggie
           martins
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Sep. 2006, 12:07 »
Ehhh, ja Butt virker sikkert virkelig interressert i å vise seg frem ja, men for hvilket lag?
Who else...... Alan Shearer

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Mulig
« Svar #17 på: 26. Sep. 2006, 12:11 »
Sitat fra: "EivindI"
Den er ikke dum, Romance. I sånne kamper er det ikke så dumt å ligge lavt med Parker og Butt, for så å satse på kontringer med Martins.

Mulig det er det Romance mener ut fra lagoppsettet sitt.
Jeg er i allefall enig med deg om å ligge lavt. Jeg ser ikke bort fra at det er bedre å ta sjansen på å slippe ManUtd opp på banen, enn å til stadighet måtte slite med de livsfarlige kontringene deres. Jeg tror det er lettere å slite med driblingen til Ronaldo (den tar ofte overhånd) enn å slite med løp fra han og Rooney m.fl. til stadighet.
Livet er svart/hvitt!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Sep. 2006, 13:36 »
Det er fælt å si det, men her kan jeg desverre ikke si at jeg har noe særlig håp om poeng. Man Utd er i likhet med Arsenal, Chelski og Liverpool i en egen klasse og flere hakk bedre enn Newcastle. Derfor klarer jeg ikke å se hvoran vi skal klare å ta poeng på old Trafford. Man Utd er simpelthen et mye bedre fotball lag enn oss desverre.

Men fotball er heldigvis fortsatt fotball og alt kan fortsatt skje, men realistisk sett så handler denne kampen om å klare et hederlig resultat og kanskje klare å stjele ett poeng på en ekstrem god dag. Større forhåpninger har jeg ikke til denne matchen.

Ellers er det endelig duket for Steven Taylor i forsvaret igjen på bekostning av Titus. Dette byttet som nå tvinger seg fram er etter min mening et bytte som det er på høy tid kommer. Man kan si mye om Bramble, men han kan ikke få fortsette å gi bort gratis mål og poeng til våre motstandere i tid og utide uten at det får konsekvenser for han. Ellers sier vel laget seg mye seg selv og jeg regner med dette laget fra start på OT:

Harper

Carr - Moore - Taylor - Ramage

Milner - Parker - Emre - N`Zogbia

Ameobi - Martins

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Sep. 2006, 14:11 »
prøver meg igjen med et spørsmål...

Er ikke Bernard klar til denne kampen? Har jo lest side opp og side ned om at han kommer seg superraskt i form... Syns det er på tide at vi ser hans comeback på a-laget!
ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Sep. 2006, 16:06 »
Han er ikke i form enda. Han var helt på bunnen, og har jobbet seg bra oppover, men er enda ikke klar. Skal ikke se bortifra at han sitter på benken, dog.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Sep. 2006, 16:58 »
Ehhh.. Nei, vi har ikke like stor sjans som Chelsea til å slå Manutd. Vi må ha en stor porsjon flaks. Men Reading klarte det, så hvorfor ikke?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 26. Sep. 2006, 17:35 »
Hvis du snakker ren skjær sannsynlighet,så. Men det gjør man nesten aldri i fotball. Her snakker man subjektiv sannsynlighet, dvs. odds. Og da har vi ikke like stor sjanse som Manutd

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Sep. 2006, 17:48 »
Få inn Butt så er det kanskje et håp. Da må man prøve å vinne krigen på midtbanen som gjør det enklere offensivt. Men jeg ser ikke for meg Ramage mot Rooney som en duell Ramage har mye å stille opp med så jeg ser ikke noen muligheter for Newcastle. Kanskje med flaks, ekstrem flakse.. eler, nei! Ikka da heller.
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Sep. 2006, 17:55 »
Ramage stoppet Tevez uten problemer. En rooney helt ute av form er ikke noe bedre.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Sep. 2006, 18:00 »
Hehe, Rooney ute av form mot en Tevez ute av form. En Tevez som ikke har bevist noe i PL mot en Rooney vi vet kan gjøre underverker på en god dag, f.eks mot Ramage som slet sist mot nettopp Rooney. Dessuten er jo Saha i form, Solskjær er ikke helt ute og Newcastle har ingen som kan spille venstreback.
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Sep. 2006, 18:03 »
Damien Duff har mestret venstrebacken bedre enn John Arne noensinne vil klare.. Så hvis han blir fit, så fikser han biffen.

Ramage klarer hvem som helst på en god dag, og ingen på en dårlig dag.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. Sep. 2006, 18:13 »
Nå må jeg nesten le. Riise er tydeligvis en meget undervurdert spiller, klyse ja men likevel god. Hadde du ment Duff på kanten så hadde jeg vært enig men på backen? No fucking way. Slet jo stort der i noen kamper forrige sesong da han spilte der for Chelsea.. Han vil aldri takle en back jobb, vel kanskje i en eller to kamper mot middels lag, men på sikt eller mot gode lag? Nei! Nå spiller dessuten Ronaldo på høyre mot dere - en spiller som er i storform, der skal dere få slite. Merker at Zog spiller mer back enn Duff, kanskje en grunn til det?

Dessuten blir det vel Ramage på backen, hehe!
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. Sep. 2006, 18:40 »
Selvsagt var det ironisk.

Men at Ramage kan takle hvem som helst- det står jeg for.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. Sep. 2006, 18:53 »
Jeg regnet med at den LIVERPOOLFANen jeg skrev til, ville skjønne ironien i det.