20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Kanskje ikke så dumt med Siberski allikevel`?
Eller om vi har ambisjoner om en 4-6.plass, og allerede har Rossi som et annet valg.
Sitat fra: "EivindI"Eller om vi har ambisjoner om en 4-6.plass, og allerede har Rossi som et annet valg.Hehehehe, du kan jo drømme. At Rossi er valg nummer to bak Oba Martins er flaut i seg selv. En spiller som overhodet ikke har bevist noe som helst på seniornivå. At vi har blitt en farmerklubb for Man Utd blir jeg rett og slett fysisk dårlig av.
La Rossi prøve seg! Beste alternativet vi har for øyeblikket. Hadde vært moro om han fikk ett skikkelig gjennombrudd her.
Jeg håper ikke han får gjennombruddet sitt nå. Håper heller han får minst mulig spilletid, kan ikke hjelpe ManU med å utvikle spillere synes jeg...Synes det samme som ham som med Butt, kan ikke ha spillere med hjertet i Manchester (eller noe annet sted med Premier League-lag for den saks skyld).