20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: N`Zogbia følger JJ til Spurs?  (Lest 10479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
N`Zogbia følger JJ til Spurs?
« på: 11. Sep. 2006, 11:44 »
Som den latterlige klubben vi har blitt, ville ikke det forundre meg en dritt. Man Utd har vel et 6 valg på midtbanen, som vi kan låne i januar vinduet. Tenk dere Fletcher i Newcastle drakt. Det ville nok vært en drøm for Roeder.

Fat Fred og Roeder etter salget: "Vi betalte omtrent ingenting for Zogbia, og når vi kunne tjene £8 millioner på dette salget var dette for godt til å takke nei. N`Zogbia er en flott type, og vi ønsker han lykke til i Tottenham. Dette er selvsagt penger vi kommer til å bruke på nye spillere, og vi har allerede 2-3 kvalitetsspillere i kikkerten som kan være på vei til Newcastle. Dette er spillere som vi har jobbet ekstremt hardt med siden overgangsvinduet stengte 31. august."

http://www.all3points.co.uk/cat/spurs/zog110906.php
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 11. Sep. 2006, 11:58 »
Hvilke spillere har ikke vært linket til Tottenham de siste to sesongene?

Uansett en skandale om man selger N'Zogbia, uansett om man sitter igjen med et positivt resultat på flerfoldige millioner av pund sterling.
Carr har altfor få landskamper for England!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Sep. 2006, 12:00 »
Haha, vi rykker vel ned også, Asbjørn?  Selger Parker, Zoggy, Given og Duff, og rett ned i 1.divisjon...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Sep. 2006, 12:01 »
Sitat fra: "Rolfern"
Hvilke spillere har ikke vært linket til Tottenham de siste to sesongene?

For å ikke snakke om Newcastle. Er vel ikke en spiller vi ikke har vært linket til, og skulle det være noen kan du banne på at de skriver under i januar vinduet. Huff, kan ikke huske at vi har vært linket til Doherty. Det ville vært et typisk Roeder kjøp. Han kan spille både stopper og spiss. Det ville nok vært et fantastisk kjøp i Roeders øyne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Sep. 2006, 13:26 »
syns du overdreiv litt der. du snakker jo som om han allerede var solgt. står jo bare der at spurs er interessert i han (noe jeg syns er jævli rart å si ETTER at vinduet er stengt). nettsiden har jeg aldri hørt om heller. bullshit!!

DanMan

• Gjest
« Svar #5 på: 11. Sep. 2006, 15:11 »
Dette er vel ikke all verdens sak å lage oppstuss for? Ord som "could look to" og "never be for sale" (selv om det er Glenn "shit happens" Roeders ord), samt en svært tvilsom nettside, gir ikke meg mareritt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Sep. 2006, 15:28 »
Vi kan si mye rart om Glenn Roeder, men han selger ikke N'Zogbia dersom det er han som bestemmer. Det føler jeg meg hellig overbevist om.

At Tottenham vil kunne være interessert i gutten er jo ikke noe nytt. Men det betyr ikke at han kommer til å bli solgt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Sep. 2006, 16:05 »
Arsenal ville jo også ha han, men fikk han ikke.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Sep. 2006, 22:17 »
Sitat fra: "EivindI"
Arsenal ville jo også ha han, men fikk han ikke.

De la vel heller aldri inn bud. Men vi kan ærlig talt ikke være så dumme at vi selger Zoggy....

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Sep. 2006, 22:44 »
Hvis Roeder selger Zoggy til Spurs, så skal jeg seriøst finne mailen hans og skjelle han ut til jeg blør i fingrene! :x

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #10 på: 11. Sep. 2006, 23:23 »
Hva skjedde med den gode, gamle husadressen?

:lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Sep. 2006, 23:26 »
Hehe ro ned da, snakk om å ta sorgene på forskudd! Er jo faktisk bare en stusselig liten siden som melder dette, og har ikke forresten Zoggy nettopp signert en forlenget kontrakt ?? Han er et av våre største talenter og tviler sterkt på at Roeder har planer om å selge....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Sep. 2006, 23:36 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Hehe ro ned da, snakk om å ta sorgene på forskudd! Er jo faktisk bare en stusselig liten siden som melder dette, og har ikke forresten Zoggy nettopp signert en forlenget kontrakt ?? Han er et av våre største talenter og tviler sterkt på at Roeder har planer om å selge....

Akkurat som med Milner. Roeder bytter plan fortere enn Egon Olsen.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 12. Sep. 2006, 00:48 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Chrisnr.9"

Akkurat som med Milner. Roeder bytter plan fortere enn Egon Olsen.

Hahaha!
Oscillons From The Anti-Sun

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Re: N`Zogbia følger JJ til Spurs?
« Svar #14 på: 12. Sep. 2006, 13:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Som den latterlige klubben vi har blitt, ville ikke det forundre meg en dritt. Man Utd har vel et 6 valg på midtbanen, som vi kan låne i januar vinduet. Tenk dere Fletcher i Newcastle drakt. Det ville nok vært en drøm for Roeder.

Fat Fred og Roeder etter salget: "Vi betalte omtrent ingenting for Zogbia, og når vi kunne tjene £8 millioner på dette salget var dette for godt til å takke nei. N`Zogbia er en flott type, og vi ønsker han lykke til i Tottenham. Dette er selvsagt penger vi kommer til å bruke på nye spillere, og vi har allerede 2-3 kvalitetsspillere i kikkerten som kan være på vei til Newcastle. Dette er spillere som vi har jobbet ekstremt hardt med siden overgangsvinduet stengte 31. august."

http://www.all3points.co.uk/cat/spurs/zog110906.php

Newcastle har vel ikke blitt så veldig mye mer latterlig enn hva klubben har vært. Kontroversielle ting har skjedd før, og ja det ble litt "fuzz" nå også. Men å spa opp hypotetiske tilfeller for å prøve å få situasjonen til å se verre ut enn den er gavner ingen.
N'Zogbia har hatt en fin utvikling, ja! Det vil være naturlig at klubber kan fatte interesse, på samme måte som Newcastle gjør med spillerer i andre klubber. I dette tilfellet kan det like godt være Spursfans som sår et frø om en ønket spiller....
Vi får se hva tiden fram til januar viser oss før vi setter oss ned og depper. Ting har endret seg raskt tidligere. Virkeligheten er en annen i januar.
Livet er svart/hvitt!