20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 132945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #45 på: 28. Sep. 2006, 22:41 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Hmm, ser ikke akkurat hva du forsvarer forsvaret til Newcastle for..

Bramble er en klassisk matchvinner, gjerne begge veier men som oftest i Newcastles dissfavør. Det er en grunn til det, han er en ustabil stopper, vi neppe bli stabil og da hører han ikke hjemme i Newcastle - eller kanskje det er derfor han hører hjemme i Newcastle? Ramage har vist seg fra en god side men jeg tviler på at han hadde klart å spillt seg inn på et annet lag i PL enn Newcastle. Han  holder ikke nivå rett og slett. Kanskje om noen år?

Babayaro? Hvem er det? Er det den middelmådige tufsen på venstresiden? Han er faktisk - etter min mening - helt grei, men ikke noe mer, og sliter litt defensivt av og til. Er ikke god mot topplagene i likhet med sine makkere der bak, kanskje derfor Newcastle nesten aldri vinner toppkamper, da vel og merke de siste to årene..

Carr er god men ofte skadet.. Newcastle har ingen spillere som kan overta posisjonen når Carr er skadet, tenk hvis han blir ute i flere måneder! Ramage sin posisjonering er jo ikke akkurat imponerende ei heller hans markeringsevner.

Keeper posisjonen er jo en av de bedre men det er jo ikke nok med Given når du stiller en haug med kloner foran og forventer at Moore skal trylle med tryllestaven og gjøre dem om til skikkelige forsvarspillere, da gjerne av den stabile typen.

Amen
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. Okt. 2006, 18:01 »
Mens resten av laget har masser av potensialet, holder vårt forsvar Champisonship-kvalitet. Skummelt, men sant.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 01. Okt. 2006, 18:40 »
Ottmar Hitzfeld er vel forsatt ledig på markedet? :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #48 på: 01. Okt. 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Tønsberg"

Hadde vi fått han ville vi nok blitt eit topplag, ja.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Okt. 2006, 19:43 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "Tønsberg"

Hadde vi fått han ville vi nok blitt eit topplag, ja.

Hadde vi fått ett skikkelig forsvar hadde vi blitt et topplag
Hvis det ikke gjøres noe drastisk i januar på forsvarsfronten så er det
takk og farvel Glenn Roeder. To midtstoppere og to backer SKAL hentes, hvis ikke forstår jeg absolutt ingenting av tankegangen til Castle eliten.

Midtbanen holder i MASSEVIS, og angrepet er på vei til å fjerne krykkene, med drahjelp fra den nigerianske diamanten og visse andre youngsters, og annet daukjøtt. Men hvis ikke forsvar prioriteres på transfervinduet i januar så er det gg leave!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Okt. 2006, 20:13 »
Det er sant. Forsvaret må forsterkast. Som ein god manager Hitzfeld er, ville han nok førsteprioritert kjøp av forsvarspelarar!

Newcastle har ALDRI prioritert det defensive, er vel kanskje grunnen til at vi ikkje vinn trofeer.

Newcastle laget har vanvittig potensialet, blir forsvaret bra, so trur eg trofear kan være like rundt hjørnet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Okt. 2006, 10:39 »
Fra nufc.com

Twenty minutes to go at Old Trafford, Newcastle are losing 2-0 and have used all three substitutes. Albert Luque warms up on the touchline for nearly five minutes.

What on earth does that say about the striker, the coaching staff and the general shambles that saw us completely outclassed on the pitch in an embarrassingly one-sided affair?

Kan du ikke bare pelle deg vekk Roeder. Gjør du dette pga at Luque sa dagen før at han ville ha mer spilletid? Isåfall er du en barnslig idiot. Selv Souness kunne ikke finne på slike idiotiske handlinger som dette.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Okt. 2006, 12:35 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Newcastle har ALDRI prioritert det defensive, er vel kanskje grunnen til at vi ikkje vinn trofeer.

