20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #165 på: 07. Des. 2006, 09:26 »
Du gikk glipp av innlegget hans til Sibierski da han burde scoret da altså. Jeg tror du har gått inn i en fase der du ikke ser hva Milner gjør samme hva han gjør, bevisst eller ubevisst.

Du gikk vel glipp av skuddforsøkene hans og?
Det var vel og i første omgang han var involvert. Var da veldig aktiv i oppbygningsfasen til det første målet.

Jeg påstår ikke at han spilte noen spesiell god kamp, jeg prøver bare å argumentere mot din merkelige mangel av Milner observasjoner.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 07. Des. 2006, 20:58 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Hva er det egentlig du prøver på journalisten? Tenner du på å provosere eller lider du bare av total mangel på et eller annet?

Jeg er veldig enig med deg i mye av det du sier i innlegget ditt, men fortsatt, det eneste du gjør er å repetere en masse annet som allerede står her og kritisere milner.

Greit, dette er et forum og alle skal få si og gi uttrykk for sine meninger, men det har du allerede gjort og personlig er jeg dritt lei av og høre dine bunnløse ikke-holdbare negative argumenter om en av spillerne der klubbens fremtid ligger.

Klarer du ikke å se kvalitetene i et talent som milner engang så kan jeg ikke skjønne hva vettugt jeg får av å lese det du skriver i det hele tatt...

Milner er en brikke av fremtiden, og alle her på forumet, martin o'neill + mange flere av managerene i premier leauge, ja til og med Roeder ser ut til å se at milner er en gutt med fremtiden foran seg.
At du har et annet syn på det er greit, men nå er jeg lei av å høre om det!

Sånn, der fikk du min mening

Støttes
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #167 på: 07. Des. 2006, 23:16 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Hva er det egentlig du prøver på journalisten? Tenner du på å provosere eller lider du bare av total mangel på et eller annet?

Jeg er veldig enig med deg i mye av det du sier i innlegget ditt, men fortsatt, det eneste du gjør er å repetere en masse annet som allerede står her og kritisere milner.

Greit, dette er et forum og alle skal få si og gi uttrykk for sine meninger, men det har du allerede gjort og personlig er jeg dritt lei av og høre dine bunnløse ikke-holdbare negative argumenter om en av spillerne der klubbens fremtid ligger.

Klarer du ikke å se kvalitetene i et talent som milner engang så kan jeg ikke skjønne hva vettugt jeg får av å lese det du skriver i det hele tatt...

Milner er en brikke av fremtiden, og alle her på forumet, martin o'neill + mange flere av managerene i premier leauge, ja til og med Roeder ser ut til å se at milner er en gutt med fremtiden foran seg.
At du har et annet syn på det er greit, men nå er jeg lei av å høre om det!

Sånn, der fikk du min mening

Hva jeg prøver på? Å uttrykke min mening. Jeg kan være forståelsesfull for at du ikke liker at jeg gjentar meg selv, men det er jeg da vel ikke den eneste som har gjort i denne debatten heller. Derfor har jeg også til stadighet henvist til mine tidligere innlegg for supplerende argumentasjon.

Og jo: Jeg ser kvaliteter i Milner, men hans utvikling har tydelig stagnert, selv om jeg også har innrømt at jeg har notert meg en anelse fremgang i hans spill den siste måneden. Og det er jeg ustyrtelig glad for, siden jeg unner alle i Newcastle-trøya sportslig progresjon og suksess. Men jeg mener fortsatt at med mindre han presterer mye bedre enn hittil i løpet av de neste par månedene, bør han selges.

Og at du mener at jeg har "bunnløse, ikke-holdbare negative argumenter" håper jeg bare er et usaklig sidesprang fra din side, for din egen del. Jeg har i høyeste grad prøvd å presentere saklig argumentasjon, og i noen tilfeller også supplert med mindre saklig argumentasjon. Men slik du skisserer det blir det bare tåpelig.

Jeg må også si at du påberoper deg stor frihet når du snakker for alle forummedlemmene, men jeg har jo skjønt at flertallet er motstandere av min mening. Likevel er jeg i min fulle rett til å argumentere, og kjære deg, Geir Andreas, selv om du kanskje er lei av å høre om det, er det vel ingen som tvinger deg til å lese i verken denne tråden eller andre, er det?  :wink:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 07. Des. 2006, 23:55 »
Sitat fra: "Journalisten"
Og jo: Jeg ser kvaliteter i Milner, men hans utvikling har tydelig stagnert, selv om jeg også har innrømt at jeg har notert meg en anelse fremgang i hans spill den siste måneden. Og det er jeg ustyrtelig glad for, siden jeg unner alle i Newcastle-trøya sportslig progresjon og suksess. Men jeg mener fortsatt at med mindre han presterer mye bedre enn hittil i løpet av de neste par månedene, bør han selges.

