Må si meg enig med Lasse. Jeg var med på glansdagene (selv om jeg ikke alltid var den mest seriøse), men har falt av etterhvert.
Hvorfor? Jeg vet rett og slett ikke. Jeg tror det er en real blanding av at jeg ble litt lei forumet, nivået sank, jeg fikk andre ting å drive med, og at Newcastle gjorde det ekstremt dårlig.
Når det gjelder forbedringer, så synes jeg det vil vært utrolig digg med en "diskusjon.no" aktig profil. En profil som gjør at du kan lage din egen blogg, være med på prediction league, presentsjon av seg selv, samtidig som man linket denne profilen til forumet.
En annen ting som kanskje har falt litt av er selve siden. No offence, newutd.no er det beste nettstedet jeg vet om, jeg elsker newutd av hele mitt hjertet, men alle er vel enige når jeg sier at nyhetene har det blitt færre av, og underseksjonene (spillere, om klubben) har gått litt ut på dato.
Men igjen, dette er kun forslag, og ikke kritikk! Vi satser på at 08/09 blir et strålende år, både for Newcastle og for newutd!