20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: N`Zogbia følger JJ til Spurs?  (Lest 10478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
N`Zogbia følger JJ til Spurs?
« Svar #30 på: 16. Sep. 2006, 12:56 »
Hvis Zoggy drar bæsjer vi på lokket. Bostavelig talt..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 16. Sep. 2006, 13:51 »
Har en skikkelig vond følelse om dagen. Zogbia bør satses hardere på, ellers forsvinner han!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 16. Sep. 2006, 15:53 »
Bør være enkelt å skjønne at både Zog og Milner alltid skal være på benk framfor 32 år gamle skallete hvite franskmenn ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Sep. 2006, 19:09 »
Ja, for alle 32 år gamle skallete, hvite franskmenn som ikke hadde noen fremtid hos Stuart Pearce er drita dårlige fotballspillere som aldri i verden bør nærme seg St. James' Park. At Sibierski har vist hva han duger til allerede, ved å vise seg som en fabelaktig hodespiller, som i tillegg kan flikke videre til medspillere, og som kan holde på ballen, forandrer ikke noe. Han er en stor, stygg feit idiot som vi må hate Roeder for å ha hentet. Og vi må hate spilleren selv også. Spesielt når han scorer mål mot Levadia.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 17. Sep. 2006, 23:22 »
Sitat fra: "Joakim"
Ja, for alle 32 år gamle skallete, hvite franskmenn som ikke hadde noen fremtid hos Stuart Pearce er drita dårlige fotballspillere som aldri i verden bør nærme seg St. James' Park. At Sibierski har vist hva han duger til allerede, ved å vise seg som en fabelaktig hodespiller, som i tillegg kan flikke videre til medspillere, og som kan holde på ballen, forandrer ikke noe. Han er en stor, stygg feit idiot som vi må hate Roeder for å ha hentet. Og vi må hate spilleren selv også. Spesielt når han scorer mål mot Levadia.

At Sibierski er en fabelaktig hodespiller er selvsagt ikke sant. Det skulle da bare mangle om han ikke skulle duge mot Levadia. Han tjener mer i året enn det alle spillerene til Levadia tjener til sammen i løpet av et år.

Ellers virker ikke Sibierski som en stor, stygg feit idiot. Hvor du har fått dette fra vet ikke jeg. Men det skal legges til at du har rett i at han er skallet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Sep. 2006, 10:16 »
At han er stor stemmer, det var derfor han ble hentet. At han er stygg, har ingenting å si. Du er sikkert ikke guds gave til modellverdenen du, heller?
Og han er ikke feit.

Og han er vår desidert beste hodespiller, så la mannen fortsette å gjøre jobben sin...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Sep. 2006, 21:44 »
For all del, det finnes bedre hodespillere i denne verden. Det finnes bedre fotballspillere i denne verden enn sibierski. Men han duger til sitt bruk. Det er det som er poenget mitt.
Sibierski skal brukes til å vinne i lufta og flikke videre til sin spisskollega. Det klarte han meget bra mot Levadia, og gjorde ifølge rapportene en helt ok jobb de minuttene han spilte mot West Ham.
Det tyder på at vi snakker om en fotballspiller som kan bidra med det han er hentet for å bidra med.

Konklusjonen er altså at Sibierski ikke er en elendig fotballspiller, og at han duger til sitt bruk. Og det er det viktigste.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. Sep. 2006, 00:16 »
Sitat fra: "Joakim"
For all del, det finnes bedre hodespillere i denne verden. Det finnes bedre fotballspillere i denne verden enn sibierski. Men han duger til sitt bruk. Det er det som er poenget mitt.
Sibierski skal brukes til å vinne i lufta og flikke videre til sin spisskollega. Det klarte han meget bra mot Levadia, og gjorde ifølge rapportene en helt ok jobb de minuttene han spilte mot West Ham.
Det tyder på at vi snakker om en fotballspiller som kan bidra med det han er hentet for å bidra med.

Konklusjonen er altså at Sibierski ikke er en elendig fotballspiller, og at han duger til sitt bruk. Og det er det viktigste.

Enig, atter en fornuftig og god post av Joakim.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. Sep. 2006, 03:36 »
Dette handlet ikke om hvor vidt Sibierski var feit eller ikke, gjorde det vel? Det handlet om prioriteringen av våre to største talenter.
Oscillons From The Anti-Sun

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Sep. 2006, 15:50 »
På bekostning av hva?
Ja, si det du.
Jeg kan ikke se at det har vært på bekostning av noen jeg.
Rossi er ikke samme spillertype, ikke i nærheten heller, og dessuten er han ikke vårt talent.
Når Roeder setter inn Sibierski er det fordi han vil ha Sibierskis ekstreme luftstyrke (han er tross alt bedre enn Shola i lufta), og sannsynligvis fordi han vil gi Shola hvile. Så jeg ser ikke helt at det går på bekostning av noe som helst, jeg.

Eneste problemet var at han fikk benkeplass på bekostning av Milner mot Fulham. Men så spilte heller ikke Sibierksi mot Fulham.