Daglish..
Men de ter sant hadde me hatt eit forsvar og (manager) på nokonlunde samme nivå som resten av laget(laga) hadde me kjempa om trofeer på lik linje som Dei 4store.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Okt. 2006, 17:51 »
Liverpool har Benitez, Manchester United har Ferguson, Arsenal har Wenger, Chelsea har Jose Mourinho, Aston Villa har Martin O`Neill. Vi, ja så sannelig har vi den storprofilerte manageren Glenn Roeder.
Nei, det siste var ironi.
Få inn et nytt stort navn på managerplassen. Som f.eks Ottmar Hitzfield. Vi hadde jo Bobby Robson
Nei det er ikke lenge siden jeg forsvarte Roeder men få han karen ut. Han evner jo ikke taktiske evner. Å gå ut i 4-5-1 mot ManUtd er jo helt hjelpesløst, spesielt med Ameobi som ikke kan gjøre ting alene.
Mot Liverpool også. Det virket som Roeder har sagt til spillerne før kampen at det er ikke vits å prøve, vi taper uansett. Samme mot ManUtd der det virket som spillerne ikke prøvde engang. Og hva var egentlig planen til Roeder? Ligge på 4-5-1 å satse på at ManUtd ikke scorer?
Før kampen trodde jeg at han hadde tenkt og holde ut første omgangen, sette innpå Martins, så i 2.omgang sette et enormt trykk på ManUtd.
Noen som så hvordan McDermott og Roeder under hele kampen smilte og var glad.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Okt. 2006, 18:00 »
Sitat fra: "Torjus"
Noen som så hvordan McDermott og Roeder under hele kampen smilte og var glad.

Hehe.. ja det var rett og slett latterlig å se på.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Okt. 2006, 18:50 »
har vore positiv til Roeder, men seriøst... dette går ikkje an!! En manager ska vere forbanna når vi tapa! uansett!! ikkje rart dei andre klubbane ikkje klaga på at han ikkje har managereksamen eller no sånt.... han duge ikkje!
ieron Dyer

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Okt. 2006, 02:33 »
Dag Riise, du kan virkelig være glad din den spanske armada er bedre enn som så. Han rødhårete venstrebacken deres kan gjerne komme hit til Newcastle om han vil, for det ser ut til at nok en spanjol er i ferd med å presse noen ut av laget..

Hvordan går det med Bellamy da forresten, har han scora noe? kommer han til å gjøre det? har han for vane å score masse? hehe

hvor mange Scousere må til for å skru i ei lyspære..?
ehhhhh... ingen.. de har ikke strøm i Liverpool.
ancs and Scousers, go to H***!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Okt. 2006, 21:03 »
Roeders handlingslammelse i sommer kan bli en katastrofe nå som kampene kommer tett fram mot jul. Nå er også Carr skadet (kne)

http://www.setanta.com/portal/article/football?open&articleid=f13c56dd02b4a032802571fc0066d59e&ref=rss

Noreng

• Gjest
« Svar #58 på: 04. Okt. 2006, 11:55 »
Noen OK-spillere på Free-Transfer pr. dags dato?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 04. Okt. 2006, 12:15 »
Sitat fra: "molala"
Dag Riise, du kan virkelig være glad din den spanske armada er bedre enn som så. Han rødhårete venstrebacken deres kan gjerne komme hit til Newcastle om han vil, for det ser ut til at nok en spanjol er i ferd med å presse noen ut av laget..

Hvordan går det med Bellamy da forresten, har han scora noe? kommer han til å gjøre det? har han for vane å score masse? hehe

hvor mange Scousere må til for å skru i ei lyspære..?
ehhhhh... ingen.. de har ikke strøm i Liverpool.

Spansk venstreback? Jeg ser at Kuyt puttet mot dere, jeg ser at Bellamy er på vei, jeg ser at du er sur, grinete og bitter - og dette uten bilder. 8)
iverpool FC