20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi må på operasjonsbordet  (Lest 2240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shola Ameobi må på operasjonsbordet
« på: 18. Sep. 2006, 14:10 »
Enkelte ganger skjønner jeg svært lite, og det er tilfelle denne gangen. Etter forrige sesong ble det sagt av både Roeder og Ameobi selv at spissen skulle gjennomgå en operasjon pga de langvarige ryggplagene. Det var over 3 måneder til seriestart, og det var derfor en perfekt tid å ha operasjonen på.

Det rare er at det ikke ble noen operasjon på Ameobi, og problemene dukket selvfølgelig opp når sesongoppkjøringen startet. Nå må altså Ameobi gjennomgå en operasjon midt i sesongen. Akkurat som om vi ikke hadde en tynn stall fra før av.

Om Ameobi nå må belage seg 2-3 måneder på sidelinjen pga operasjonen ville dette være typisk Newcastle. Man kan isåfall begynne å lure på om enkelte har noe som helst å tenke med.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~898915,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 18. Sep. 2006, 14:19 »
Kanskje ikke så dumt med Siberski allikevel`?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Sep. 2006, 14:24 »
Sitat fra: "EivindI"
Kanskje ikke så dumt med Siberski allikevel`?

Om vi har ambisjoner om en plass midt på tabellen er sikkert midtbanespilleren Sibierski grei å ha som andrevalg på spissplass.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Sep. 2006, 15:07 »
Eller om vi har ambisjoner om en 4-6.plass, og allerede har Rossi som et annet valg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Sep. 2006, 15:19 »
Eller om vi har ambisjoner om en 4-6.plass, og allerede har Rossi som et annet valg.

Hehehehe, du kan jo drømme. At Rossi er valg nummer to bak Oba Martins er flaut i seg selv. En spiller som overhodet ikke har bevist noe som helst på seniornivå.

At vi har blitt en farmerklubb for Man Utd blir jeg rett og slett fysisk dårlig av.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Sep. 2006, 16:09 »
Ka??? hadde han ikkje operasjonen i sommer?!? Eg var helt sikker på at han hadde den, eller hvertfall skulle ha den..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Sep. 2006, 16:12 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Hehehehe, du kan jo drømme. At Rossi er valg nummer to bak Oba Martins er flaut i seg selv. En spiller som overhodet ikke har bevist noe som helst på seniornivå.

At vi har blitt en farmerklubb for Man Utd blir jeg rett og slett fysisk dårlig av.

Hvis man ikke skal spille med unggutter før de har prestert på høyere nivå, da blir det vanskelig? Rossi er kanskje italias største talent, og blir alltid toppscorer i ungdomslagene.

At vi er en farmerklubb for ManU gjør meg ingenting. De ligger 6 hakk over oss uansett. Det tar flere år før vi kan kjempe om gull i Pl.. Det kan de..

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Sep. 2006, 16:39 »
La Rossi prøve seg! Beste alternativet vi har for øyeblikket. Hadde vært moro om han fikk ett skikkelig gjennombrudd her.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Sep. 2006, 17:38 »
Sitat fra: "Berntsen"
La Rossi prøve seg! Beste alternativet vi har for øyeblikket. Hadde vært moro om han fikk ett skikkelig gjennombrudd her.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Sep. 2006, 17:43 »
Jeg håper ikke han får gjennombruddet sitt nå. Håper heller han får minst mulig spilletid, kan ikke hjelpe ManU med å utvikle spillere synes jeg...

Synes det samme som ham som med Butt, kan ikke ha spillere med hjertet i Manchester (eller noe annet sted med Premier League-lag for den saks skyld).
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Sep. 2006, 18:47 »

Rossi og Martins på topp??

Med all respekt for begge spillerne. Det lukter ikke krutt av det der... Vi må han en stor og sterk spiller ved siden av en av de. Så det blir nok Sibbe og Martins... Og det blir det ikke 4 plass av.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Sep. 2006, 19:51 »
Sitat fra: "Håvard"
Jeg håper ikke han får gjennombruddet sitt nå. Håper heller han får minst mulig spilletid, kan ikke hjelpe ManU med å utvikle spillere synes jeg...

Synes det samme som ham som med Butt, kan ikke ha spillere med hjertet i Manchester (eller noe annet sted med Premier League-lag for den saks skyld).

Enig, istedet er vår egen Chopra toppscorer i 1 div med 6 mål  på 8 kamper for Cardiff. Skal vi tippe at vi henter tilbake Chopra for en mektig pengesum om noen år eller at han spiller for Man Utd som Carrick gjør i dag?? Roeder sa følgende når Carrick ble kjøpt av Man Utd for ca 200 millioner i sommer: "Det skal nå bli slutt på at vi ikke tar vare på våre egne talenter. Vi har altfor mange eksempler på nettopp det."

Six-goals-in-eight-games Chopra was understudy to Shearer at Newcastle United before making the switch to Ninian Park in pre-season.

"These are the kind of finishing skills I worked on at Newcastle and even in training sessions you had no better person to learn from up there than Alan Shearer," said the 22-year-old.

"He scored about 30 goals in 63 games for England which is an unbelievable record and if I achieve half of what he achieved, I'll be a very happy man."

Cardiff are next in action on Sunday when they travel to Roots Hall to face Southend United.