20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #60 på: 16. Okt. 2006, 16:45 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg kan heller ikke skjønne at Milner ble "skviset" ut av laget så snart Solano var tilbake fra skade. Småskader eller sykdom må ha satt Milner ut av spill. Noen annen grunn er det ikke til at han ikke skulle få spille.

Dette blir selvsagt kun synsing. Men så lenge jeg ikke har lest eller hørt noen steder at Milner ikke var kampklar så ville jeg ikke blir forbauset om Solano gikk rett inn å tok plassen til milner.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 18. Okt. 2006, 14:35 »
Isåfall er det helt tragikomisk. At vårt beste angrepsvåpen de siste kampene må vike for en som er helt ute av kampform og har sine beste år langt bak seg..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Okt. 2006, 19:40 »
Jeg kan heller ikke skjønne at Milner ble "skviset" ut av laget så snart Solano var tilbake fra skade. Småskader eller sykdom må ha satt Milner ut av spill. Noen annen grunn er det ikke til at han ikke skulle få spille.

Slik som jeg kan tolke det her ble Milner skviset ut av laget. Noe som var ventet. Roeder gjør det man venter minst.

http://www.southtynesidetoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=1112&ArticleID=1834886
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Okt. 2006, 20:10 »
Da får jeg kalle det et særdeles uheldig engangstilfelle, må ha vært et resultat av total blackout, og jeg forventer at han starter mot Boro. Hvis ikke er det like før jeg setter meg på flyet for å gi Roeder en skikkelig omgang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 21. Okt. 2006, 02:52 »
Da får jeg kalle det et særdeles uheldig engangstilfelle, må ha vært et resultat av total blackout, og jeg forventer at han starter mot Boro. Hvis ikke er det like før jeg setter meg på flyet for å gi Roeder en skikkelig omgang.

>> Book en flybillett til meg også. Jeg driter i Roeder i første omgang, men jeg skal for faen sørge for at Titus Bramble ikke vil være i stand til å være nær en fotball igjen denne sesongen.

For øvrig er Nolberto Solano nå tydelig over toppen, og er i tillegg i elendig form. Selvsagt bør James Milner starte kampen. Dessverre tror jeg kun en ny manager før januar er det eneste som kan forhindre et Milner-salg i neste transfervindu.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 21. Okt. 2006, 03:01 »
desverre er nok milner solgt leeeenge før ny manager kommert!!!
ieron Dyer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Okt. 2006, 03:22 »

kritiserer du Roeder :shock:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 21. Okt. 2006, 12:52 »
Lurer på hva som har skjedd med både Zogbia og Solano i sommer. Spillerene er ikke til å kjenne igjen fra fjorårssesongen. Pr dags dato er Milner og Duff selvskrevne i startelleveren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 21. Okt. 2006, 13:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Lurer på hva som har skjedd med både Zogbia og Solano i sommer. Spillerene er ikke til å kjenne igjen fra fjorårssesongen. Pr dags dato er Milner og Duff selvskrevne i startelleveren.

Solano har vært skadet i lengre tid. Han drar på alderen og trenger nok en lengre periode for å komme tilbake i god gammel form. Problemet med Zog er nok at han får for lite spilletid. Unge spillere trenger kontiniutet, noe han fikk forrige sesong. Da spilte han mange kamper. Dette er dessverre ikke tilfellet nå, etter ankomsten til Duff. Roeder har på en måte havnet mellom barken og veden: I duff har han har henta en av englands beste vestrekanter, men samtidig risikerer han å stoppe progresjonen til en av de mest lovende venstrekantene castle har hatt på lenge, zog. Etter Zogs fantastiske serieavslutning kunne det ha vært en klokere avgjørelse av Glenn å bruke de £5 på en god back/midtstopper og heller satse på Zog.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 21. Okt. 2006, 17:44 »
Sitat fra: "InspectorC"
Etter Zogs fantastiske serieavslutning kunne det ha vært en klokere avgjørelse av Glenn å bruke de £5 på en god back/midtstopper og heller satse på Zog.

Og dette er det mange som har ment hele tiden, nettopp pga at det kunne hindre Zoggy å utvikle seg videre.

For all del, er gla vi har Duff. Men pengene kunne vært disponert bedre.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #70 på: 21. Okt. 2006, 18:29 »
Duff pengane kunne vært disponert bedre? Nei det va eit røverkjøp uten like for den summen.

Owen pengane derimot, dei kunne vi disponert MYKJE bedre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 21. Okt. 2006, 18:31 »
Sitat fra: "Benson"

kritiserer du Roeder :shock:

Hehe. Jeg kan faktisk kritisere mine favoritter også.
Jeg mener at Milner er det eneste alternativet på høyrevingen så lenge Solano ikke er i form. Det vil være riktig å gi Solano noen innhopp på slutten av kampene, når Milner har gjort sitt, men Milner skal starte mot Boro. Og han skulle startet mot Bolton. Jeg har aldri ønsket å gi uttrykk for noe annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 21. Okt. 2006, 18:35 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Duff pengane kunne vært disponert bedre? Nei det va eit røverkjøp uten like for den summen.

Owen pengane derimot, dei kunne vi disponert MYKJE bedre.

Jeg hadde heller valgt en 5mp stopper fremfor Duff any day. Men er enig i at Owen pengene også burde vært brukt på en mer fornuftig måte.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #73 på: 21. Okt. 2006, 19:36 »
Da vi kjøpte Michael Owen visste vi at det var en større fare enn vanlig for at han ville bli skadet. Men ingen kunne forutse hvor lenge han ville være ute.

Og Owen er en goalgetter av sjelden rase. Det demonstrerte han for oss i den lille perioden han ikke var på skadelista.

Jeg syntes at det var riktig av Souness å kjøpe Owen. Vil man ha en verdensklassespiller til klubben sin, vet man at man må betale store summer.

Håper bare at alt vil gå bra med Owen etter at han returnerer fra skaden. For da har han nesten vært like lenge ute som Solskjær, om ikke like lenge?

Og etter det er det vanskelig å komme tilbake, men vi vet at han har det i seg.

Kan ta tid for han å komme 100% tilbake. Så en Owen i storform må vi nok vente lenge til å få se.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #74 på: 21. Okt. 2006, 19:39 »
For all del, Owen er ein klassepselar. Men han er ikkje verdt 17 millionar pund. Tenk vist vi hadde  brukt den summen der på å styrke alle ledd i forsvaret da :shock:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!