20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #375 på: 29. Nov. 2006, 19:32 »
Sitat fra: "Noreng"
Så hvis Tottenham ender på 14. plass er vi fornøyd med 13? Samme for meg hvem som er over oss, bare det ikke er mange

Tror du virkelig at Tottenham ender på en 14.plass? Det kommer de nok aldri til å gjøre. De kom på 5.plass forrige sesong, og ser sterkere ut i år, men de har åpnet dårlig i år, og da har vi fremdeles en sjanse til å komme over dem.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #376 på: 01. Des. 2006, 10:30 »
Jeg kunne tenkt meg Ranieri, han har hvertfall kompetanse nok. Han har også et stort nok navn til å tiltrekke gode spillere, i motsetning til Roeder..
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 01. Des. 2006, 11:14 »
Vil du virkelig ha Clownio Ranieri?
Carr har altfor få landskamper for England!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 01. Des. 2006, 11:30 »
Jeg syns manageren vår skal kunne engelsk i det minste... Og det er ikke mange strofene Ranieri kan!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 02. Des. 2006, 17:35 »
Nåja, jeg så et intervju med Ranieri før Pompey-kampen, og jeg synes engelsken hans var brukbar.

Jeg er ingen stor tilhenger av Ranieri, jeg vil høyere opp enn som så. Ranieri er ikke på langt nær på nivå med Sir Bobby, og jeg anser Sir Bobbys nivå for å være et minimumskrav når vi skal ansette ny manager.
Og da er minstekravet mannen som for tiden er manager i Aston Villa.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 02. Des. 2006, 19:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Nåja, jeg så et intervju med Ranieri før Pompey-kampen, og jeg synes engelsken hans var brukbar.

Jeg er ingen stor tilhenger av Ranieri, jeg vil høyere opp enn som så. Ranieri er ikke på langt nær på nivå med Sir Bobby, og jeg anser Sir Bobbys nivå for å være et minimumskrav når vi skal ansette ny manager.
Og da er minstekravet mannen som for tiden er manager i Aston Villa.

Da har vi tydeligvis forskjellig oppfatning av hva som er "brukbar engelsk". Syns han var på "I am a boy. Where is the icecream store"- stadiet.... Så nettopp dette intervjuet jeg også...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #381 på: 02. Des. 2006, 22:05 »
Trond Sollied har jo ein horribel engelsk, men uansett så klarer han gjere kvart lag han tar over til topplag!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #382 på: 02. Des. 2006, 23:10 »
Ikke Ranieri, han er en OK manager, men jeg tror ikke han er kapabel å føre oss opp i den virkelige eliten.

Lippi hadde vært en drøm, og jeg tror ikke det hadde vært evig vanskelig å fått han interessert i jobben, men jeg tviler på at styret i klubben vil smi nå som jernet er varmt.

Jeg for min del, har et personlig ønske om at Freddie/Hall skal ringe Sam Allardyce og gi han hvilken som helst sum for å trene Newcastle.
Big Sam er, etter min mening en av balløyas dyktigste managere, og klubben burde gjøre hva som helst for å få han hit.
Mark Hughes eller Paul Jewell hadde vel heller ikke vært så ille gale.

Problemet med disse er at alle er under kontrakt, og med den astronomiske lønnen de mest sannsynlig kommer til å forlange, tviler jeg på at klubben har de nødvendige midlene for å få hentet de hit.

Noen som vet hvordan ståa er med Alan Curbishley?
At han er en dyktig manager hersker det liten tvil om.
Men kunne han ha vært den riktige for NUFC?

Når det gjelder utenlandske managere, vil jeg trekke fram en ny kandidat.
Christoph Daum.
Den tyske manageren er for tiden arbeidsløs, men kommer mest sannsynlig til å bli ansatt i en tysk klubb før februar, med mindre han får et tilbud fra en større europeisk klubb!
Her syns jeg styret burde slå til umiddelbart, og sikre oss ferdighetene hans. Det er en viss mulighet, men hvor stor den er, er vel heller et tema åpent for diskusjon.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #383 på: 02. Des. 2006, 23:55 »
Narko-Daum er manager for Köln.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #384 på: 02. Des. 2006, 23:59 »
Å?
Beklager, det visste jeg ikke. Men som sagt, han var ledig for inntil nylig.
Hadde styret handlet raskere kunne vi hatt han istedet for Roeder.
At han har testet positivt for kokain EN gang, er ikke noe jeg ser på som et stort problem.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #385 på: 03. Des. 2006, 00:46 »
Roeder er faktisk den beste manageren Newcastle har hatt i moderne tid, statistisk sett da vel og merke:
link

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #386 på: 03. Des. 2006, 14:50 »
*Host* Cup-kamper *host*

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #387 på: 03. Des. 2006, 15:31 »
Vi har spillt endel cup kamper i år. Men husker jeg rett så var det vel ikke så mange cup-kamper i fjor da. Tallene lyver da ikke.
Syns mange her på forumet har vært litt for harde med godeste Roeder. Vi har faktisk mer skader i dag enn vi noen gang hadde under Souness og stallen er vel mye mindre og!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #388 på: 03. Des. 2006, 16:14 »
Sitat fra: "Åsmund"
Vi har spillt endel cup kamper i år. Men husker jeg rett så var det vel ikke så mange cup-kamper i fjor da. Tallene lyver da ikke.
Syns mange her på forumet har vært litt for harde med godeste Roeder. Vi har faktisk mer skader i dag enn vi noen gang hadde under Souness og stallen er vel mye mindre og!

Så sant som det er sagt! Folk her inne er altfor harde med Roeder. Jeg har selv gått så langt som å kalle noen av dem medgangssupportere, for det irriterer meg kraftig at folk kritiserer i vilden sky med en gang det går dårlig med laget, uten å tenke på hva de ulike faktorene som forårsaker det er.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 03. Des. 2006, 21:32 »
Så ligger vi på nedrykk igjen, dette etter 14 spilte kamper. Tragisk. 3 poeng mot Reading er et must.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."