O.k.. Vi ligger på 15.plass i serien, og du klager på at Milner ikke har hatt den ønskede progresjonen i spillet sitt? Hvem har det, da? Parker har tapt seg, Zoggy har tapt seg, Taylor har tapt seg.... Så godt som alle har hatt en dårlig sesong hittil! Vi kan jo ikke regne med at Milner spiller som en juvel når laget spiller som en gråstein!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 08. Des. 2006, 23:43 »
Forventer du ærlig talt at Milner skal spille langt bedre enn alle andre på laget? Mener du at Milner skal briljere like mye som Given gjør på streken, når det er laget som helhet som er problemet? Det er ikke kollektivet som svekkes av Milner, det er Milner som svekkes av kollektivet. Vi har ikke et godt fungerende kollektivt, og da er det vanskelig for en ung spiller som Milner, som har hatt en litt treg start på Newcastle-karrieren, å briljere. Milner må ofte finne på mye selv. Han har fortsatt mye å lære, men han bidrar likevel med ting som ingen andre bidrar med. Han er en meget god breddeholder, noe som ikke kan sies om Dyer, eller Solano. Han løper fort, har god teknikk og gode innlegg. Det kan til en viss grad også sies om Dyer, men det ligger i Milners natur å ligge bredt og legge inn fra kant. Duff skjærer mye oftere inn fra sin venstrekant, enn Milner gjør fra sin høyrekant. Når vi ikke har Shearer inne i feltet kan man kanskje argumentere med at Milner burde gått mer innover i banen, men som regel er det jo sentralt i banen at motstanderen har samlet flest folk, og Milner er ingen ekspert på langskudd. Milner scorer få mål. Han har til og med prestert å bomme på blank goal. Men det betyr ikke at Milner ikke er en god spiller. Milner er noe av det mest talentfulle vi har. Milner har vist mye mer tegn til bedring denne sesongen, enn det N'Zogbia har. Zog hadde sin store sesong i fjor (joda, det hadde vel også Milner, men i Villa), men har slitt i år. Milner har startet denne sesongen veldig bra, og særlig i europacupen (der laget har prestert best) har han vært god. Er det tilfeldig at Milner er god når laget gjør det bra?

Er det et tegn på at utviklingen stagnerer at han briljerer når laget virkelig spiller bra, mens han kan virke litt daff og mindre god når laget underpresterer? Skal vi forvente av en 20-åring at han presterer jevnt godt hele tida, selv når laget sliter?

Ikke i mine øyne. Milner har vist stor fremgang fra forrige gang han viste seg frem i Newcastle-trøya. Han har vist en imponerende høy moral etter at han ble grovt urettferdig behandlet av Roeder rett før transfervinduet stengte. Og jeg synes en sent utviklet 20-åring (da tenker jeg i forhold til de som slår gjennom for fullt som 17-18-åringer) som spiller godt, men noe ujevnt, for et lag som presterer dårlig og ujevnt, har gjort en bra jobb. Og han skal ikke vrakes når Dyer er tilbake. Dyer hører til sentralt i banen, og skal brukes sentralt i banen. Enten som spisspartner med Martins, eller som sentral midtbane (evt. venstreving hvis han først skal plasseres på en av vingene).

Milner har gjort seg langt mer fortjent til videre tillitt enn Charles N'Zogbia, selv om jeg synes det blir feil å vrake Zog også, så lenge Duff er skadet. Zog fortjener å oppleve tillitt han også, selv om han ikke presterer like bra.
Det tror jeg både du og jeg er enige i Journalisten. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor Milner, som presterer brukbart godt, skal vrakes. Hva godt gjør det for et talent som har slitt i denne klubben, og som senest 31. august ble behandlet så utrolig urettferdig og dårlig. Milner fortjener virkelig å vise seg frem selv når Dyer er tilbake. Han fortjener tillitt. Han fortjener å få vite at han er en sentral del av klubbens fremtid.

