20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 132978 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #705 på: 15. April 2007, 14:03 »
Jeg hadde vært i himmelen om Sven-Göran Eriksson hadde blitt manager i Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 15. April 2007, 14:36 »
Altså, kilder som nevnte Eriksson som potensiell NUFC manager fra sommeren av var jo The Times og FOXSport. Er ikke det ganske så troverdige kilder? Ihvertfall førstenevnte!?

Er dette noe å stole på? Jeg håper!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 15. April 2007, 14:51 »
Primadonna Eriksson hadde garantert bodd i London om han hadde vært manager for Newcastle. I tillegg hadde det dumme neket gang på gang blitt lurt av Engelsk presse. Tipper Svennis i tillegg krever skyhøy lønn og en lang kontrakt. Med andre ord ville det ha kostet flesk å sparke han. Vi husker jo alle den fallskjermen han fikk etter at han fikk fyken som Engelsk landslagssjef. Nei nå er det på tide å få inn en manager med en moderne tankegang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 15. April 2007, 15:09 »
Hvor dum går det ann å bli??? SKjønner ikke Roeder at det er hans oppgave å motivere spillerene? Gang på gang ser vi at enkelte spillere gir maks 70%. Duff er en spiller som alltid ga/gir alt for Blackburn, Chelsea og Irland. Når han spiller for Newcastle ser han ut som en joggende sebra, som tenker på å komme seg til Afrika fortest mulig. Zogbia er et annet eksempel. Etter at Roeder tok over har han ikke vært til å kjenne igjen. Forrige sesong jobbet han utrettelig i 90 minutter. Nå virker han ikke interessert i å spille fotball.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 15. April 2007, 15:31 »
Primadonna Eriksson hadde garantert bodd i London om han hadde vært manager for Newcastle. I tillegg hadde det dumme neket gang på gang blitt lurt av Engelsk presse. Tipper Svennis i tillegg krever skyhøy lønn og en lang kontrakt. Med andre ord ville det ha kostet flesk å sparke han. Vi husker jo alle den fallskjermen han fikk etter at han fikk fyken som Engelsk landslagssjef. Nei nå er det på tide å få inn en manager med en moderne tankegang.
Men Asbjørn, hvem kunne du egentlig tenkt deg som manager i NUFC, om du ser bort ifra Mourinho? Han ser jeg på som et ganske usannsynlig alternativ, da det er andre storklubber i andre land som ønsker denne karen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 15. April 2007, 15:42 »
Men Asbjørn, hvem kunne du egentlig tenkt deg som manager i NUFC, om du ser bort ifra Mourinho? Han ser jeg på som et ganske usannsynlig alternativ, da det er andre storklubber i andre land som ønsker denne karen!

Listen er lang men her er noen som kommer langt foran svenskefaen:

Van Gaal
Guus Hiddink
Alan Shearer
David Moyes
Gordon Strachan
Ottmar
Koeman

Pluss Pluss

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 15. April 2007, 15:44 »
Gutter, vi må rett og slett innfinne oss med at Roeder er manager i Newcastle når neste sesong starter, enten man liker det eller ei.
Så får man se frem med håpefulle øyne mot sommeren, da mye vil skje. Roeder forteller i dag at han allerede har spillere som han er klar til å by på, samt at han håper å få inn en signing i scoutenettverket som skal ha god oversikt over det europeiske markedet. Bra snakk, men vi får vente å se om han mener det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 15. April 2007, 15:57 »

Van Gaal
Guus Hiddink
Alan Shearer
David Moyes
Gordon Strachan
Ottmar
Koeman

Pluss Pluss
Enig i Guus Hiddink (min øverste favoritt forøvrig), Gordon Strachan og Ottmar Hitzfeld!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 15. April 2007, 15:58 »
Gutter, vi må rett og slett innfinne oss med at Roeder er manager i Newcastle når neste sesong starter, enten man liker det eller ei.
Så får man se frem med håpefulle øyne mot sommeren, da mye vil skje. Roeder forteller i dag at han allerede har spillere som han er klar til å by på, samt at han håper å få inn en signing i scoutenettverket som skal ha god oversikt over det europeiske markedet. Bra snakk, men vi får vente å se om han mener det.
Gidder du å slenge med en link også?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #714 på: 15. April 2007, 15:59 »
Står i Sunday Sun i IcNewcastle i dag.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
« Svar #715 på: 15. April 2007, 16:11 »
koeman, Hiddink, Ottmar, Gaal eller Gordon. Da hadde jeg blitt glad

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #716 på: 15. April 2007, 19:26 »

Van Gaal
Guus Hiddink
Alan Shearer
David Moyes
Gordon Strachan
Ottmar
Koeman

Pluss Pluss

Shearer!Ikke faen. La han heller bevise at han er god nok i en annen klubb. Ellers er jeg enig i resten.

Van Gaal og Koeman sitter i Nederland, England og Premier League burde være fristende. Strachan sitter godt i Celtic, men samme argumentet gjelder her. Premier League er et par hakk mer utfordrende enn å ende opp med minimum sølv hver sesong. Moyes kan jo søke seg større utfordringer, gjort en god jobb med Everton. Ottmar er som vanlig aktuell blant supporterene. Ikke noe dårlig alternativ.

Ellers ville jeg lagt til Big Sam i Bolton. Forferdelig undervurdert manager.
Carr har altfor få landskamper for England!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #717 på: 15. April 2007, 21:05 »
Hitzfeld er helt uaktuell, han har signert lengre kontrakt med Bayern. Så han er ikke noe alternativ. Søk på google eller Wikipedia eller noe, så kan dere finne link/bevis.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #718 på: 15. April 2007, 21:10 »
Vi trenger stabilitet. Lag som skifter manager hver sesong går det dårlig med. Så ja, jeg er ikke lei meg for at Roeder vil fortsette å være manageren vår.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 16. April 2007, 10:38 »
Roeder får kjørt seg skikkelig om dagen, og det ikke uten grunn. Deilig å se at flere og flere er dritt lei de dårlige unnskyldningene hans. Her kommer det også fram at han takket nei til Sol Campbell. En av de bedre stopperene i PL denne sesongen. Snakk om gjøk.

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premiership/article1658054.ece