20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40463 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #195 på: 07. Jan. 2007, 14:49 »
Sitat fra: "EivindI"
Gi gutten kontrakt til 2012. Han kommer til å bli stor.

Ser slik ut nå, ja.

Men hvor mange spillere har vi ikke trodd skulle bli store? Og hvor mange av de igjen har egentlig BLITT store?

Håper at Milner er ett unntak.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #197 på: 13. Jan. 2007, 15:07 »
Sitat fra: "EivindI"
Milner signerer neste uke:

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=milner-to-sign%26method=full%26objectid=18462594%26siteid=50081-name_page.html

Veldig bra nyheter! Han var jo så godt som "tapt" en stund, så kan jo nesten se på dette som en ny signing!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 13. Jan. 2007, 17:23 »
Sitat fra: "Ø.L"
Veldig bra nyheter! Han var jo så godt som "tapt" en stund, så kan jo nesten se på dette som en ny signing!

Hurra, vi har signert i januar :lol:
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #199 på: 30. Jan. 2007, 09:19 »
Roeder sa tidligere at Dyer løp rundt 1,2-1,3 mil pr kamp. Han er visst ikke alene om det.

"If you think you're going to leave a club when you don't really want to and then you're asked to come back, he will reflect on that as a turning point. It was a crossroads for him.

"It was such a disappointment for him at the time and he had to decide how he was going to handle it. He had to think `Am I going to lie down and cry about it? Or stand up and fight for my position?'

"I would say that one day he will look back and say that it was a crossroads in his career, where he feels he became a man, where he showed maturity. The easiest thing for James would have been to come back and sulk. But he didn't do that, he came back and carried on training as hard as anyone I have ever known."

O'Neill's loss has been Roeder's gain and, when Milner lines up against the Irishman's Aston Villa at St James's Park tomorrow evening, it will be as one of Newcastle's most important players.

"For someone who was so concerned about not getting enough games, he has ended up playing far more than anyone else," said Roeder of a player who has made 36 first-team appearances already this season.

"I am full of praise for the attitude he has shown and his maturity on that day. He could have remained a young man and shown a bad attitude, but he obviously decided that wasn't for him and he decided to knuckle down."

With three goals in his last five games, Milner's status as a Gallowgate favourite is secure and, having pinpointed the hard work the industrious wideman puts in as the key to his recent success, Roeder does not begrudge him the praise he continues to attract.

"I always tell the lads about Frank Lampard, who deserves everything he has got because of the effort he puts in," he added. "When I was at West Ham, Frank never ever went in after the main training session and James is the same, he will always do 15 or 20 minutes more.

"When James looks back on his career, he will look at the day he went down to Aston Villa to sign and came back hugely disappointed as a turning point," said the 51-year-old.

"James is always working on his finishing and those three strikes he has produced in our recent games haven't come as a result of sheer luck - they have come about thanks to sheer hard work.

"We have the Amisco (computer) system and we look at every game and how far the players are running and he is very rarely beaten by anyone in the Newcastle team. He is doing over 12½ kilometres every game. One or two of the others are getting around 12, but in terms of the amount of ground covered, James Milner wins the running stakes every time."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 30. Jan. 2007, 10:36 »
Nydelig artikkel! Elsker spillere som blør for drakta. Tenk om vi hadde fått Viduka! Da hadde Milner spilt MOT oss i morra. Jeg grøsser.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 30. Jan. 2007, 12:21 »
Nydelig artikkel! Elsker spillere som blør for drakta. Tenk om vi hadde fått Viduka! Da hadde Milner spilt MOT oss i morra. Jeg grøsser.

Der sa du noe. Grøsser av tanken
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 30. Jan. 2007, 22:56 »
La oss ikke tenke den tanken. Ikke noen gang.
La oss bare tenke på at vi har James Milner, og at han har skrevet under ny kontrakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #205 på: 31. Jan. 2007, 15:17 »
Det er supert. Noen som vet noe om overgangssum?
Toon, Toon,
Black and white army

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 31. Jan. 2007, 15:48 »
Lån.
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 31. Jan. 2007, 15:49 »

Litt feil tråd, men det er snakk om et lån hvor PSV antakeligvis betaler lønna til Alberto.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 31. Jan. 2007, 23:37 »
Hyll Hyll Milner. En fantastisk spiller som jeg er sjeleglad for at vi har. Nok en god kamp i dag. Her har vi et fantastisk eksempel på hva tillitt har å si. Skulle ønske at også Luque kunne fått tillitt i noen kamper på rad da skadesituasjonen var som værst. Det hadde vi ikke hatt en dritt å tape på.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 31. Jan. 2007, 23:37 »
FANTASTISK kamp, nok en gang. Han slår og skyter like bra med begge bein!!