20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133064 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #765 på: 28. April 2007, 20:04 »
styr nå for all del unna big sam. orker ikke et newcastle lag med 11 spillere på 40 år.. 
 hadde vel blitt cantona og ian rush på topp.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 28. April 2007, 20:05 »
styr nå for all del unna big sam. orker ikke et newcastle lag med 11 spillere på 40 år.. 
 hadde vel blitt cantona og ian rush på topp.

Det er jo nettopp derfor han vil vekk fra Bolton. Han er lei av å aldri ha penger til å hente spillere som er på vei oppover. Han ville aldri ha hentet inn "gamlinger" til Newcastle.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 28. April 2007, 21:01 »
Jeg ser faktisk Roeder som en av de bedre i p.l til å jobbe med yngre spillere. Så heller Roeder enn big sam.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Oscillons From The Anti-Sun

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #769 på: 29. April 2007, 01:37 »
Trapattoni JA TAKK!!

Han har vist gang på gang at han duger + han er jo en ringrev, ala Sir Bobby Robson, som kan få Newcastle til å bli et topplag igjen.

Det skal vel gå an å lokke kjære Giovanni Trapattoni fra Østerrike og Austria Wien til England og Newcastle? 8)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #770 på: 29. April 2007, 03:03 »
Ah, skulle akkurat til å poste samma linken. Hadde vært moro det ja!
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #771 på: 29. April 2007, 04:54 »
Både Big Sam og Trapattoni er hjertelig velkomne til å ta over Newcastle.

Hadde Big Sam kommet til Newcastle hadde han ikkje hentet 40 år gamle spiller fordi han hadde fått penger til å handle med her. Ikkje løye han henter gamle spillere i Bolton, han får jo ikkje penger der i gården. Men han har klart å få Bolton til å bli en topp 7 klubb, og det er ganske bra når man tenker på ka midler han har.

Trapattoni og Lothar Matthäus har jo hatt det ganske luksus i Salzburg. Milliardæren Dietrich Mateschitz har jo spyttet inn mangfoldige millioner, og takket være han har Trapattoni klart å bygge et ganske bra lag i Østerrike som vant serien med 19 poeng
Newcastlesupporter siden 1992

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #773 på: 29. April 2007, 19:11 »
Big Sam har da brukt 8 år på  å få det han har idag... Roeder har brukt søppel fra Souness og 1 sesong...

dere kan ikke sammenligne hvor disse 2 står idag med dette grunnlaget...

jeg har ennu troen på roeder.. gi han 1 år til...
Han kom, ble mett og dett var dett....

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #774 på: 29. April 2007, 19:18 »
Ikke at jeg er noen fan av Roeder, men jeg blir faktisk skuffet dersom Allardyce blir ansatt og Roeder får sparken akkurat nå
Skal vi ha en ny manager, få inn klasse, hvis ikke kan vi leve med Roeder litt til
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #775 på: 29. April 2007, 20:31 »
Nå skal det sies at jeg ikke nødvendigvis mener at man bør hugge hoder allerede nå, men jeg lurer virkelig på hvor denne evinnelige tilliten til Roeder mange har, kommer fra? Mannen har jo utelukkende mislykkede opphold i samtlige klubber han har vært manager.

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #776 på: 29. April 2007, 20:57 »
veldig enig, jeg mener vi kan sammenligne roeder og big-sam, big-sam er 100 ganger bedre enn roeder, jeg syntes roeder kan gå tilbake til å bli junior trener, der har han jo gjort en god jobb!

også kan shearer ta over når big-sam gir seg!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #777 på: 29. April 2007, 23:28 »
Akkurat. Roeder ble ansatt som trener for akademiet fordi han er god med unggutter og den jobben burde han gå tilbake til.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #778 på: 30. April 2007, 01:25 »
Om Sam er noe bedre enn Roeder akkurat nå vet jeg ikke... Jeg vil heller se ann hvordan Roeder gjør det på spillermarkedet i sommer, og hvordan neste sesong arter seg.

Blir det sånn at han kun kjøper Vidar Riseth og sesongstarten blir like bort i helvete som denne, Ja da er det ut.. Da har han ingenting mer å gjøre på SJP
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 30. April 2007, 12:54 »
Jeg vet sannelig ikke altså. Fra den ene siden er jeg drittlei av FatFreds bruk og kast metode når det kommer til managere: Vi trenger kontiniuitet. Derfor er det fristenede å la Roeder få muligheten neste sesong. Men sett fra den andre siden har Sam nå gjort det meget bra med Bolton i mange sesonger og dette er spesielt imponerende med tanke på de begrensende klubben har i forhold til Newcastle. Alle de andre virkelig gode managerene i PL som jeg kunne ha tenkt meg er dessverre opptatt. Da tenker jeg på spesielt på Neill og han i West Ham som jeg ikke husker navnet på akkurat nå... Og å kjøpe de løs koster nok en formue.. Dette argumentet som gjør at jeg kanskje håper at Big Sam kommer til tyneside