20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Solano eller Milner

Milner, han er jo fremtiden!
16 (64%)
Solano, rutine er viktigst!
9 (36%)

Stemmer totalt: 24

Avstemning er avsluttet: 18. Sep. 2006, 20:56

Skrevet av Emne: Solano vs. Milner  (Lest 5187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« på: 18. Sep. 2006, 20:56 »
Hvem skal brukes? Tenker på når Solano er skadefri...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #1 på: 18. Sep. 2006, 21:05 »
Milner...!!

To grunner;

Han har farten som Solano mangler.
Hvis han ikke får fast plass mister vi han.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Solano vs. Milner
« Svar #2 på: 18. Sep. 2006, 21:19 »
Før West Ham kampen ville jeg sagt Solano, men nå har jeg altså byttet mening. Om Solano skjerper seg litt nå, så har han min tillit igjen.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Solano vs. Milner
« Svar #3 på: 18. Sep. 2006, 21:33 »
Jeg kommer til å si Solano helt til jeg dør! Heller et fotballgeni enn en kvisete drittunge!
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #4 på: 18. Sep. 2006, 22:17 »
Kvisete drittunge, ja. Mack er seg selv lik. Han har sagt det samme fra dag 1, og kommer nok aldri til å forandre mening.

Milner skal selvsagt være førstevalg. For det første så er Milner fremtiden. for det andre så er han allerede bedre enn Solano, og han kommer bare til å bli enda bedre. Og det tredje argumentet er at han har den hurtgheten Solano ikke har.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Solano vs. Milner
« Svar #5 på: 18. Sep. 2006, 22:35 »
Vi får håpe det er du som får rett, Joakim. Og noen kan kanskje reagere på mitt noe lite argumenterende innlegg. Jeg har argumentert så mye mot Milner at det ville være smør på flesk å fortsette med det. Poenget er at jeg ser Solano som en stor helt, mens Milner var et talent, men som det dessverre aldri ble noe av.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #6 på: 18. Sep. 2006, 22:37 »
Jeg vil heller si et talent som blomstrer bare mer og mer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #7 på: 18. Sep. 2006, 22:50 »
Stemmer på Solano her siden han tross alt har vært best i de fleste kamper. Men mulig jeg ikke er helt objektiv siden Solano tross alt har vært så stor helt så lenge. Mens Solano sa nei til Liverpool ville Milner til Aston Villa. Solano har også en mye bedre ballkontroll og sikker med ballen i beina. Vi mister ikke like mye possesion når Solano spiller. Han er som Newcastles svar på Charlie Miller. Mens Milner er Newcastles svar på Huseklepp...
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #8 på: 18. Sep. 2006, 23:08 »
Sitat fra: "kesse"
Milner...!!

To grunner;

Han har farten som Solano mangler.
Hvis han ikke får fast plass mister vi han.

Kesse sa det fint nok så jeg orker ikke legge mer til den.

Men jeg mener forøvrig at Solano bør bli værende i klubben, han har så mye å lære de unge, og han er en ekte "Geordie". Mener vi burde rydde en plass til han blant trenerteamet..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #9 på: 18. Sep. 2006, 23:15 »
Valget er lett, og det faller på Milner. Grunnen er enkelt og greit alderen. Solano har heller ikke startet årets sesong særlig bra.

Uansett er det viktig å beholde begge, da det skal spilles flust med kamper. Det er bare å håpe at Roeder skjønner det når januar måned kommer, slike at han ikke selger Milner til Villa nok en gang.

Milner hadde en kanonkamp mot West Ham. La oss håpe han fortsetter å prestere på "Villa nivå".
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #10 på: 19. Sep. 2006, 00:32 »
Milner. Det trenger jeg ikke utdype noe mer, det har andre gjort mer enn godt nok før meg allerede her.

Men tenker litt i samme bane som Mack også: veldig tungt å se "en helt" bli passert av en "ung jypling". Men blir vel kanskje en smule nostalgisk da? Uansett en god jypling iallfall. Alikevel står jeg i evig takknemlighetsgjeld til Noby. En god gammel sliter, en helt på Tyneside, og noe så originalt som en sør amerikansk geordie...

Uansett kunne det nok vært en fordel med Solanos rutine i Onsdagens oppgjør med Liverpool på Anfield, men den kampen rekker han jo uansett ikke da.

Sitat fra: "geordie-olav"
Før West Ham kampen ville jeg sagt Solano, men nå har jeg altså byttet mening. Om Solano skjerper seg litt nå, så har han min tillit igjen.

Jeg skjønner ikke helt hvordan Solano skal miste tillitt når han ikke spiller. Ei heller hvordan han skal skjerpe seg litt nå ettersom han tross alt er ute enda et par uker.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #11 på: 19. Sep. 2006, 09:01 »
Det trenger vel nødvendisgsvis være et valg, enten eller. Det er sunt å variere litt. Av og til er Solano viktig for laget, og en annen gang trenger vi Milners kaliber. Slik som store kamper, som på Onsdag mot luserpul, kunne det vært bra å hatt Solano som vi vet presterer og kan gjøre det uforventede. Sier ikke at Milner ikke skal prøve seg mot store lag, men det er sikrere å ha Solano. Er selv fan av Milner og håper vi ikke lar han gå...!!

Liker ikke det argumentet med at Solano mangler farta til Milner. Solano trenger ikke den, det ligger ikke i hans spill. Har Beckham fart? nei, han slår perfekte innlegg fra posisjoner han ikke trenger å bruke farten sin. Trenger ikke å komme helt ned til dødlinja for å legge ett innlegg. Mens vi også har enn gjennombruddshissig på andre siden, med Damien Duff (sigger å si det navne i Newcastle-sammenheng!!).
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #12 på: 19. Sep. 2006, 13:34 »
Jeg ville valgt Milner mot Pool uanseett. Vet ikke om flere har lagt merke til det her inne, men Solano presterer svært sjelden i bortekamper. Det var noe også mange Villa supportere påpekte når han var Villa spiller. Solano er helt klart best når vi fører kamper. Da får han ofte ballen og får brukt den dødelige høyrefoten til å finne de gode løsningene.

Ellers er jeg enig med David 7 om at dette ikke bør være noe valg. Som jeg har skrevet før i tråden kommer vi til å spille flust med kamper denne sesongen. I tillegg vil ikke begge holde seg skadefrie gjennom en hel sesong. Nå er det på tide at Newcastle skjønner at det er viktig med bredde i stallen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #13 på: 19. Sep. 2006, 13:52 »
ville foretrukket solano. men problemet er at emre og duff er ofte altfor glade i å holde på ballen. Og vi trenger en type som milner til å gå på løp. Derfor ville jeg brukt milner selv om fintene hans er altfor forutsigbare. Gleder meg til Dyer er frisk og rask (forhåpentligvis)
Andreas Martins

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Ja, begge to.
« Svar #14 på: 19. Sep. 2006, 14:30 »
I andre tråder er det innlegg som nedsabler spillere som har prestert tabber. Det burde tale for støtte for Solano. Han er vel den med absolutt lavest saldo på tabbekontoen av dagens stall.

Når det er sagt: Ja, jeg mener Milner også skal nyte tillit. Men det trenger ikke bety "startellever" hver gang.
Livet er svart/hvitt!