20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #90 på: 06. Okt. 2006, 21:27 »
Sitat fra: "geordie-olav"
.Og hvor har du dette fra? Skulle likt å se en link i det avsnittet der. Ikke det at jeg benekter deg, Asbjørn. Men at Roeder ikke ville ha kjøpt Campbell eller Woodgate når de selv ønsket å spille for oss, er for meg vanskelig å fatte.

Om du hørte på BBC Newcastle Radio, da Newcastle supporterene kunne ringe inn å spørre Roeder om diverse spørsmål. Der sier Roeder det selv. De valgte å ikke hente Sol pga at han hadde spilt for få kamper for Arsenal de to siste sesongene.

Ellers er det ikke bare for deg det er vanskelig å fatte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #91 på: 06. Okt. 2006, 21:36 »
Ja, jeg har hørt deler av intervjuet på BBC Newcastle Radio, men hoppet over det meste.

Uansett, så er vi jo alle enige i at Roeder har gjort en lite imponerende jobb med vår defensive linje.

Å kalle Roeder for en løgner blir over kanten. For han har aldri løyet direkte. Han har bare ikke oppnådd sine mål på transfermarkedet, det er alt.

Nå må vi se fremover. Det blir jo for dumt å sparke Roeder så tidlig. Jeg ser ikke vits i å gjøre det. Han har jo såvidt stiftet bekjentskap med sin nye jobb, så hvorfor i all verden skal han bli sparket uten ett holdbart grunnlag.

Roeder må få sjansen til å vise hvilke ambisjoner han har som Newcastles manager. Han gjorde en verdig avslutning på sesongen vår i fjor, reddet en plass i Europa og gjorde seg selv til en helt i Newcastle. Han har ikke hatt en kjempeåpning på sesongen, men hvilken Newcastlemanager har vel hatt det?

Fortsettelsen utover i sesongen lover bra. Luque begynner å få til ting bedre, Martins ser ut til å tilpasse seg fort og Roeder får nok lysere tider i møte de kommende ukene.

Vent å se!

plebbster

• Gjest
« Svar #92 på: 06. Okt. 2006, 21:37 »
Roeder lovte oss flere klassespillere. Han hadde som mål å klare å skaffe dem, det er klart. Men han lovte noe han ikke klarte å holde. Det er ganske alvorlig. Best å holde helt kjeft neste gang, Roeder?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 06. Okt. 2006, 21:40 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ja, jeg har hørt deler av intervjuet på BBC Newcastle Radio, men hoppet over det meste.

Uansett, så er vi jo alle enige i at Roeder har gjort en lite imponerende jobb med vår defensive linje.

Å kalle Roeder for en løgner blir over kanten. For han har aldri løyet direkte. Han har bare ikke oppnådd sine mål på transfermarkedet, det er alt.

Du mener heller ikke at han farte med løgn angående Milner? To uker før han godtok et bud sa han at det var fantastisk å jobbe med Milner og at han kom til å bli en viktig brikke for Newcastle denne kommende sesongen.

Å kom ikke her å skyld på Shepherd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #94 på: 06. Okt. 2006, 23:30 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Her kommer du med mye tull. Sol har IKKE vært mye skadet de siste årene. Det festlige er at Roeder ikke har gjort hjemmeleksa si. Han sa at han var overrasket over at Sol hadde spilt såpass "få" kamper de to siste sesongene. Sol Campbell spilte 21 Premier League kamper fra start for Arsenal sist sesong. Tar man med Champions League , Liga Cup og Fa Cup blir det godt over 30 kamper. Roeder trodde også at Sol hadde spilt så få kun pga av skader, men han hadde tydeligvis ikke fått med seg at han ble plassert på benken etter at Toure og Senderos storspilte sammen.

