20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133566 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #360 på: 27. Nov. 2006, 17:05 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
styreformanner.

:lol:

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #361 på: 27. Nov. 2006, 18:34 »
det sier jo sitt når gutta og supporterne til pompey er svært forundret over at vi ligger der vi gjør på tabellen. Roeder har ikke fått maks ut av mannskapet hittill. Men det kan endres bare han får lagt taktikken ordentlig! Men det han har gjort med Luque er jo helt utrolig!
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 27. Nov. 2006, 18:36 »
Sitat fra: "amt"
det sier jo sitt når gutta og supporterne til pompey er svært forundret over at vi ligger der vi gjør på tabellen. Roeder har ikke fått maks ut av mannskapet hittill. Men det kan endres bare han får lagt taktikken ordentlig! Men det han har gjort med Luque er jo helt utrolig!

Tror ikke de er de eneste som er forundret over det :D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #363 på: 27. Nov. 2006, 21:20 »
Om Roeder klarer å snu skuta helt nå er det vel mange som bør svelge et par hatter her inne.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 27. Nov. 2006, 21:38 »
Sitat fra: "Åsmund"
Om Roeder klarer å snu skuta helt nå er det vel mange som bør svelge et par hatter her inne.

Jeg kan gjerne svelge 10hatter for at Newcastle skal begynne å vinne igjen. Men det skal mer til enn en 9-10 plass for at jeg skal være fornøyd med Roeder.. Det jeg vil se er et lag som kan konkurere med de beste, med eller uten Roeder.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #365 på: 29. Nov. 2006, 13:29 »
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 29. Nov. 2006, 13:38 »

Før sesongen var det minimum en 6. plass som var målsettingen til Roeder. Klarer han det skal jeg svelge et par hatter med glede. Men det skal langt mer enn en hjemmeseier mot Pompey og Celta Vigo til å tro at det vil skje.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #367 på: 29. Nov. 2006, 14:15 »

Jeg håper så inderlig på at Roeder får suksess igjen. Men vi har sunket langt ned på tabellen, og jeg tror ikke vi skal ha så høye tanker om oss selv fordi vi vinner 1-0 hjemme mot Portsmouth.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 29. Nov. 2006, 15:00 »

Ka meine du med snu skuta heilt ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #369 på: 29. Nov. 2006, 15:05 »
At vi begynner å vinne istedenfor å tape...

Må innrømme at av en eller annen merkelig grunn har jeg fått mer og mer roa på Roeder. Men jeg ville allikevel ikke bli lei meg hvis vi fikk en ny manager.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 29. Nov. 2006, 15:36 »
Det hjelper ikke om vi begynner å vinne kamper igjen, for straks vi taper mot Chelsea, så får kritikerne vann på mølla igjen. Har null og niks å si at det er Chelsea. Det faktum at vi taper er det noen som aldri klarer å leve med. Uansett om vi er flere verdenshav dårligere enn motstanderen.

Har man først mistet troen på manageren, så kommer den aldri tilbake ved å vinne mot Portsmouth, Reading og slike lag. Et tap mot Chelsea er for enkelte grunn nok til å sparke en manager. Sånn har det dessverre blitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 29. Nov. 2006, 15:37 »
Sitat fra: "Benson"

Ka meine du med snu skuta heilt ?

En ting er sikkert, og det å få Newcastle opp til en 10-8 plass er langt i fra å snu noen skute. Roeder sa at Newcastle minst skulle være en topp 6 klubb i løpet av denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 29. Nov. 2006, 15:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Det hjelper ikke om vi begynner å vinne kamper igjen, for straks vi taper mot Chelsea, så får kritikerne vann på mølla igjen. Har null og niks å si at det er Chelsea. Det faktum at vi taper er det noen som aldri klarer å leve med. Uansett om vi er flere verdenshav dårligere enn motstanderen.

Har man først mistet troen på manageren, så kommer den aldri tilbake ved å vinne mot Portsmouth, Reading og slike lag. Et tap mot Chelsea er for enkelte grunn nok til å sparke en manager. Sånn har det dessverre blitt.

Makan til vås. Å ikke vinne en eneste PL kamp på hjemmebane på over 3 måneder er grunn nok til å sparke en manager. Da snakker vi ikke om lag som Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham eller Man Utd for de har vi ikke møtt hjemme enda. Vi snakker derimot om lag som er på Portsmouth og Reading (som vi ikke har vunnet mot enda) nivå som du nevner ovenfor her. Lag som Sheff United, Charlton, Fulham, Bolton og Everton.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #373 på: 29. Nov. 2006, 18:10 »
Det latterligste er nok at vi ikke slo et eneste av de lagene. Tapte mot Sheffield og Fulham. Spilte uavgjort mot Charlton, Bolton og Everton. Var det ikke slik?

Det sier seg selvfølgelig selv at dette ikke er godt nok for Newcastle.

Men husk at vi klarte 1-1 borte mot Arsenal, og at vi endelig klarte å vinne hjemme, og det mot Portsmouth som lå på tredjeplass på tabellen. Men igjen, vi kan plutselig ikke tro at vi nå begynner å vinne alle kommende kamper i Premier League.

Vi burde målsette oss en høyere plassering enn Tottenham. Om de får høyere tabellplassering enn oss i år også, da sies det litt om hvor dårlige vi er blitt.

Noreng

• Gjest
« Svar #374 på: 29. Nov. 2006, 18:26 »
Blir nesten oppgitt, Olav. Så hvis Tottenham ender på 14. plass er vi fornøyd med 13? Samme for meg hvem som er over oss, bare det ikke er mange