20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #60 på: 24. Sep. 2006, 21:03 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Nei

Korleis kan du meina det ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #61 på: 24. Sep. 2006, 21:27 »
Fordi Boumsong var håpløs og jeg mener Bramble har gjort det ganske greit selv om han var rævva i dag...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #62 på: 24. Sep. 2006, 22:19 »
Vel Baumsong var håplaus kor lenge ? ein halv sesong? ein ses? Han har ialfall spilt SOLID i mange sesonger. Bramble har vel aldri vert "Særlig" solid nokon gong. Han har vel 1-3 kamper i sesongen der han unngår sjebnesvangre feil.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #63 på: 24. Sep. 2006, 22:20 »
Når vi snakker om Boum, så roter han det visst til i Serie B også. Jeg hadde tatt Bramble foran Boumsong anytime, men for halvannet år siden hadde jeg nok ikke det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #64 på: 24. Sep. 2006, 22:22 »
Jeg hadde tatt Taylor foran begge.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Mye bra, en del dårlig
« Svar #65 på: 25. Sep. 2006, 09:51 »
Kampen mot Everton inviterte hele følelsesregisteret til utfoldelse.
Til tider glitrende angrepsspill av Newcastle. Forsvaret viste både gode og dårlige sider. Hovedpersonen ble atter en gang Bramble, dessverre. Han gjorde flere gode stopperprestasoner, men akk o've: Ute i kampen virket det som om det han har i hodet hadde stukket i garderoben. Og da tok det ikke lang tid før han kunne tusle etter....
Tanken og viljen bak taklingen/inngripenen som ga rødt kort var god nok den, men utførelsen stod til strykkarakter. Steve Bennet - som på vanlig vis var den 12. motstanderen til tider for Newcastle - gjorde helt rett i å sende Bramble av banen. Moore og Carr hadde sine feil de også, men Bramble sørget for å bli den som blir husket fra kampen.
Synd at det skulle gå sånn. For det lå an til å bli en kamp hvor vi kunne se tilbake med tilfredshet på Brambles prestasjoner. Men så ble det kanskje i stedet en spiker til i kista som kan komme til å frakte han vekk fra SJP.
Som blogger Lee Ryder i Evening Cronicle skriver:
It has to be said, Bramble has shown in the past what a strong tackler and
imposing defensive figure he can be on his day, so why does he keep doing
what can only be described as footballing suicide in Toon colours?

Jeg håper fredeles på at Bramble skal "skinne" i Newcastle..... Men det haster nok med å få ordnet opp i hodet hans om det skal skje.
Livet er svart/hvitt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #66 på: 25. Sep. 2006, 10:13 »
Er det bare jeg som ble imponert av Ramage nok engang?

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Bedre totalt sett.
« Svar #67 på: 25. Sep. 2006, 10:21 »
Sitat fra: "EivindI"
Er det bare jeg som ble imponert av Ramage nok engang?

Når jeg ser forsvarsrekka i aksjon er jeg vel for nervøs til å bli imponert av noen  :wink: Men totalt sett synes jeg Ramage klarte seg bedre enn de andre ja.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #68 på: 27. Sep. 2006, 12:15 »
Boumsong gjorde mye rart i fjor, men ingen slår nervevraket og klovnen Titus. Kan ikke være mer enig med Newcastle Online.

Titus Bramble - 3

His sending off was always on the cards. Time after time Andy Johnson lured Bramble in and the idiot fell for it. Johnson would collect the ball on the wing, and the Tit would come charging over and lunging in. It was for one of these challenges that he recieved his first
yellow card. Poor distribution and poor awareness allowed Johnson and Cahill to look more dangerous than either of them should have. His second yellow came when he again lunged in, this time on Leon Osman. We got rid of Boumsong and yet Titus remains!! I know which one I would rather have.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #69 på: 27. Sep. 2006, 14:30 »
Sitat fra: "Asbjørn"

and the Tit would come charging over and lunging in.

