20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #135 på: 16. Okt. 2006, 14:43 »
Sitat fra: "Håvard"
Sitat fra: "Benson"
Eg vil ha Beardsley :P

Han kunne jeg og tenkt meg. Men da må han først bevise at han er noe å satse på. Synd hvis vi plutselig skulle hate ham hvis det skulle gå til helvete.

Nei takk, ikke nok en umerittert manager. Vi trenger en med et stort navn...!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 16. Okt. 2006, 14:45 »
Sitat fra: "validus"
Eg e en av dei som har støtta Roeder i kamp etter kamp, men no har eg tilslutt gått over på spark Roeder no sida!! Såg kampen med fleire geordies igår, og dei sa at viss ikkje Fat Fred trakk seg fra styret neste år, kom ikkje dei te å fornye sesongkortet sitt! OG Fat Freddy må no snart begynne å sjå tegninga!!!

Faen for noen medgangssupportere..

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 16. Okt. 2006, 14:47 »
nope! utslitte motgangssupportere!! Viss de e de som må te for at Fat Freddy trekke seg, så e de de som må bli gjort!
ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 16. Okt. 2006, 14:50 »
Motgangssupportere som gir seg er vel medgangssupportere? :?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 16. Okt. 2006, 15:19 »
Jeg mener det er andre måter som funker bedre for å få Sheperd til å gå, hvis det i det hele tatt er mulig..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 16. Okt. 2006, 15:41 »
validus, du er seriøst mer vinglete enn en enhula sykkel ass.. Først slakter du oss(enkelte) forran Man U kampen og sier at vi er dårlige supportere fordi vi ikke tror på seier på Old Trafford, og nå skal du pluteslig ha Roeder sparka?

Greit at kampen igår er tragisk, men det tok deg vist ikke lenger enn 90 min mot Bolton før du gikk fra seier på Trafford til Roeder på hue og rævva ut!

Herregud!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 16. Okt. 2006, 18:06 »
Er negativ fordi eg ser dei dårlige taktiske egenskapane til Glenn Roeder og fordi eg ser dei dårlige avgjerslene til Fat Fred! Eg nevner mine seriøse grunner ETTER et tap, ikkje mine useriøse grunner FØR en kamp som man ikkje veit utfallet av der og da!!

Og supportere som tenker Kor masse taper vi med denne gongen e ette mi meining dårlige supportera! Viss dokke ikkje ser forskjellen på desse to tinga begynne eg faktisk å lure på om dokke e evneveike!!

Og eg kan ikkje heilt skjønne at eg ska vere vinglete fordi eg skifta side om manageren, når manager vise klart at han ikkje e go nok for dette nivået! En tenkt situasjon: Glenn Roeder hadde kommt til Newcastle, leda oss til the Treble 5 år på rad! E man vinglete viss man går fra å mislike Roeder når han kom til klubben, for så å elske han etter han har ført laget til verdens beste lag etter 5 år? Nei! Så koffor ska eg vere vinglete når eg skifta motsatt side?

Og berre so de e sagt! Eg trur vi vinne neste kamp!!
ieron Dyer

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #142 på: 16. Okt. 2006, 18:38 »
ser vekk fra all skepsis foran kvar kamp, og har kun en tanke i haude! SEIER!!!
ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 16. Okt. 2006, 18:38 »
HERREGUD; det var ikke de taktiske kunnskapene til Roeder som ødela for oss mot Bolton!! Det var at forsvaret raknet i andre omgang! Det var personlig feil! Kan Roeder få skylden for at Carr bommet på headingen i forkant av 1-1 måleT??

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 16. Okt. 2006, 18:41 »
Ok.

