20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 72283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #105 på: 25. Juli 2008, 09:44 »
Dette funker perfekt her hos meg iallfall, og jeg bruker IE... Ser mye bedre ut nå, bra :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 25. Juli 2008, 20:47 »
Har samme problemet. Hele "forumvinduet" vises ikke, slik at jeg ved anledninger må flytte det lenger mot venstre. Synes dog ikke det er noe å henge seg for mye opp i.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 25. Juli 2008, 21:56 »
Må alltid skrive passordet 2 gongar før eg logga meg inn på andre sine maskiner. Ingen stor sak, men litt irriterande. Andre som har samme problem?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #108 på: 26. Juli 2008, 03:53 »
Kan en av dere sende screenshot til newutd at gmail.com?
Done!

Takker, Håvard.

Ser ut til at det er oppløsningen som er problemet her. Men rart at dette ikke skjedde før, siden jeg nå har minsket og ikke øket forumbredden. Skal redusere den ytterligere til ca 65 % i løpet av noen dager for å se om det funker.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

• Gjest
« Svar #109 på: 28. Juli 2008, 02:16 »
Må si meg enig med Lasse. Jeg var med på glansdagene (selv om jeg ikke alltid var den mest seriøse), men har falt av etterhvert.

Hvorfor? Jeg vet rett og slett ikke. Jeg tror det er en real blanding av at jeg ble litt lei forumet, nivået sank, jeg fikk andre ting å drive med, og at Newcastle gjorde det ekstremt dårlig.

Når det gjelder forbedringer, så synes jeg det vil vært utrolig digg med en "diskusjon.no" aktig profil. En profil som gjør at du kan lage din egen blogg, være med på prediction league, presentsjon av seg selv, samtidig som man linket denne profilen til forumet.

En annen ting som kanskje har falt litt av er selve siden. No offence, newutd.no er det beste nettstedet jeg vet om, jeg elsker newutd av hele mitt hjertet, men alle er vel enige når jeg sier at nyhetene har det blitt færre av, og underseksjonene (spillere, om klubben) har gått litt ut på dato.

Men igjen, dette er kun forslag, og ikke kritikk! Vi satser på at 08/09 blir et strålende år, både for Newcastle og for newutd!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 28. Juli 2008, 02:47 »
Legger meg flat både på vegne av meg selv og hele teamet, for det du sier er veldig riktig, Noreng. Slik jeg ser det er det viktigste NewUtd har er nyheter og forum, og da er det ikke bra at nyhetsfrekvensen har sunket så pass mye som den har.

Vi holder på å ta et oppgjør internt i forumet for å prøve å komme oss tilbake på ønsket nivå.

Forslaget ditt høres spennende ut. Vet du hvordan det lar seg gjennomføres? Er det eventuelt noen andre som har peiling på dette?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 28. Juli 2008, 10:05 »
Jeg er en av de som skriver nyheter men det har vært lite fra min side siden jeg er på ferie i Norge med sporadisk tilgang til Internett. Men jeg skal forsøke å gjøre mitt å holde nyhetene oppdatert siden jeg hører en del på radio samt leser avisene i Newcastle daglig i papirform.

Når det gjelder blog så er det enkelt å lage om du bruker phpnuke eller joomla i bunnen på hjemmesiden. Da kan du enkelt legge inn en blogg som en modul. Jeg holder på å lage en slik blogg på fotballdrakt.net hvor brukere kan registrere seg og blogge vilt.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #112 på: 11. Aug. 2008, 21:07 »
En ting jeg synes det burde bli forandra på er fargen på det "feltet" vi skriver på.Synes det er irriterende.Den er jo mørk!.Til tider vanskelig å se hva jeg skriver.Er det ikke mulig å skifte til en lysere farge der? For eks hvit?.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 11. Aug. 2008, 22:04 »
Endre på CSS-fila?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #114 på: 11. Aug. 2008, 23:06 »
Endre på CSS-fila?

CSS fila?hva i huleste er det og åssen gjør jeg det?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 11. Aug. 2008, 23:17 »
Css fila former html dokumentene, så hvis du har tilgang til de er det bare å sette igang, hehe :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 12. Aug. 2008, 14:26 »
I det siste har newutd.no crashet når eg har prøvd å gå innpå siden. Connection problems eller noe sånt står det. Mulig eg er aleine om det men det er ganske irriterende.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #117 på: 12. Aug. 2008, 15:02 »
I det siste har newutd.no crashet når eg har prøvd å gå innpå siden. Connection problems eller noe sånt står det. Mulig eg er aleine om det men det er ganske irriterende.

Samme skjer rett som det er her også >:(
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 12. Aug. 2008, 17:26 »
Noe sånt har jeg aldri opplevd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 12. Aug. 2008, 17:27 »

Samme skjer rett som det er her også >:(

http://newutd.no/index.php/arkiv/2008/08/12/serverproblemer/