20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 71785 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #135 på: 23. Aug. 2008, 19:14 »
Denne diskusjonen hører absolutt ikke inne her og flere tråder i samme tone som de foregående blir slettet fra forumet.

Diskusjonen om dette er slutt i denne tråden

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 24. Aug. 2008, 02:37 »
Ta deg en is og chill'n du, Lasse. Ingen kastes ut herfra på et grunnlag tynt som anoreksiaens fremste apostel.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 24. Aug. 2008, 10:28 »
Det stemmer at ingen kastes ut herfra pga dette, men jeg synes dere kan fortsette diskusjonen mellom dere på f.eks. PM i stedet for å diskutere det i all offentlighet i en tråd som ikke inneholder temaet.

Forumet er til for at alle skal ha forskjellige meninger og kunne ytre disse, hovedsaklig innen det som beveger seg i fotballens verden og primært rundt Newcastle United.

At det oppstår uenigheter, personlige diskusjoner osv. er ikke til å unngå, men jeg håper at hver enkelt kan se grensen for når denne diskusjonen kan gå på et felles forum eller når de må gå via PM.

Jeg har slette noen meldinger fordi det nå er på tide å fortsette denne diskusjonen mellom dere privat om dere ønsker. Nå ser det også ut som om den aktuelle tråden er slettet fra forumet eller så er jeg dårlig å lete.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #138 på: 24. Aug. 2008, 15:48 »
Det stemmer, Radar. Den tråden ble slettet, og jeg anså meg med det ferdig med saken. Det gjør jeg forsåvidt fortsatt. Men når vedkommende vil ha meg kastet ut av forumet, vil jeg ha muligheten til å forsvaret meg. Og det gjorde jeg, så nå er saken ihvertfall død fra min side.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 28. Aug. 2008, 12:35 »
kan vi oppdatere tabellen, og siste resultater?
Er kanskje en litt stor jobb, men hadde vært kult om noen kunne oppdatert spiller seksjonen på forsiden.. kanskje skrevet litt om hver enkelt spiller?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #140 på: 28. Aug. 2008, 20:21 »
Annern:

Takker for gode forslag. Dette har vært diskutert litt i teamet. "Alle" ønsker å ha tabell og terminliste oppdadert, men ingen vil gjøre noe med det. Jeg er også skeptisk til å gi en fyr ansvaret for å oppdatere dette, siden jeg gjentatte ganger har sett at folk er overambisiøse tar på seg arbeid de bare klarer å gjøre i 1/8-del av sesongen. Det ser kanskje lett ut, og det er det jo forsåvidt også ettersom det bare er til å fylle inn litt info, men problemet er at det må gjøres 1-2 ganger i uka gjennom hele sesongen på et fast tidspunkt (søn-man).

Dessuten er tabell, terminliste, spillerinfo osv veldig lett tilgjengelig overalt på nett, selv om jeg selvsagt er enig i at det hadde vært supert og hatt det på NewUtd.no.

Jeg spurte i vårt lukkede team-forum om vi heller skulle satse på å bytte ut tabellen med noe annet som man slipper å oppdatere så ofte. Noen tips?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 29. Aug. 2008, 00:24 »
Blir vel kanskje litt enklare med ein tabell som bere viser kvar newcastle er på tabellen i tillegg til f.eks 3-4 av dei laga som er rundt newcastle på tabellen. Nufc.co.uk har jo gjort det slik. Vil nok gjere det ein del enklare.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #142 på: 29. Aug. 2008, 08:12 »
Er ikke inne på dette i det hele tatt, men er det ikke plasser man kan hente tabellen og legge den i på siden med noen form for automatisk oppdatering fra hvor tabellen ble hentet??

Vet bare en kompis en gang i tiden, som mekket sammen en form for mobil side, hadde mange ulike funksjoner på sin side som automatisk oppdaterte seg!

Men er som sakt rimelig grønn på dette, så har ingen anelse om det er mulig :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 29. Aug. 2008, 12:50 »
I utgangspunktet er det ikke noen problem siden siden er laget i php. Utfordringen er aa finne noen som har laget et script for PL-tabellen som kan integreres i siden uten aa ta seg graadig betalt for det. Skal forsoke aa google php+"Premier League"+table

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 29. Aug. 2008, 14:50 »
Er det berre meg eller er klokka på sida ein time for sein?

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #145 på: 29. Aug. 2008, 18:34 »
I utgangspunktet er det ikke noen problem siden siden er laget i php. Utfordringen er aa finne noen som har laget et script for PL-tabellen som kan integreres i siden uten aa ta seg graadig betalt for det. Skal forsoke aa google php+"Premier League"+table
tplLeagueStats 1.03 ser lovende ut. [Demo] Har ikke testa det selv ennå, så jeg vet ikke hvor vanskelig det ville vært å integrere.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 29. Aug. 2008, 19:03 »
Den skal ikke være så allverdens vanskelig å integrere, men det er en SQL-basert php-modul som krever at noen må legge inn alle kampresultater manuelt etter hver runde og programmet kalkulerer tabellen automatisk basert på det som blir lagt inn manuelt.

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #147 på: 29. Aug. 2008, 19:58 »
Terminlisten burde forresten fjernes. Den er faktisk latterlig nok lisensbelagt. En må betale lisens til Football DataCo Limited for å få lov til å vise terminlisten, selv på ikke-kommersielle fan-sider. Kan jo tipse Football DataCo Limited om terminlisten på newcastle.no bare for å være ondskapsfulle, men da bør den vel fjernes her først.  :P

Kilde: http://www.freethefixtures.com/index.php
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 20:06 av LAH »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 30. Aug. 2008, 11:39 »
Det var noe av det mest latterlige jeg har sett...

Anthony

• Gjest
« Svar #149 på: 31. Aug. 2008, 17:36 »
liverpool-reklamen på hovedsiden, den er fryktelig forstyrrende..

Andre ting:

bedre oversikt over spillere, bedre oppdateringer på forskjellige plan, noe kan være rotete på forumet som inndeling av sub-forums...