20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #120 på: 15. Okt. 2006, 21:23 »
Roeder har fått sjansen. Han har fått sjansen til å rullere på forsvarsfireren i 8 Premier League kamper og diverse andre kamper. MEN! Han fortsetter å kjøre Carr-Moore-Bramble-Ramage/(babayaro hvis han ikke er skadet)

Hvorfor? Det må gudene vite. Gudene og Roeder, for ingen andre skjønner hvorfor nervevraket Bramble får tillit gang på gang. Nesten et hån mot Steven Taylor spør du meg.  

Hvis ikke det blir opprydning og ommøblering i forsvaret i januar så synger Roeder på siste verset, hvis han ikke allerde gjør det!?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 15. Okt. 2006, 21:38 »
Ifjor hadde vi 9 poeng på de første 8 kampene. I år har vi altså 7 poeng på 8 kamper
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 15. Okt. 2006, 21:45 »
I fjor trodde jeg ikke at det gikk an at Newcastle fikk så få poeng i åpningen. Så feil kan man ta.

Roeder og Bramble må ut. Det tror jeg Fatty skjønner, hvertfall at Roeder må gå. Men han selv kunne og gått. Jeg tipper vi har ''brent'' oss på Roeder og ansetter en skikkelig manager til januar, eller maks. neste sesong.

Hvem er ledige og er aktuelle?

Kommer bare på disse av et greit kaliber:
Lippi (min favoritt)
Parreira
Scolari
Eriksson
Hitzfeld (min favoritt nr 3)
Curbishley (hvis vi plent må ha en engelsk manager)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 15. Okt. 2006, 21:51 »
Ville likt å sett Mr. Eriksson i gangene på St. James`.
Et par kamper til får nok Roeder, men disse ender i katastrofe og Harry Potter får fyken. Eriksson begynner å bygge et nytt storlag basert på defensiv trygghet og ny entusiasme (som vi mangler totalt for tiden). Owen kommer tilbake fra skade og scorer et mål pr. kamp. Taylor får tillitt og spiller seg inn i landslagsdiskusjonen...

...mine våteste drømmer går sjelden i oppfyllelse da.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 15. Okt. 2006, 21:55 »
Njaaaa....

Det hørtes fint ut det, men Eriksson er jeg vel litt skeptisk til. Korrupsjonen er visst utbredt i England og er det en trener jeg ville kontaktet dersom jeg var en uerfaren tvilsom agent, måtte det definitivt vært ham, hvis han hadde trent et lag.

Håper denne våte drømmen din bare går delvis i oppfyllelse. Håper vi ansetter en som vet å spille skikkelig angrepsfotball, men allikevel er nøye på å ha et godt forsvar.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 16. Okt. 2006, 00:03 »
Som jeg har sagt så mange mange ganger før. NOE er veldig galt med Newcastle om dagen, man må være blind for å ikke se det!! Noe stort må skje, og det betyr at Roeder OG Fatty bør ta sin hatt å gå... Desverre er sesongen allerede ødelagt og Roeder får sparken rundt juletider. Nok en shitty sesong for vår del.

Det verste er at tilskuertallene er latterlig lave, 48.000!! Kan noen si meg når vi hadde så få tilskuere sist?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #126 på: 16. Okt. 2006, 00:10 »
Sitat fra: "Håvard"

Hvem er ledige og er aktuelle?

Kommer bare på disse av et greit kaliber:
Lippi (min favoritt)
Parreira
Scolari
Eriksson
Hitzfeld (min favoritt nr 3)
Curbishley (hvis vi plent må ha en engelsk manager)

der er jeg helt enig.. HVIS vi mot min vilje skulle sparket Roeder, hadde det vært best om vi hadde hentet inn Lippi..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 16. Okt. 2006, 00:19 »
Tror dere Lippi vil ta over Newcastle? Drøm videre. Ingen managere med respekt for seg selv vil ta over en synkende skute. Det er derfor vi måtte ta til takke med Roeder. O'neil og de andre store gutta ville ikke ha oss, nettopp fordi vi er umulig å styre.

Det er to løsninger.

1. Kvitter oss med Roeder og hele Newcastle styret. Får nye eiere osv.. Da kan vi bli atraktive for store managere.

2. En som har et forhold til Newcastle fra før tar over. Shearer, Keegan Sir Bobby ??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 16. Okt. 2006, 00:39 »
Eg vil ha Beardsley :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #129 på: 16. Okt. 2006, 11:10 »
Om Roeder går bør fat fred ta hatten sin å gå i like måte. Han har nå tilsatt to merkelige managere på rad etter Robson. Fat Fred har ikke evnen til å styre newcastle united på en fremtidsrettet måte, og sparker han Roeder bør han og gå ut døren og la nye krefter få lov til å styre klubben.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 16. Okt. 2006, 11:57 »
Ranieri er også ledig. Han uttalte for et par uker siden at det ikke var umulig at han tok over Leeds om hans gode venn Bates ville ha han. Jeg kunne heller tenkt meg Alan Curbishley. Se hvor Charlton befinner seg nå etter at han forsvant. Minner meg mye om Leicester etter at Martin O`Neill gikk til Celtic.

