20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #75 på: 21. Okt. 2006, 19:41 »
Om Michael Owen hadde spilt hver eneste kamp for oss slik som han gjorde en liten tid i fjor, så er det ingen tvil i min sjel om at han hadde vært 17 mp. Men hadde jeg visst at han ville blitt skadet, hadde meningen min vært annerledes. Men det er slikt som skjer. Fotball er like uforutsigbart som alt annet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #76 på: 29. Okt. 2006, 13:17 »
Hvordan James Milner får tillit i Newcastle er meg revnende uforståelig! Han er jo elendig! Han gjorde ikke en dritt i går! Jeg har hittil vært forsvarsminister i Roederdepartementet, og har ikke tenkt å gå av enda. Men hvis vi ligger på 16. plass når vi har anskaffet ny kalender og den viser februar, og det uten forsvarskjøp, DA går jeg av.

Gi Glenn sjansen ut året, og gi ham muligheten til å handle i januar. Hvis han ikke kjøper en eneste forsvarer, samtidig som tabellplasseringen er nærmere 20 enn 9, da skifter også jeg side i saken.

Og hvis Newcastle får mer enn ett usselt lite pund for Milner, så må de bare selge ham. Han var god i Aston Villa i fjor, men det hjelper ikke det grann når han spiller som et blindt ekorn i år. Han er simpelthen ikke god nok for reservelaget til Newcastles Paralympics-avdeling engang.

Så for både vår, og hans egen del, selg ham og gi ham muligheten til å utvikle seg i en annen klubb, i stedet for at han drar millioner i måneden av oss for å få lov til å sabotere spillet vårt.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #77 på: 29. Okt. 2006, 13:23 »
No har eg ikkje sett pompey og charlton kampen, men den kritikken du rettar mot Milner her Journalisten er for meg heilt uforståelig.
Eg tykkjer han er ein god spelar, og eit kjempetalent, han kan ufordra og herja med mange backar berre han får rom og blir rettvendt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Okt. 2006, 15:39 »
Selg Milner ja for me har jo SOLANO :roll:  Ka bidrog han med i går da  :?:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Okt. 2006, 19:19 »
Sitat fra: "Benson"
Selg Milner ja for me har jo SOLANO :roll:  Ka bidrog han med i går da  :?:

Det er klart, at hvis man gir Nolberto Solano sjansen over tid, så kommer han til å prestere. Det har skjedd før, og det kommer til å skje igjen, bare han får nok tillit. James Milner er ikke i nærheten av Premier League-nivå, i forhold til slik han har spilt denne sesongen.

I fjor var han kjempegod i Aston Villa, men det hjelper ikke når han spiller så dårlig at det ikke ligner grisen nå i høst.
Tore Eikeland,

Agurksaft

• Gjest
« Svar #80 på: 29. Okt. 2006, 19:21 »
Ji Solano tid ja, Solano er som eit timeglas med svært lite sand igjen.
Han er gammal.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Okt. 2006, 19:23 »
Det hjelper ikke å være ung og talentfull, når en handikappet 96-åring helt klart kan gjøre det bedre, uten engang å møte opp på stadion. Milner ØDELEGGER for laget! Og de som ikke har tro på Solano, skjønner jeg overhodet ikke.
Tore Eikeland,

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 29. Okt. 2006, 20:22 »
Solano begynner å bli gammel, og jeg tipper dette er hans siste sesong i Newcastletrøya. I tillegg synes jeg ikke han har vært noe god denne sesongen. Milner derimot synes jeg har vært frisk til tider og gjort flere gode kamper. Og hvordan du kan si han var elendig i går når han spilte 6 minutter skjønner jeg ikke? Var Solano god i går da?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Okt. 2006, 20:52 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Solano begynner å bli gammel, og jeg tipper dette er hans siste sesong i Newcastletrøya. I tillegg synes jeg ikke han har vært noe god denne sesongen. Milner derimot synes jeg har vært frisk til tider og gjort flere gode kamper. Og hvordan du kan si han var elendig i går når han spilte 6 minutter skjønner jeg ikke? Var Solano god i går da?

Agree.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 30. Okt. 2006, 17:40 »

Solano var OK, men ikke noe mer enn det. Det er greit. Men at Milner fikk seks minutter, er seks minutter for mye. Det blir tross alt en del ballberøringer på seks minutter, og jeg registrerte ikke én eneste én som var på nivået "godkjent" eller høyere. Og det er ikke første gangen denne sesongen.

