20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #105 på: 15. Okt. 2006, 18:53 »
Det er det samme som eg har sagt :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 15. Okt. 2006, 19:00 »
Roeder kan ta hatten sin å gå.Talentøst. :evil:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #107 på: 15. Okt. 2006, 19:02 »
Maken til visvas. Når de angripende delene av laget vårt ikke klarer å produsere mer enn det de gjør i dag i andre omgang, fortjener vi heller ikke å vinne. Forsvaret gjør også en dårlig jobb, og laget spilte dårlig. Roeder og Shepherd burde prøvd å hente forsvarere i sommer, men klarte det ikke. Det er bare så utrolig tåpelig å høre på dere som mener at Roeder må gå nå. Latterlig, kaller jeg det.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 15. Okt. 2006, 19:04 »
Håper også Roeder får fyken nå, dette holder bare ikke mål. Han virker helt handlingslammet. I forrige kamp var det en av de fire bak som spilte bra, Steven Taylor. Og idag er han på benken? Hva i helvete er dette for noe?
Milner har vært meget frisk i alle kampene han har spilt, så kommer Solano tilbake fra skade og så er plutselig Milner på tribunen.
Roeder dreit seg ut allerede i sommer da han takket nei til Woodgate, Campbell og Bridge.

Nå håper jeg vi får inn en manager som er i stand til å få orden på forsvaret.
an sparker ikke Bobby Robson??

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 15. Okt. 2006, 19:06 »
Sitat fra: "Journalisten"
Det er bare så utrolig tåpelig å høre på dere som mener at Roeder må gå nå. Latterlig, kaller jeg det.

>> Så gi heller argumentet for at han bør bli da, for faen! Du forsøker alltid å være så forbanna politisk korrekt i alle dine uttalelser, men har sjelden eller aldri hardtslående argumenter å komme med.

Så svar på spørsmålet:

Hvorfor bør Glenn Roeder forbli manager for Newcastle?

Personlig kunne jeg fremdeles sett igjennom fingrene med de sportslige resultatene. Hva jeg er forbannet for, er at han ikke forsterket det som sannsynligvis er ligaens dårligste forsvar. Det var en utilgivelig feilmanøver av dimensjoner av Roeder; særlig med tanke på at Woodagte og Sol Campbell nærmest satt på SJP og fridde i sommer!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 15. Okt. 2006, 19:12 »
Sitat fra: "Jarle"
Det er bare så utrolig tåpelig å høre på dere som mener at Roeder må gå nå. Latterlig, kaller jeg det.

>> Så gi heller argumentet for at han bør bli da, for faen! Du forsøker alltid å være så forbanna politisk korrekt i alle dine uttalelser, men har sjelden eller aldri hardtslående argumenter å komme med.

Så svar på spørsmålet:

Hvorfor bør Glenn Roeder forbli manager for Newcastle?

Personlig kunne jeg fremdeles ett igjennom fingrene med de sportslige resultatene. Hva jeg er forbannet for, er at han ikke forsterket det som sannsynligvis er ligaens dårligste forsvar. Det var en utilgivelig feilmanøver av dimensjoner av Roeder; særlig med tanke på at Woodagte og SOl Campbell nærmest satt på SJP og fridde!

ARGUMENTER:

- Manageren berører ikke ballen i løpet av en kamp.
- Det finnes flere enn èn person som tar seg av forhandlingene i en klubb.
- Man kan ikke si "Skriv under på denne kontrakten!" og en person vil gjøre det.
- Hva i huleste er vitsen med å skifte manager etter to måneder av sesongen? Kan en ny manager hente inn førti forsvarsspillere i dag?
- Roeder hadde mye mindre midler enn Souness på markedet, selv om jeg er enig i at han burde gjort sitt beste på å skaffe en forsvarer.
- Klubben blir ustabil i hele sin struktur av managerbytte.

Dette er de argumentene jeg kommer på i farten for at Glenn Roeder ikke kan lastes for all motgangen, og at han fortsatt skal sitte i managerstolen på Tyneside.
Tore Eikeland,

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 15. Okt. 2006, 19:25 »
Meget meget gode argumenter.
Eg har vert så blind.
ROEDER STAY FOREVER :D

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 15. Okt. 2006, 19:29 »
Det som må ut er Fat Fred.Om han vil eller ikke.Har vært lenge nok i newcastle.På tide på noe nytt.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 15. Okt. 2006, 20:14 »
Sitat fra: "Benson"
Meget meget gode argumenter.
Eg har vert så blind.
ROEDER STAY FOREVER :D

Haha  :lol:

Sitat
- Manageren berører ikke ballen i løpet av en kamp.

Nei, men han forteller spillerene hvordan de skal spille og tar ut de som får berøre ballen.

