20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 71738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #195 på: 10. Des. 2008, 16:03 »
Personlig ville jeg satt pris på en hotkey for å komme tilbake til hovedsiden :)
Litt luksusproblem da, men kunnne spart mye tid sammenlagt på det.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 11. Des. 2008, 03:58 »
På den "nye svar på mine innlegg" kunne det vært kjekt om man kom til det innlegget rett etter sitt siste, jeg kommer alltid til det siste innlegget i hele tråden..noe som er litt irriterende da det av og til går flere dager mellom hver gang jeg er her inne, og da må jeg begynne å bla meg tilbake gjennom ørten sider for å se hva folk svarte på noe jeg skrev for en uke siden. Puh !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 11. Des. 2008, 12:10 »
jeg kommer alltid til det nyeste innlegget jeg ikke har sett, skjønner ikke hvorfor det er annerledes for deg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 11. Des. 2008, 19:48 »
Skjer det samme som hos Tommy her ialfall. Eg synes dog at det er bra og komme til den sida eg sist var på så kan ein heller trykke fram til siste side om eg ikkje gidd og lesa alt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 13. Des. 2008, 18:53 »
På den "nye svar på mine innlegg" kunne det vært kjekt om man kom til det innlegget rett etter sitt siste, jeg kommer alltid til det siste innlegget i hele tråden..noe som er litt irriterende da det av og til går flere dager mellom hver gang jeg er her inne, og da må jeg begynne å bla meg tilbake gjennom ørten sider for å se hva folk svarte på noe jeg skrev for en uke siden. Puh !

bruk denne tasten isteden:

Vis uleste innlegg siden forrige besøk.

Da får du egentlig akkurat det samme, det starter på det inlegget som du sist leste. eller, det inlegget som sist var skrevet når du var inne og leste på denne tråden. Denne tasten fungerer på Opera, Firefox og IE.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 14. Des. 2008, 23:12 »
Skulle vært sånn at når man trykker "tilbake", da skulle man ha komt ut på det forummet man var før man trykket seg inn på en tråd istedenfor å gå tilbake på den forrige siden man var på inne på tråden.

Det hadde vært super duper awesome ;D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 14. Des. 2008, 23:14 »
Men det har jo med hvordan internettleserne virker å er ikke en mulighet med denne typen forum i alle fall. Ettersom hver side er en ny url og tilbake-knappen får deg tilbake til forrige url.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 15. Des. 2008, 22:31 »
mener bestemt at jeg var på et forum der det funket en gang. ^^

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 16. Des. 2008, 00:39 »
Det må i så fall ha vært et som ikke bruker simple machines-systemet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 16. Des. 2008, 08:42 »
ikke umulig :)

dh83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #205 på: 17. Des. 2008, 16:32 »
Denne mld kommer nok ikke til å bli særlig godt mottatt av alle, eller ingen - men ej føle bare at ej må likevel.
1) Hvor blir det av kampref. fra hjemmekampen mot Stoke
2) Bortekampen mot Portsmouth
3) Oppdateringer på spillere, skader, nye talenter, og klubben generelt.
Det står faktisk fortsatt at King Kev er manager i Newcastle. Noe som vi alle veit ikkje er tilfelle..desverre!

Jeg kunne helt sikkert ha peika på enda mer, men det skal jeg ikke. Men jeg synst at de som har ansvar for siden må ta grep og virkelig få newutd.no til å skinne.

hilsen meg!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 17. Des. 2008, 21:16 »
Du har selvfølgelig rett! Jeg skal ta det opp med moderatorene asap.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #207 på: 22. Des. 2008, 19:24 »
Noe jeg i det siste har ønsket meg er en "ignorer" mulighet dvs at meldinger fra de man velger å ignorere ikke vises. Er noen som i det siste har mistet mye cred hos meg (og mange andre etter hva jeg har skjønt). Det kunne vært greit med en jul hvor den brukerens innlegg ikke vistes på min skjerm. Det må selvsagt også være mulighet til å heve den ignoreringen i tilfellet personen skulle "se lyset" igjen.

Denne ignoreringsmuligheten finnes i andre forum som jeg er innom til tider. Kan dere ikke få det på plass her også??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 23. Des. 2008, 15:41 »
Ikke dumt, men hvordan skal man da vite om vedkommende skjerper seg? Man ser jo ikke hva vedkommende skriver!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 23. Des. 2008, 15:59 »
Om man hadde benyttet en funskjon (om det er mulig) der emner som bare denne/disse personene hadde besvart hadde blitt regnet som ikke besvart, altså ikke hadde kommet opp når du trykket uleste innlegg siden forrige besøk. Var det forståelig? :P