20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Solano eller Milner

Milner, han er jo fremtiden!
16 (64%)
Solano, rutine er viktigst!
9 (36%)

Stemmer totalt: 24

Avstemning er avsluttet: 18. Sep. 2006, 20:56

Skrevet av Emne: Solano vs. Milner  (Lest 5188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Midtbanen ikke "smalest"
« Svar #15 på: 19. Sep. 2006, 14:36 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg ville valgt Milner mot Pool uanseett [....................]
Ellers er jeg enig med David 7 om at dette ikke bør være noe valg. Som jeg har skrevet før i tråden kommer vi til å spille flust med kamper denne sesongen. I tillegg vil ikke begge holde seg skadefrie gjennom en hel sesong. Nå er det på tide at Newcastle skjønner at det er viktig med bredde i stallen.

-Bredden på midtbanen har vel vært det minste problemet for klubben......  :?

Nå sier rapportene at Carr gjorde en god kamp mot West Ham. Så noen rullering kan vente. Men jeg kunne tenkt meg å se hvordan Solano hadde fikset plassen på høyrekanten i forsvaret.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Midtbanen ikke "smalest"
« Svar #16 på: 19. Sep. 2006, 14:59 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg ville valgt Milner mot Pool uanseett [....................]
Ellers er jeg enig med David 7 om at dette ikke bør være noe valg. Som jeg har skrevet før i tråden kommer vi til å spille flust med kamper denne sesongen. I tillegg vil ikke begge holde seg skadefrie gjennom en hel sesong. Nå er det på tide at Newcastle skjønner at det er viktig med bredde i stallen.

-Bredden på midtbanen har vel vært det minste problemet for klubben......  :?

Nå sier rapportene at Carr gjorde en god kamp mot West Ham. Så noen rullering kan vente. Men jeg kunne tenkt meg å se hvordan Solano hadde fikset plassen på høyrekanten i forsvaret.

Ja, midtbanen er det minste problemet, og la oss håpe det forblir et lite problem. Roeder kunne fort ha bæsja på  leggen ved et salg av Milner i sommer. Har sett hele kampen mot West Ham og Milner var meget god. Kanskje banens beste ved siden av Martins, Parker og Moore.

Solano har prøvd deg på høyreback før, og har ikke fikset det spesielt godt. Husker Dyer fikk en halv kamp på høyrebacken. Han fikset det meget godt og det var snakk om at vi hadde signet Cafu etter kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #17 på: 19. Sep. 2006, 22:57 »
Men en Dyer i form utspiller både Milner og Solano!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #18 på: 19. Sep. 2006, 23:12 »
Sitat fra: "EivindI"

Den er det sikkert ikke mange som støtter deg i, men det gjør hvertfall jeg! Dyer på sitt beste er helt utrolig. Husker for et par år siden... Hva det kunne blitt av Kieron om han ikke var skadet hele tiden.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #19 på: 19. Sep. 2006, 23:18 »
Han er helt ekstrem på sitt beste. Det rykket er det ikke mange som følger med på.. Ikke rart kroppen ikke tåler et sånt rykk :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #20 på: 20. Sep. 2006, 08:24 »
De fleste er nok enig i at en skadefri og "i form" utgave av Dyer er bedre enn både Milner og Solano. Desverre har vi ikke sett han slik på veldig veldig lenge..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #21 på: 20. Sep. 2006, 10:11 »
Klarer liksom ikke å gi opp håpet om at Dyer skal komme tilbake og bli en nøkkelspiller for oss på nyåret...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #22 på: 20. Sep. 2006, 12:05 »
han er tilbake i full trening ;);)
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #23 på: 20. Sep. 2006, 14:30 »
Det er deilig, og jeg ser at Glenn er full av lovord om formen hans også. Håper han ikke får spille på et par uker enda, så vi er sikre på at han er hundre prosent fit for fight når han først kommer tilbake!

Dyer begynner å bli en slags Solskjær for oss. Når han først spiller, glitrer han. Vi får håpe på samme skjebne som Ole G; friskmeldt og bedre enn noensinne...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #24 på: 20. Sep. 2006, 15:56 »
Sitat fra: "EivindI"

Jeg er av den oppfatning av at Milner om et par år vil være bedre enn Dyer. Dessuten er jeg av den oppfatning av at Dyer skal spille SENTRALT når han er frisk og rask igjen. Dyer har alltid spilt sine beste kamper sentralt, og selv om han er en glitrende understudy på høyrevingen, så er det sentral midtbane som er Dyers beste posisjon, og han er mye bedre der enn både Zog og Emre. Uten at jeg vil frata de to noe som helst ære. Men Dyer vil være en fenomenal midtbanepartner til Parker.

Men jeg vil ikke se Dyer tilbake på midtbanen før i november/desember, og han må inntil videre matches forsiktig på reservelaget. Vi har ikke råd til å risikere denne guttens karriere enda en gang. Det er nå eller aldri. Det tar lang tid å bygge seg sterk nok for PL etter Dyers langvarige skadeavbrekk og mange setbacks. Den tiden har vi Gud bedre meg heldigvis råd til å ta. Og når vi har råd til det, så skal vi også gjøre det.
Håper Roeder leser dette.

Solskjær kom tilbake takket være hardt arbeid og bygging stein for stein. Han ble matchet forsiktig på reservelaget før han gradvis fikk prøve seg for a-laget. Nå er Solskjær tilbake like god som før, men en veldig nyttig erfaring rikere. Hvis vi benytter oss av samme taktikk, så kan også vi få tilbake Dyer på høyt nivå. Selv om Dyers spillestil kanskje gjør han litt mer utsatt for skader enn Solskjær.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #25 på: 20. Sep. 2006, 17:42 »
enig der joakim;)

vi har ingen skade plager på midten, så da er det ikke noe hast og få han tilbake.

men en dyer i toppform danker lett ut emre!
emre må virkelig kjempe nå hvis han skal beholde plassen.
lt;3 Newcastle <3

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sammen
« Svar #26 på: 20. Sep. 2006, 17:49 »
Sitat fra: "Doffi"
enig der joakim;)

vi har ingen skade plager på midten, så da er det ikke noe hast og få han tilbake.

men en dyer i toppform danker lett ut emre!
emre må virkelig kjempe nå hvis han skal beholde plassen.

Jeg skulle gjerne sett Emre sammen med Dyer på banen.
Emre har god spilleforståelse og slår noen herlige forløsende pasninger til tider. Dessverre har viljen/evnen fra medspillere ofte manglet til å løpe på disse. Dette håper jeg kommer mer når Emre/Martins blir bedre kjent/tryggere på hverandre. Det sier seg selv at det passer Martins 100x bedre å få smarte "stikkere" fra Emre å løpe på, enn måking av høye baller fra kantene. De får f.eks. Siberski ta seg av  :wink:
Livet er svart/hvitt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #27 på: 20. Sep. 2006, 18:11 »
Hadde fristet med en britisk midtbane (irsk) bestående av Duff - Parker - Dyer og Milner til året. Eneste bekymring er at alle sammen er dverger,,

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #28 på: 20. Sep. 2006, 18:16 »
Emre er jo ikke akkuratt så stor han heller da. Hobbit han da?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Solano vs. Milner
« Svar #29 på: 20. Sep. 2006, 18:17 »
Har ikke nevnt Emre med ett ord,jeg.