20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #210 på: 31. Jan. 2007, 23:55 »
Milner spiller som ei 96 år gammel bestemor med rullator. Selg ham til the Wankership nå før han ødelegger denne klubben...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 01. Feb. 2007, 00:11 »
Milner spiller som ei 96 år gammel bestemor med rullator. Selg ham til the Wankership nå før han ødelegger denne klubben...

Vi har fått med oss at du er Sunderland supporter nå.

han har ihvertfall ikke sett Milner i Newcastle Drakt på 2 år:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 01. Feb. 2007, 00:20 »
Det hjelper ikke å være ung og talentfull, når en handikappet 96-åring helt klart kan gjøre det bedre, uten engang å møte opp på stadion. Milner ØDELEGGER for laget! Og de som ikke har tro på Solano, skjønner jeg overhodet ikke.

Innlegget mitt over var selvsagt blottet for ironi, jeg gidda bare ikke å lete gjennom tråden for å finne fram tidligere sitat om James Milner. Og joda, jeg har fått med meg at James Milner har vært en av Newcastles beste spillere i år, om ikke den beste...

Det der var forresten bare et eksempel på noe av den håpløse kritikken som har kommet mot Milner i år...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 01. Feb. 2007, 00:29 »
Det hjelper ikke å være ung og talentfull, når en handikappet 96-åring helt klart kan gjøre det bedre, uten engang å møte opp på stadion. Milner ØDELEGGER for laget! Og de som ikke har tro på Solano, skjønner jeg overhodet ikke.

Innlegget mitt over var selvsagt blottet for ironi, jeg gidda bare ikke å lete gjennom tråden for å finne fram tidligere sitat om James Milner. Og joda, jeg har fått med meg at James Milner har vært en av Newcastles beste spillere i år, om ikke den beste...

Det der var forresten bare et eksempel på noe av den håpløse kritikken som har kommet mot Milner i år...

OK ;-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 01. Feb. 2007, 00:30 »
Godt å ha misforståelsen oppklart. Hadde vært for ille om folk hadde oppfattet meg som så dum, men skremmende at så mange trodde jeg var seriøs...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 01. Feb. 2007, 00:32 »
Godt å ha misforståelsen oppklart. Hadde vært for ille om folk hadde oppfattet meg som så dum, men skremmende at så mange trodde jeg var seriøs...

Er så mange som er motstandere av Milner her inne. Sorry for at jeg trodde du var en av dem. At noen kan være motstandere av han og samtidig tilhengere av Bramble er ganske utrolig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 01. Feb. 2007, 00:37 »
Litt min feil på grunn av latskap som ikke gidda å lete gjennom tråden.

Fat Fred blokker lånet av Luque 1 time før vinduet stenger og Roeder bekrefter at ingen nye kommer inn...

Med forbehold om at dette stemmer da...

http://www.sportnetwork.net/main/s342/st111142.htm?fromrss=1

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Milner demand transfer
« Svar #217 på: 01. Feb. 2007, 11:38 »
Er så mange som er motstandere av Milner her inne. Sorry for at jeg trodde du var en av dem. At noen kan være motstandere av han og samtidig tilhengere av Bramble er ganske utrolig.
Godt å se at vi er enige på noen områder også. Millner synes jeg imponerer på alle vis. Mange spillere hadde kapitulert og blitt grinete hvis de kom ut for samme turbulensen som Milner gjorde i forhold til en eventuell overgang til Villa. Men på Milner ser det ut til å ha hatt motsatt effekt. Han har jobbet og spilt som en helt.
OK, i enkelte kamper har ikke innleggene sittet helt. Men også her virker det som han jobber seriøst, for det blir bare bedre og bedre.
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 01. Feb. 2007, 16:31 »
Litt min feil på grunn av latskap som ikke gidda å lete gjennom tråden.

Fat Fred blokker lånet av Luque 1 time før vinduet stenger og Roeder bekrefter at ingen nye kommer inn...

Med forbehold om at dette stemmer da...

http://www.sportnetwork.net/main/s342/st111142.htm?fromrss=1

Sko ønska eg kunne skifta klubb. Slik oppførsel aksepterer eg ikkje fra ein klubb. Spesielt ikkje min klubb. Blir så provosert at eg ikkje kan forklara det. Derfor skriver eg heller ikkje med caps lock no.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 01. Feb. 2007, 16:33 »
Sååå ille var det vel ikke? Jeg kan ikke si jeg er veldig lei meg på Luques vegne.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #220 på: 01. Feb. 2007, 16:34 »
Merkelig at du overlevde "Milner-salget" da! ???

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 01. Feb. 2007, 16:36 »
Ja, det virker som du har en rar kjærlighet for Luque. Hadde du sutra hvis Bramble hadde blitt behandlet på samme måte?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 01. Feb. 2007, 19:01 »
Ja, det virker som du har en rar kjærlighet for Luque. Hadde du sutra hvis Bramble hadde blitt behandlet på samme måte?

Ja det tror eg. Det er ikkje greit og trakasere og ødelegge for folk sjølv om dei suger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 01. Feb. 2007, 19:06 »
Merkelig at du overlevde "Milner-salget" da! ???

???
Åssen er det sammenlignbart?????

Milner gjekk rett inn på laget etterpå.
Luque kommer til og rotne vekk i ein stygg gammal kåk i Newcastle og få lov til og hente drikkeflaskene til junoirspillerne på bane 2a
Bare pure evil bak dette.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #224 på: 01. Feb. 2007, 19:51 »
Ja, behandlingen av Luque er stygg, ondsinnet og alt det der. Men (det er alltid et men) han spiller for Newcastle United. Han har en kontrakt med klubben. Han tjener millioner av kroner, men har ikke giddet å jobbe for dem.

Ifølge Roeder så gidder knapt Luque å gjøre noe på trening. Han har visstnok trodd at han skal få spilletid uansett. Det er ikke riktige holdninger. Det er masse som Roeder gjør som jeg ikke er enig i, og han har vært utrolig vinglete med Luque. Men det er ikke bare han sin feil. Det er også Luque sin egen feil. Og jeg tviler på at Roeder lyver, fordi det er en del av hans onde plan for å ødelegge karrieren til Luque.

Og når vi ikke fikk tak i en spiss nå i januar, som Roeder burde ha klart, så er det helt naturlig å beholde ham. Det er irriterende og trist, men slik er det bare. Vi trenger Luque, så da kan han kanskje gjøre litt nytte av seg. Vi får håpe at han begynner å jobbe litt på treningene, og viser litt innsatsvilje. DA får han kanskje mer tillitt.