20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 24/9 (Canal+ Sport)  (Lest 27760 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Everton 24/9 (Canal+ Sport)
« Svar #90 på: 24. Sep. 2006, 19:02 »
Sitat fra: "Benson"
Heldig vis fekk Bramble rødt kort og må dermed stå over ein kamp  :)

VELDIG ENIG. Mange vil kalle det usportslig og lignende og si slike ting, men ikke når tifellet handler om Bramble; Nervevraket.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 24. Sep. 2006, 19:02 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Håvard"
Hva snakker du om?

Jeg snakker om han Newcastle supporteren som sitter i studioet til Canal+! Hvem er han? Han sa han satt i styret til NUSSC. Er det han som har vært her inne på forumet og skrevet?

Snakker han nordlandsk? I såfall tror jeg det kan være ham, for jeg tror han er fra Bodø.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 24. Sep. 2006, 19:03 »
Sitat fra: "Benson"
Heldig vis fekk Bramble rødt kort og må dermed stå over ein kamp  :)

>> Feil. Han fikk (korrekt) direkte rødt kort, og må stå over de neste TRE kampene!  :lol:  :lol:

Først må han stå over to kamper på grunn av skade, og så blir vi kvitt ham de neste tre nesten umiddelbart etterpå. September-nissen er virkelig undervurdert.

TAKK!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 24. Sep. 2006, 19:03 »
Ny drittkamp av Bramble ( som forventet ) . Vi må ha tålmodighet med martins. målene kommer etterhvert han kommer jo til mange sjangser. Sibierski kan vise seg å bli et røverkjøp hvis han fortsetter å spille slik som idag. Han er BB etter min mening.

På sluten av kampen gir vi vekk hele spillet. utallige feilpassninger gir overtaket til everton. jeg er misfornøyd med dødballene til emre. som nevnt tidligere er det alt for me luft under innleggene.  Milner spilte ganske bra, men også han slår mye feil.

men dagens positive ting er sibierski , han har jo et sinnsykt godt touch på ballen, og virker som en kanon tilrettelegger.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 24. Sep. 2006, 19:07 »
Forhåpentligvis kan Moore og Taylor, eventuelt Moore og Ramage kjøres inn nå, slik at julenissen Bramble kan si takk og farvel og forlate SJP 1 Januar. Det er mitt håp i alle fall. Hvorfor vi spiller med ett uromoment av et nervevrak baki der forstår jeg ikke. Det kan ikke være trygt. Han ser jo rett og slett ut som han ikke trives utpå der.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 24. Sep. 2006, 19:08 »
martins kommer ja, trenger nok litt tid, akkurat som shevchenko
lt;3 Newcastle <3

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #96 på: 24. Sep. 2006, 19:10 »
Sitat fra: "Fredrik"
Forhåpentligvis kan Moore og Taylor, eventuelt Moore og Ramage kjøres inn nå, slik at julenissen Bramble kan si takk og farvel og forlate SJP 1 Januar. Det er mitt håp i alle fall. Hvorfor vi spiller med ett uromoment av et nervevrak baki der forstår jeg ikke. Det kan ikke være trygt. Han ser jo rett og slett ut som han ikke trives utpå der.

Selge til hvem? Jeg tror t.o.m. det vil være vanskelig og GI han vekk  :?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #97 på: 24. Sep. 2006, 19:28 »
Sitat fra: "Håvard"
Sitat fra: "Lasse"

Jeg snakker om han Newcastle supporteren som sitter i studioet til Canal+! Hvem er han? Han sa han satt i styret til NUSSC. Er det han som har vært her inne på forumet og skrevet?

Snakker han nordlandsk? I såfall tror jeg det kan være ham, for jeg tror han er fra Bodø.

Ja det kan stemme det... Hørte ikke så mye på han, bare hørte hvem han var. Lurte bare på om det var den samme som var her.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 24. Sep. 2006, 19:39 »
Martins slurvet med sjangsene han fikk. Zoggy og Milner var de beste ute på matta idag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 24. Sep. 2006, 19:57 »
Ja,ja- da ble det 1-1 og ett poeng i dag. Jeg mener dette var to poeng tapt, til tross for at vårt eneste mål skulle vært annulert. Vi hadde presset generelt igjennom hele kampen, men manglet det lille som skulle til for å avgjøre kampen.

Forsvaret vårt syns jeg gjør en dårlig kamp. Elendig markering av Moore på målet, samt slett innsats av Bramble. Det hele toppet seg med rødt til Titus. Carr gjorde også altfor mange feil i dag, og må skjerpe seg. Nok engang; ære være Peter Ramage! Han gjorde få feil i dag, og var vår beste spiller sammen med Steve Harper der bak.

På midten hadde vi en god dag. James Milner var giftig hver gang han var i berøring av ballen, det samme gjaldt Zoggy, dog i en mildere grad. Emre slo mange gode baller, og Parker er stabil som alltid. Dog ville jeg sett cornerene til Emre slått litt bedre, for dem var det nok av.

Foran var det for dårlig. Martins var helt ute å kjøre i dag, og kunne avgjort kampen ved flere anledninger. Han ble korrekt byttet ut mot en mye bedre Rossi, som løftet angrepet. Shola gjorde en god figur i de minuttene han var på banen, mens Sibierski tapte veldig mange dueller i dag og hadde ingen spesielt god kamp.

Sett under ett var vi mye bedre enn Everton, men må skjerpe oss  før Old Trafford.

Spillerbørs:

Harper - 6

Carr - 5
Bramble - 4
Moore - 5
Ramage - 7

Milner - 8
Parker - 7
Emre - 6
Zogbia - 6

Martins - 4
Sibierski - 5

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 24. Sep. 2006, 20:14 »
Harper - 6

Carr - 5
Bramble - 4
Moore - 5 (Hadde noen forferdelige feilpasninger)
Ramage - 5

Milner - 8
Parker - 8
Emre - 6
Zoggy - 7

Martins - 5
Sibierski - 6

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 24. Sep. 2006, 20:16 »
Ramage hadde jo en MYE bedre kamp en Martins! Martins var skikkelig dårlig i dag. Han kommer til å bli god, men i dag var han ikke noe særlig

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 24. Sep. 2006, 20:30 »
Veldig underholdende kamp i dag. Kjedelig at det ikke ble 3 poeng... Synes forsvaret var ganske dårlige i dag, og da spesielt Bramble. Sikker på at Titus fikk direkte rødt?

Harper 6
Carr 5
Bramble 4
Moore 5
Ramage 6
Milner 8
Parker 8
Emre 6
Zogbia 6
Ameobi 7
Martins 7

Sibierski 7
Rossi 7

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #103 på: 24. Sep. 2006, 20:36 »
Sikker som banken! Men man vet aldri. Kanskje Bennet ombestemmer seg.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #104 på: 24. Sep. 2006, 20:38 »
Harper 6

Carr 4
Ramage 6
Moore 5
Bramble 4

Milner 7
Parker 7,5
Emre 6
Zog 4,5

Ameobi 7 / Sibierski 6,5
Martins 5 / Rossi (liten tid, men positiv som alltid)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!