Når du nevner Sol så kommer du med skader. Hadde du nevnt det angående Woodgate så hadde jeg forstått det. En spiller som spilte kun 11 kamper for Real Madrid på to år. Ellers er det riktig at Woodgate var Middlesbrough supporter som guttunge, men jeg er overhodet ikke i tvil om at Newcastle var hans førstevalg. Han likte seg godt i Newcastle, og sa at han håpet å kunne spille for Newcastle igjen. For han følte at han skyldte Newcastle supporterene noe. I tillegg kunne Newcastle tilby han europacup fotball. Om Woodgate er så svoren Boro supporter, hvorfor har han ikke takket ja til kontraktsforslaget Boro har kommet med? Real Madrid godtok et bud fra  Boro for 2-3 uker siden. Han burde da takke ja til dette uten å blunke. Det er tross alt klubben i hans "hjerte".

Oj, såg at eg gløymte å nevne at Woodgate er skadeskutt, men det tenkte eg at eg ikkje trengte å nevne.  :)

Det kan hende, men godeste Sol er på vei nedover. At han forsterker Porstmouth skulle berre mangle.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 06. Okt. 2006, 23:39 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "Asbjørn"

Her kommer du med mye tull. Sol har IKKE vært mye skadet de siste årene. Det festlige er at Roeder ikke har gjort hjemmeleksa si. Han sa at han var overrasket over at Sol hadde spilt såpass "få" kamper de to siste sesongene. Sol Campbell spilte 21 Premier League kamper fra start for Arsenal sist sesong. Tar man med Champions League , Liga Cup og Fa Cup blir det godt over 30 kamper. Roeder trodde også at Sol hadde spilt så få kun pga av skader, men han hadde tydeligvis ikke fått med seg at han ble plassert på benken etter at Toure og Senderos storspilte sammen.

Når du nevner Sol så kommer du med skader. Hadde du nevnt det angående Woodgate så hadde jeg forstått det. En spiller som spilte kun 11 kamper for Real Madrid på to år. Ellers er det riktig at Woodgate var Middlesbrough supporter som guttunge, men jeg er overhodet ikke i tvil om at Newcastle var hans førstevalg. Han likte seg godt i Newcastle, og sa at han håpet å kunne spille for Newcastle igjen. For han følte at han skyldte Newcastle supporterene noe. I tillegg kunne Newcastle tilby han europacup fotball. Om Woodgate er så svoren Boro supporter, hvorfor har han ikke takket ja til kontraktsforslaget Boro har kommet med? Real Madrid godtok et bud fra  Boro for 2-3 uker siden. Han burde da takke ja til dette uten å blunke. Det er tross alt klubben i hans "hjerte".

Oj, såg at eg gløymte å nevne at Woodgate er skadeskutt, men det tenkte eg at eg ikkje trengte å nevne.  :)

Det kan hende, men godeste Sol er på vei nedover. At han forsterker Porstmouth skulle berre mangle.

Du mener, det skulle da bare mangle om han ikke var hovedgrunnen til at pompey forsvaret er det forsvaret i PL som desidert har sluppet inn minst mål. Det med spillere som Primus og Stefanovic. Her har Sol hatt en stor betydning. Han ville utvilsomt vært gull for Taylor sin utvikling.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #96 på: 06. Okt. 2006, 23:51 »
Trur Porstmouth sprekkjer snart. Er berre spørsmål om tid. Eg trur Portsmouth vil ende bak oss, i tilegg til at dei slipp inn fleir mål.  Wigan hadde fin flyt i fjor, og var solide. Men dei endte alikavel bak oss og slapp inn fleir mål sjølv med eit bedre forsvar.
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 06. Okt. 2006, 23:59 »
Trur Porstmouth sprekkjer snart. Er berre spørsmål om tid. Eg trur Portsmouth vil ende bak oss, i tilegg til at dei slipp inn fleir mål.  Wigan hadde fin flyt i fjor, og var solide. Men dei endte alikavel bak oss og slapp inn fleir mål sjølv med eit bedre forsvar.