Haha, "the tit"! Genialt..  :lol:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #70 på: 27. Sep. 2006, 20:24 »
Skal nevnes at dette er Brambles første røde kort for klubben..

Hadde valgt Bramble over Boumsong uansett jeg også, Boumsong er mildt sagt oppskryt, og som en nevner her; han sliter i Serie B, kvalitet? -NEI!

Bramble, kvalitet- NEI, ikke for øyeblikket. Er det fordi han har sluttet å konsentere seg over sommeren? Hadde bilulykken noe med det å gjøre? Klarer ikke Moore å forklare hva som skal gjøres? Blir han mer og mer vrak av stadig krittikk rundt seg?

Hvem vet, tror nok det kanskje er en kombinasjon av alt, men uansett, han har potensialet og vi vet alle hvilken god stopper han er når han er i form..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #71 på: 27. Sep. 2006, 20:42 »
Sitat fra: "Romance"

Hadde valgt Bramble over Boumsong uansett jeg også, Boumsong er mildt sagt oppskryt, og som en nevner her; han sliter i Serie B, kvalitet? -NEI!

Bramble, kvalitet- NEI, ikke for øyeblikket. Er det fordi han har sluttet å konsentere seg over sommeren? Hadde bilulykken noe med det å gjøre? Klarer ikke Moore å forklare hva som skal gjøres? Blir han mer og mer vrak av stadig krittikk rundt seg?

Hvem vet, tror nok det kanskje er en kombinasjon av alt, men uansett, han har potensialet og vi vet alle hvilken god stopper han er når han er i form..

Har han noen gang vært i stabilt god form? Ikke som jeg kan huske, og første bud er å komme ned i matchvekt. Mannen er jo tjukkere enn det John Barnes er pr dags dato.

Ellers kan jeg legge til formen Boumsong viste i første halvår for klubben er noe av det beste vi har sett av en stopper i Newcastle drakta de siste 20 årene. Er kun Woodgate og Albert som har bevist samme kvalitet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #72 på: 27. Sep. 2006, 20:43 »

at detter bramblrd første røde kort for klubben har inge verdens ting å si. Det er bare nokk en avgjørende feil han gjør som kan føyes til den lange lista med resten av feilene. Han spiller dårlig så og si hele kampen.

Hvis bramble sliter med konsentrasjonen etter bilulykken, (noe som jeg finner som en helt latterlig unnskyldning) bør han si til glenn at han har problemer, og si at han ikke kan spille.

Bramble spiller stort sett middels kamper , og dårlige kamper. Han har aldri noen måneder på rad med supert spill. Bramble er sjelden i form.

Det eneste Bramble har potensialet med er kroppsbygningen. Det finnes nesten ikke maken til fysikk i PL, han er rett og slett en okse.
Men det nytter lite når han bruker kroppen sin til å mure inn i en sklitakling sekunder etter at ballen har blitt spilt. det nytter ikke nå man har et defansivt frispark og han bare står og ser på ballen. Det nytter ikke når han ikke faller av i et avgjørende øyeblikk. Fysikken nytter altså lite, når man har så dårlige taktiske egenskaper.

De feilene jeg har ramset opp er junior feil, og kan betegnes som uritinert. ange personer på dette forumet har enda troen på bramble. men er det tegn til forbedring? er det tegn til at han skal slutte med alle feilene? mitt  svar er nei.

Bramble har passert talent stadiet for leenge siden. Vi kan ikke bare sitte på gjerdet og se på at han taper poeng for oss! Han har etter min mening fått alt for mange sjangser , og bør bli solgt i sommer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #73 på: 27. Sep. 2006, 20:47 »
For de som var tilstede etter bilulykken sier at Bramble var mest bekymret over skadene til den dyre bilen. Om han fortsatt skulle slite med skadene den pådro seg bør han søke etter proffesjonell hjelp snarest.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #74 på: 27. Sep. 2006, 20:50 »

Baumsong har prestert stabilt på eit ( høgare ) nivå som Bramble aldri kjem til og gjer.