Milner blir god. Men han briljerer ikke som Solano gjør på sitt beste, allerede i morra. Vi må forberede oss på å vente et par år for at Milner skal slå ut i full blomst. Men hvis han presterer som han har gjort i år, i en dårlig sesong for laget, så er det ingen grunn til bekymring. Hvis laget som helhet hadde fungert mye bedre, er jeg sikker på at Milner hadde spilt mye bedre også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 09. Des. 2006, 03:19 »
hyll hyll
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 11. Des. 2006, 21:41 »
Fikk ikke sett kampen mot Rovers, men leser på nufc.co.uk at Milner storspilte igjen.. Tør ikke tenke på hva vi skulle gjort uten han med Dyer, Carr og Solano ute!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #172 på: 11. Des. 2006, 22:08 »
Tør egentlig ikke tenke så mye for tiden. En ting jeg tør tenke på er hvor mye vi kan få når vi skal selge Luque.

Milner er en viktig brikke for oss og det kommer han til å være i mange år fremover. Kanskje 10-15 år?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 11. Des. 2006, 22:28 »
Stammen i laget som smått om sen former seg nå, er full av unge spillere.

Martins, Taylor, Milner er bare guttungene samt at Krul har vist at han kommer. Zogbia må tilbake i form, så han kan kapre vingen fra Duff når han kommer tilbake.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 12. Des. 2006, 11:48 »
Sitat fra: "EivindI"
Stammen i laget som smått om sen former seg nå, er full av unge spillere.

Martins, Taylor, Milner er bare guttungene samt at Krul har vist at han kommer. Zogbia må tilbake i form, så han kan kapre vingen fra Duff når han kommer tilbake.

I tillegg har du glemt Ramage. Han har kanskje ikke samme potensialet som kompisen sin Tayler men han er mer enn god nok til å forsvare en plass i stallen til Newcastle. Spent på om Pattison også kan bli noe, mener å ha lest et sted at han var sammenligent med den unge og lovende utgaven av Gazza, så får vi bare håpe at det ikke bærer helt samme veien med Pattison.

Krul, Tayler, Milner, N'Zogbia, Ramage, Bramble, Martins, Ameobi, Pattison(?) har alle MANGE år foran seg i Newcastle
Og spillere som Parker, Duff, Emre, Dyer (hvis han blir kvitt skadeplagene), Owen (samme som med Dyer) og Given har mange gode år igjen de også.

Men tilbake til sakens, eller trådens, kjerne: Milner.
Jeg anbefaler alle, og særlig de som er tvilsomme til Milner, og SPESIELT journalisten, ta dere tid til å lese gjennom Joakims innlegg om Milner litt ovenfor, han er som vanlig bestemann til å ordlegge seg her. Og til de som ikke tror på Milner ennå, les innlegget godt. Ta dere tid til det, det er verdt det, kanskje det er håp for dere ennå ;)

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #175 på: 12. Des. 2006, 18:28 »
Jeg skal være ærlig: Jeg ORKER rett og slett ikke å gjenta alle argumentene mine, noe jeg er glad for at Geir Andreas påpekte. Jeg står fortsatt ved det jeg skrev, og har i liten grad endret mening. Jeg ser fortsatt en viss progresjon hos Milner. Glimtvis i kampene jobber han knallhardt og har noen flotte raid, men han blir mye stillestående også, i tillegg til at han slår en del feilpasninger.

Om dette er barnesykdommer han kan bli kvitt, er å håpe. Men slik situasjonen er i dag hadde jeg takket ja hvis jeg var Glenn Roeder og fikk et bud på £3.500.000. Det mener jeg helt og fullt, og James Milner har ennå ikke overbevist meg om det motsatte. Men vi får vente og se. Som alle andre Newcastlesupportere ønsker jeg selvsagt bare det beste for Milner. Men jeg ønsker også det beste for klubben, og i mine øyne er det å selge ham med mindre han kommer seg.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #176 på: 12. Des. 2006, 21:34 »
Eller bare du innså at det ikke finnes noe argument mot det Joakim nevnte, at hele laget suger, og ikke Milner som tvert i mot har vært en av de mer positive?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 12. Des. 2006, 22:13 »
Sitat fra: "Lasse"
Eller bare du innså at det ikke finnes noe argument mot det Joakim nevnte, at hele laget suger, og ikke Milner som tvert i mot har vært en av de mer positive?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #178 på: 12. Des. 2006, 22:22 »
Det står jo Eivind der :lol:  :roll:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 17. Des. 2006, 11:32 »
Nok en god assist av Milner. Gutten har en stor fordel av å kunne slå bra innlegg med begge bein.