Hehehe, du mener at pompey vil sleppe inn flere mål enn Newcastle. Du  kan spøke du Hans Emil.

Hvordan kan du si at Wigan hadde et bedre forsvar enn Newcastle sist sesong egentlig? Du mener altså at spillere som Arjan  De Zeeuw
, Matt Jackson og Leighton Baines  er bedre defensivt enn de vi allerede har?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #98 på: 07. Okt. 2006, 00:12 »
Både Arjan De Zeeuw og Leighton Baines ville ha forsterka forsvaret vårt. Baines er ein talentfull back og er fleirfoldige hakk bedre enn Baba. De Zeeuw er stabil og god stoppar som hadde gått rett inn i midtforsvaret vårt i alle fall. Men det seier jo litt.
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 07. Okt. 2006, 00:17 »
Både Arjan De Zeeuw og Leighton Baines ville ha forsterka forsvaret vårt. Baines er ein talentfull back og er fleirfoldige hakk bedre enn Baba. De Zeeuw er stabil og god stoppar som hadde gått rett inn i midtforsvaret vårt i alle fall. Men det seier jo litt.

Du mener at De Z. er en stabil god stopper men du vil ikke ha Sol til klubben for at han er på vei ned. Her snakker vi om en stopper som er 4 år gamlere enn Sol om jeg ikke husker feil.

Tror jeg avslutter diskusjonen der.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #100 på: 07. Okt. 2006, 00:21 »
:lol:

Hehe sant. Ok, eg skal innrømme at eg aldri har likt Cambpell.  :) Han er ikkje so god. Arjan er evig ung
 :D

Hans-trøtt type, på tide å legge seg :lol:
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 07. Okt. 2006, 01:47 »

Så du mener han ikke ville forsterket oss?
På free transfer ville Sol Campbell vært en DRØMMESIGNING. Han er flere hav bedre enn noen av våre stoppere, og kunne virkelig bidratt til å gi Taylor verdifull skolering i stopperspill, som Moore dessverre har begrenset med resurser til, mens Titus Bramble er et skadedyr.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Okt. 2006, 02:02 »
Problemet er at når Roeder uttalte at Sol var for gammel, så innbilte alle seg at en jevngod og yngre midtstopper var på vei - når det ikke skjer, så river alle seg i håret over hvordan vi kunne gått glipp av et sånn kupp.

Intensjonene til Roeder er det ikke noe problemer med, men synes godt han kunne smelt igjen kjeften sin når han ikke er sikker på at vi kan få inn noe yngre og bedre spiller enn Sol. Han skyter seg selv i foten. Selvfølgelig ville Campbell forsterket forsvaret vårt på kort sikt, men det var ikke det Roeder var etter, når han da ikke får tak i det han helst vil ha, burde han ikke gitt inntrykk av at det kom til å skje.

Er litt i tvil om jeg er enig eller uenig med Roeder om å ikke hente inn Campbell. Det er argumenter for og imot. Jeg tror ikke jeg får gjort opp en mening om det før overgangsvinduet i januar er lukket.

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #103 på: 07. Okt. 2006, 09:36 »
roeder ville ikke ha Sol pga alderen, men signerte Sibierski... Det er ikke bra. irriterer meg grenseløst  :evil:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 15. Okt. 2006, 18:53 »
På ny blir Newcastle i dagens kamp straffet for ikke å ha forsterket det defensive i sommer. Feilene i dagens kamp, i likhet med mot Fulham, er av type som skal lukes vekk på lilleputtnivå.

Roeder prioriterte fatalt feil i sommer, og som jeg har sagt før: for det må han gå! Dette problemet kommer nemlig bare til å forsterke seg utover.

"Attackers win you matches. Defenders win you thropies", er det noe som heter... At Newcastle på torsdag skal spille UEFA-cup er bare flaut syns jeg. Dette laget har ingenting i Europa å gjøre. Ingenting!