20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 132961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #60 på: 04. Okt. 2006, 12:22 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "molala"
Dag Riise, du kan virkelig være glad din den spanske armada er bedre enn som så. Han rødhårete venstrebacken deres kan gjerne komme hit til Newcastle om han vil, for det ser ut til at nok en spanjol er i ferd med å presse noen ut av laget..

Hvordan går det med Bellamy da forresten, har han scora noe? kommer han til å gjøre det? har han for vane å score masse? hehe

hvor mange Scousere må til for å skru i ei lyspære..?
ehhhhh... ingen.. de har ikke strøm i Liverpool.

Spansk venstreback? Jeg ser at Kuyt puttet mot dere, jeg ser at Bellamy er på vei, jeg ser at du er sur, grinete og bitter - og dette uten bilder. 8)

Hvordan kan du se at Bellamy er på vei?? Dårligere enn han har vært for Liverpoo har han vel knapt vært i sin karriere. Ellers legger jeg merke til at de fleste Liverpool supporterene på VGD vil ha han ut av laget snarest. Forstår dem godt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 04. Okt. 2006, 20:54 »
Roeder, hvordan kan du kvitte deg med denne gutten og erstatte han med ROSSI..........PÅ LÅN!?

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1569165,00.html

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 04. Okt. 2006, 21:00 »
Chopra kan bli stor, og håper han kommer tilbake til oss god som gull..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 04. Okt. 2006, 21:01 »
Sjønnte aldri koffer me sko gi slipp på Chopra når han endelig etter så mange sesonger i klubben endelig begynnte og slå gjennom på A laget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 04. Okt. 2006, 21:12 »
Roeder ville beholde ham... Det var han selv som ville dra.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 04. Okt. 2006, 21:18 »
Sitat fra: "Håvard"

Det er sant, men nå ble han kun tilbudt en 1 års kontrakt, og jeg kan ikke tenke meg at det var store lønnsøkningen. Han var foran Luque i køen men ville kanskje tjent 1/10 av hva Luque tjener.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 04. Okt. 2006, 21:30 »

Han ville dra fordi som Asbjørn sier at han kun ble tilbudt 1årskontrakt og fordi han aldri fikk prøve seg på a-laget. Chopra ville vært en viktig brikke for oss i år, så jeg skjønner ikke at vi ikke satset mer på en som faktisk brenner for klubben.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 04. Okt. 2006, 22:15 »
Sitat fra: "kesse"

Han ville dra fordi som Asbjørn sier at han kun ble tilbudt 1årskontrakt og fordi han aldri fikk prøve seg på a-laget. Chopra ville vært en viktig brikke for oss i år, så jeg skjønner ikke at vi ikke satset mer på en som faktisk brenner for klubben.

Ja enig. Kva er poenget med og behandle egenproduserte geordier som brenn for klubben dårligere enn andre..
-------------------------------------------------------------------------------
Men tilbake til ny topic.
Men ka folk om ideen med og gi manageransvaret til Lee Clarck Og kanskje gi Peter Beardsley ein viktere rolle?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 05. Okt. 2006, 07:10 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "kesse"

Ja enig. Kva er poenget med og behandle egenproduserte geordier som brenn for klubben dårligere enn andre..
-------------------------------------------------------------------------------
Men tilbake til ny topic.
Men ka folk om ideen med og gi manageransvaret til Lee Clarck Og kanskje gi Peter Beardsley ein viktere rolle?

NEI. Skal vi ha bort Roeder så skal vi ikke gi ansvaret til nok en som stiller ute gode referanser. Eneste gode grunnen til å fjerne Roeder er å få inn en klasse manager. Hvis ikke vi klarer det kan vi like gjerne sitte med Roeder ut sesongen....

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 05. Okt. 2006, 08:17 »
Vi så hvordan Sir Bobby løftet oss på tabellen.Å det var et stort navn.Å hadde masse av erfaring. Så vi trenger en erfaren manager.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 05. Okt. 2006, 09:49 »
Om man skal ta fram store navn som er ledig på markedet så kommer jeg på Alan Curbishley, Ottmar og Svennis. Jeg sier selvsagt ja takk til de to førstnevnte, men nei til svenskefaen.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 05. Okt. 2006, 13:59 »
Svennis bør ikke komme hit. Korrupt svenske er ikke bra! Ottmar - Ja takk!
Who else...... Alan Shearer

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #72 på: 05. Okt. 2006, 14:26 »
Det vi trenger er en Glenn Roeder. Ham har vi. La oss være fornøyde. Gi ham en sjanse, før alle medgangssupportere dømmer ham nord og ned. Vi kan ikke skifte manager selv om laget taper et par kamper. Vær så vennlig å prøve og se situasjonen litt i perspektiv.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 05. Okt. 2006, 16:08 »
Sitat fra: "Journalisten"
Det vi trenger er en Glenn Roeder. Ham har vi. La oss være fornøyde. Gi ham en sjanse, før alle medgangssupportere dømmer ham nord og ned. Vi kan ikke skifte manager selv om laget taper et par kamper. Vær så vennlig å prøve og se situasjonen litt i perspektiv.

Hyll Hyll ! At folk kan være så inne i hampen utålmodige. Roeder har gitt noen feil, men det tar litt lenger enn 3-4 mnd å få et lag til å fungere. Tid har vi nok av.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #74 på: 05. Okt. 2006, 16:30 »
Journalisten kan få sagt det.