Men hvis du seriøst ikke skjønner kombinasjoner og linjer vi trekker rundt manager/resultater/utførelse av kamper, så skjønner jeg godt at du vingler. Du skjønner, enkelte her inne klarer faktisk å legge ting sammen og se en rød tråd i alt som blir foretatt av handlinger og slagplaner på banen. FOR ingen av oss hadde vel trodd vi skulle tape på Trafford,HVIS vi vant serien ifjor osv osv(fortsatt en vrien kamp, uansett) men poenget er at vi ikke gjorde det, og det at vi må låne spillere av nettopp Man U osv er jo bare med på å understreke det du enda har til gode å skjønne: Nemilig at det Newcastle laget vi har pr.dags dato ikke er i nærheten av Newcastle anno 95,96' f.eks, som alle ønsker vi skal være, inkludert meg selv.

Jeg mener helt seriøst at hvis du ikke så trenden i vårt spill,(bortsett fra west ham kampen) ville du trukket den konklusjonen at vi IKKE vinner på Old Trafford, og vi godtar det. Hvis du ikke klarer å skjønne den logikken der må vi nok bytte om roller på hvem som egentlig er evneveike?!

Og når det er sagt, jeg tror ikke alltid at Newcastle skal tape, og jeg håper hvertfall ikke det, men kanskje det er på tide å se sine begrensninger? Er ikke noe poeng å lage et helvete pga enkelte supportere ikke tror vi vinner borte mot lag som Man U, Chelsea,Arsenal og Liverpool..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 16. Okt. 2006, 18:45 »
Sitat fra: "EivindI"
HERREGUD; det var ikke de taktiske kunnskapene til Roeder som ødela for oss mot Bolton!! Det var at forsvaret raknet i andre omgang! Det var personlig feil! Kan Roeder få skylden for at Carr bommet på headingen i forkant av 1-1 måleT??

Roeder får ta skylden for lagoppstillingen, mens Carr og Bramble får ta sylden for målene etter GROVE personlige feil man knapt ser i norsk 2. divisjon. Jeg blir ikke overrasket om Bramble starter mot Kezman & Co på torsdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #146 på: 16. Okt. 2006, 19:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
. Jeg blir ikke overrasket om Bramble starter mot Kezman & Co på torsdag.

Bramble må IKKE starte mot Kezman. Kezman er den spilleren som hele tiden er klar til å gå på løp, trekke ut og møte ballen. En sovende spiller KAN ikke spille mot Kezman og TunGAY

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 16. Okt. 2006, 19:50 »
seff spiller Bramble.
Ka alternativer har me? Taylor.?
Ingen tvil om kem Roeder starter med av dei to.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 16. Okt. 2006, 19:57 »
Sitat fra: "Christian"
Kor mange var ikkje glad for Roedar vart ny manager her da?

Ikkje eg iallfall
Synes det var skikkelig nedtur.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #149 på: 16. Okt. 2006, 20:28 »
Nei, eg skylda på to persona; Fat Fred og Roeder. For uansett ka man seie om laget, så e de en person som seie korleis laget ska spille; manageren! Og ken har ansatt manageren? Chairmannen! En gang fei lmanager, ikkje skylde på Styret(mest Chairmannen) To ganger? Et drit!

Derfor mislika eg FF og GR! OG derfor meina eg de e deira feil, og dermed bør sparkast!! Nettopp pga den stallen vi har BURDE vi vore lenger oppe på tabellen! E de manageren som gir sin tillit til spillara som skuffa gong ette gong??? JA! Koffor kan vi ikkje då klandre GR???

Og de me at eg hive all skepsis til side, og trur på seier kvar gong? De e fordi eg faktisk DRITE i alle statistikka og forventa at de laget eg heia på ska vinne! OG eg heia på laget heile kampen, sjøl om vi ligge under eller leda, eller tapa, eller vinne! Fordi de e de eg meina at en supporter ska gjere! om dokke meina noke anna, so e de heilt grett, men la meg få ha mine meininga for meg sjøl, og vere en av dei altfor få her inne som faktisk trur at vi kan vinne noke i år!!!
ieron Dyer