Alt er uansett bedre enn den tullingen vi har i dag. Ja selv klysa Svennis.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 16. Okt. 2006, 12:27 »
Mens jeg tidligere har forsvart Roeder begynner jeg så smått å tvile. Og derfor vil jeg moderere meg til å si at DERSOM vi skal skifte manager nå så skal det skje på en anerledes måte enn de to forrige gangene. Nå skal styret på St.James ha klar den nye før den gamle sparkes. Og denne gangen skal man ikke oppgradere noen fra egne rekker som kanskje ikke er oppgaven voksen. Merk "kanskje ikke" fordi jeg er i tvil om Roeder nå, men ikke vil slå handa av ham med engang.

Idag går Glenn ut og sier at forsvarsspillet var horribelt og at de må ut på treningsfeltet og arbeide hardt med disse problemene.
Men jeg spør:
- Kan man jobbe hardt på feltet for at Carr ikke skal gi opp når han blir passert
- Kan Bramble lære å oppfatte og tolke situasjoner bedre og deretter forbedre egen forståelse og deretter sine egne prestasjoner? Kan dette utrettes på treningsfeltet?
- Stikker ikke problemene dypere enn som så?
- Og hvorfor i all verden skal Roeder gang på gang gi de samme tillit fra start når man etter kampslutt må innse enda et nytt tap pga slett forsvarsspill?
- Og sist men ikke minst: har vi egentlig kun forsvaret å takke for gårsdagens tragiske forestilling og tragiske resultat?

Jeg tillater meg å svare et rungende nei på det siste av mine egne spørsmål ovenfor.  Det er ikke bare forsvaret. Greitt at det ikke var patent, og det sier ikke så rent lite når en stopper som må spille venstreback kanskje var gårsdagens beste i de bakre rekker. Men det stopper da ikke der.
Ting var langt fra perfekt med engang ballen kom frem på midtbanen. Til tider bygde Newcastle opp et brukbart pasningsspill og spilte fin fotball. Men kun til tider og altfor lite. Og hva med spissene våre? Beklager, men ingen av dem fikk bestått igår. Ameboi scoret på en straffe, men det skulle da jammen bare mangle. Bortsett fra det fikk ikke verken han eller Martins til stort. Og jeg mener vi bør ha tålmod med Martins. Men etter å ha sett ham i noen kamper nå vet jeg at han kan være mye bedre enn han var igår. Selv i Newcastle!
Forsvaret var dårlig igår, men det var langt fra bare det. Og jeg lurer på om det er riktig at det kan forbredes bare ved å "jobbe hardt på treningsfeltet". Idagens Journal ser man jo allerede fremover mot UEFA Cup kampen mot Fenerbache og snakker om å slå dem og kanskje tilogmed holde nullen.
Javel, mulig det, men jeg syns nå det høres mest ut som om man vil tro på julenissen jeg da. Kanskje vi burde konsentrere oss mer om ligaen før vi snakker om avansement i en europacup vi i øyeblikket ikke ser ut til å være god nok for. Dagens Newcastle, og trekningen tatt i betraktning er jeg i tvil om vi i hele tatt går videre. Da kan man iallfall ikke begynne å prate om hvor langt man skal komme i sluttspillet ennå.

Curbishley er ikke noe dumt navn Asbjørn, men vet vi egentlig om han vil tilbake til en manager jobb allerede?
Ranieri gjorde jo faktisk sakene sine relativt bra, men klarte vel aldri å imøtekomme en "nesten litt gal" russisk forretningsmann sine umennesklige høye krav. Minuset med Ranieri må bli at han ikke kan engelsk. Eller gjorde iallfall ikke det i tiden i Chelsea. Jeg er litt skeptisk til en manager som skal lede spillerne og laget sitt via en tolk, men det er mulig jeg overdramatiserer det litt.

Svennis er heller ikke noe ideelt valg, men jeg ser ikke bort ifra at han kunne skaffet oss brukbare sportslige resultater.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 16. Okt. 2006, 13:56 »
Ja det er på tide at Jævelen får øynene OPP.

http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=303856

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 16. Okt. 2006, 13:57 »
Sitat fra: "Benson"
Eg vil ha Beardsley :P

Han kunne jeg og tenkt meg. Men da må han først bevise at han er noe å satse på. Synd hvis vi plutselig skulle hate ham hvis det skulle gå til helvete.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #134 på: 16. Okt. 2006, 14:32 »
Eg e en av dei som har støtta Roeder i kamp etter kamp, men no har eg tilslutt gått over på spark Roeder no sida!! Såg kampen med fleire geordies igår, og dei sa at viss ikkje Fat Fred trakk seg fra styret neste år, kom ikkje dei te å fornye sesongkortet sitt! OG Fat Freddy må no snart begynne å sjå tegninga!!!
ieron Dyer