Sitat
- Hva i huleste er vitsen med å skifte manager etter to måneder av sesongen? Kan en ny manager hente inn førti forsvarsspillere i dag?

Like greit å gjøre det nå som etter sesongen eller i januar så får Ottmar bli litt kjent med klubben og kan se bedre hva som trengs i januar. Og hente forsvarspillere da. To holder, men fire er best. En annen grunn kan være at da kan det være at Milner og Luque blir ut januar.

Sitat
- Klubben blir ustabil i hele sin struktur av managerbytte

Jo, men det er jo en grunn til at det har vært flere managerbytter... Men vi bør ha en som kan være lenge, det kan jeg være enig i.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 15. Okt. 2006, 20:21 »
Maken til visvas. Når de angripende delene av laget vårt ikke klarer å produsere mer enn det de gjør i dag i andre omgang, fortjener vi heller ikke å vinne. Forsvaret gjør også en dårlig jobb, og laget spilte dårlig. Roeder og Shepherd burde prøvd å hente forsvarere i sommer, men klarte det ikke. Det er bare så utrolig tåpelig å høre på dere som mener at Roeder må gå nå. Latterlig, kaller jeg det.

De prøvde å hente men klarte det ikke. De klarte i det minste å takke nei til Sol og Woodgate. Det i seg selv er nok til å sjekke om Alzheimeren herjer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 15. Okt. 2006, 20:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"

De prøvde å hente men klarte det ikke. De klarte i det minste å takke nei til Sol og Woodgate. Det i seg selv er nok til å sjekke om Alzheimeren herjer.

Kan noen vennligst vise til kildene de har dette fra med at vi takket nei til Sol Campbell og Jonathan Woodgate? Og da mener jeg bortsett fra The Sun og lignende tabloider. Aller helst tatt fra en offisiell uttalelse. Hvis ikke er uansett kilden diskutabel.
Tore Eikeland,

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 15. Okt. 2006, 20:26 »
Det hadde vært spennende, ja.. I hvertfall når det gjelder Woody. Campbell sa det til flere tabloider, husker jeg. Har ingen link, dog..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 15. Okt. 2006, 20:32 »

Kan noen vennligst vise til kildene de har dette fra med at vi takket nei til Sol Campbell og Jonathan Woodgate? Og da mener jeg bortsett fra The Sun og lignende tabloider. Aller helst tatt fra en offisiell uttalelse. Hvis ikke er uansett kilden diskutabel.

I BBC intervjuet som supporterene kunne stille spørsmål til Roeder på direkten. Vet ikke om du hørte på det, men der svarer Roeder at han ikke ville ha Sol pga de "få" kampene han hadde spilt for Arsenal de to siste sesongene. Om han har gjort hjemmeleksa si der vet jeg ikke, men han spilte godt over halvparten av kampene. Han sa også at han hadde diskutert med trenerteamet om Sol var god nok.

Når det gjelder Woodgate skrev Alan Oliver opptil flere ganger at Woodgate ville til Newcastle, men at  Roeder var lunken til overgangen. Noe han fikk rett i. Woodgate var på SJP etter at han hadde forhandlet med Boro, men som vi vet var Huth spilleren Roeder ville ha.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 15. Okt. 2006, 20:57 »
I BBC intervjuet som supporterene kunne stille spørsmål til Roeder på direkten. Vet ikke om du hørte på det, men der svarer Roeder at han ikke ville ha Sol pga de "få" kampene han hadde spilt for Arsenal de to siste sesongene. Om han har gjort hjemmeleksa si der vet jeg ikke, men han spilte godt over halvparten av kampene. Han sa også at han hadde diskutert med trenerteamet om Sol var god nok.

Når det gjelder Woodgate skrev Alan Oliver opptil flere ganger at Woodgate ville til Newcastle, men at  Roeder var lunken til overgangen. Noe han fikk rett i. Woodgate var på SJP etter at han hadde forhandlet med Boro, men som vi vet var Huth spilleren Roeder ville ha.

OK. Det er greit når det gjelder Sol Campbell. Det var synd han ikke kom. Når det gjelder Woodgate tror jeg ikke vi skal trekke for mange slutninger, selv om det meget mulig også er sant at han kunne vært iført svart og hvitt idag.

Uansett er ikke det Roedera alenes avgjørende beslutninger som gjør at vi er inne i en dårlig periode. La mannen få sjansen til å skape kontinuitet og kvalitet i laget, og la ham få sjansen til å forsøke å hente forsvarsspillere i januar. Å finne på at vi skal sparke ham nå er tull. Rett og slett.
Tore Eikeland,

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 15. Okt. 2006, 20:59 »
Nei det e kje det. Jo tidligere jo bedre.