James Milner har overhodet ikke vært "frisk" når han har vært innpå. Noen få tekniske finesser, og noen artige raid på flanken gjør ikke meg så mye mer fornøyd, når ingenting av det han gjør omsettes til brukbare sjanser eller underholdende og offensivt spill. Derfor mener jeg det jeg mener og har poengtert gjennom mine siste innlegg.
Tore Eikeland,

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 30. Okt. 2006, 18:10 »
Denne her kritikken av Milner blir bare mer og mer komisk. Skjønner ikke hvor dere får dette fra. Han har da vært en av våre beste i år.

Skyrating                 Your rating
James Milner     10 (3)        6.0                          6.4
Nolberto Solano 6 (1)               5.8                          5.6

Det fleste er mer fornøyde med Milner. Syns Milner gjør det bra. Verre med de som skal ta imot ballene hans.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 30. Okt. 2006, 19:12 »
Sitat fra: "Journalisten"

Solano var OK, men ikke noe mer enn det. Det er greit. Men at Milner fikk seks minutter, er seks minutter for mye. Det blir tross alt en del ballberøringer på seks minutter, og jeg registrerte ikke én eneste én som var på nivået "godkjent" eller høyere. Og det er ikke første gangen denne sesongen.

James Milner har overhodet ikke vært "frisk" når han har vært innpå. Noen få tekniske finesser, og noen artige raid på flanken gjør ikke meg så mye mer fornøyd, når ingenting av det han gjør omsettes til brukbare sjanser eller underholdende og offensivt spill. Derfor mener jeg det jeg mener og har poengtert gjennom mine siste innlegg.

Hvor mange Newcastlekamper har du egentlig sett i år?

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 30. Okt. 2006, 22:53 »

Hvor mange Newcastlekamper har du egentlig sett i år?

Antageligvis omtrent samme antall kamper som deg.
Tore Eikeland,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 31. Okt. 2006, 19:06 »

Hva i all verden er det jeg leser? Jeg trodde faktisk ikke dette om deg, Journalisten. Jeg er djupt såra og vonbråten.

Milner har vist klare tegn på at utviklingen hans går i riktig retning. Han har spilt flere gode kamper for oss i år, og har generelt vært langt bedre enn Solano.

Milner tilbyr oss hurtighet og teknikk. Han tilbyr oss 1 mot 1-ferdigheter og en spiller som liker å gå på offensive løp, og som skaper mange av sjansene våre. Jeg har sett ham i flere kamper i år, og selv om han ikke har imponert spesielt mye, så er det samtidig vanskelig å briljere når laget som helhet er heller ræva. Han har vært frisk og god i de aller fleste kampene han har spilt. De tekniske finessene og "artige raid på kanten" har jeg egentlig ikke sett så mye av. Jeg har sett mer av en hardtarbeidende spiller som virkelig ønsker å lykkes i klubben, men som ikke vet hvor han har sin manager. Roeder kan jo rose ham opp i skyene i det ene øyeblikket, for så å sette ham på tribunen i det neste. Vis meg den spilleren som ikke blir frustert av sånt.

Jeg mener at svært lite av det Solano har vist i år har gitt oss særlig mange gode sjanser og har ikke resultert i spesielt underholdende og offensivt spill.

Seks minutter er aaaaaaaaaltfor lite for en kanonspiller som Milner. Gi gutten tillitt, og han blir knallgod! Men vi kan ikke vente at han alene skal trylle og gi oss seier på seier. Hele laget må bidra for at Milner skal kunne blomstre. Milner alene er svært lite verdt. Det samme gjelder for Duff og Martins. Hadde laget spilt veldig godt og vunnet mange kamper i høst, hadde ting vært betraktelig enklere for den nye trioen offensivt, Duff, Martins og Milner.

Solano synger på siste verset, og vi trenger en kjapp, teknisk spiller som Milner. Inleggene hans blir stadig bedre. Og han skaper da sjanser han også. Jeg kan ikke se at verken N'Zogbia eller Solano har vært særlig mye bedre enn Milner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. Nov. 2006, 21:35 »
Villa skal visst være gira på Milner igjen...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1650253,00.html