20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #45 på: 16. Sep. 2006, 12:46 »
Sitat fra: "Romance"
Mener ikke han er en kvalitetsstopper, men han er grei og ha. Og man er ikke særlig smart hvis man ikke skjønner at bhan får forlenget. T.o.m Elliott fikk jo tilbud om forlengelse, det må jo du og skjønne Asbjørn.

Nei jeg skjønner faktisk ikke hvorfor vi skal forlenge med tjukken. Han holder rett og slett ikke PL nivå. Hvorfor skal vi forlenge med en spiller som kan sovne på de utroligste steder?

Pr dags dato er det kun Moore som holder et OK nivå. Taylor er lovende men gjør fortsatt mye rart, og jeg er ikke imponert over utviklinga hans de to siste årene. I mine øyne virker det som om den lovende unggutten har stagnert en smule.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #46 på: 16. Sep. 2006, 12:53 »
Bramble kommer garantert til å få en forlengelse. Newcastle er ikke villige til å gi slipp på en spiller de ga 6millioner pund for. Men forhåpentligvis kommer han ikke til å ha en like sentral rolle i laget etterhvert... Når Roeder får ut fingeren å henter inn noen forsvarsspillere.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #47 på: 16. Sep. 2006, 16:14 »
Syns vi bør kvitte oss med Bramble om han ikke skjerper seg, noe han tvilsomt vil gjøre! Intet salgsobjekt vel og merke

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #48 på: 16. Sep. 2006, 16:17 »
Sitat fra: "kesse"
Bramble kommer garantert til å få en forlengelse. Newcastle er ikke villige til å gi slipp på en spiller de ga 6millioner pund for. Men forhåpentligvis kommer han ikke til å ha en like sentral rolle i laget etterhvert... Når Roeder får ut fingeren å henter inn noen forsvarsspillere.

Tviler på at summen har noe å si, så lenge han ikke holder mål. Vi solgte Viana med et tap på £7 millioner uten problemer. Vi solgte Cort med et tap på £6 millioner uten problemer, og vi ga bort Marcelino etter å ha betalt 60 milloner for han.

Nei få bort tjukken fort som fy.

Sol Campbell gjorde nok en strålende kamp for pompey i dag. En middelmådig stopper som Primus storspiller med Sol ved sin side. Kunne Bramble blitt den stopperen vi hadde håpet på om Roeder hadde vært smart nok til å hente Sol?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #49 på: 16. Sep. 2006, 17:44 »
For noen år siden var Bramble et av de store talentene i England, og alle Newcastlesupportere var stolte over å ha ham i klubben. Men noen dårlige perioder gjør helter til hatobjekter.

Ikke rart at Bramble ikke spiller bra når han ikke får tillit.

Etter noen år lærer han sikkert, og vil garantert bli en veldig god spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #50 på: 16. Sep. 2006, 18:07 »
Sitat fra: "geordie-olav"
For noen år siden var Bramble et av de store talentene i England, og alle Newcastlesupportere var stolte over å ha ham i klubben. Men noen dårlige perioder gjør helter til hatobjekter.

Ikke rart at Bramble ikke spiller bra når han ikke får tillit.

Etter noen år lærer han sikkert, og vil garantert bli en veldig god spiller.

Er det noe Bramble har fått så er det tillit. Han har stort sett spilt fast for Newcastle siden han skrev under. Du mener han lærer når han fyller 30? Ellers har aldri Bramble vært noen helt blant Newcastle fansen. Hatobjekt derimot........

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #51 på: 16. Sep. 2006, 22:33 »
Bramble var jo helt rå i midtforsvaret da Souness ble sparket og til sesong slutt da, men startet ikke akkuratt bra denne sesongen! Jeg ser på Titus som en god backup og det burde Glenn også gjort.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #52 på: 17. Sep. 2006, 18:44 »
God backup?
Bramble er mer enn bare en "god bacup". Han foretrekkes foran Taylor fordi han har ekstreme kvaliteter. Bramble er en meget talentfull og god stopper. For all del, han tjener ikke på at han gjør blundere i tide og utide, men jeg tror at Souness gjorde noe positivt med gutten, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal fortsette. Til tross for et par "tilbakefall" i starten av denne sesongen.

Bramble og Taylor er newcastles fremtidige stopperduo. Og derfor vil de to få mye matching. Jeg holder med Roeder i å prøve å holde mest mulig på en ellever, og prøve å forandre minst mulig i sentrallinja. Og da synes jeg det er rett og rimelig at en spiller i løpet av en lengre periode må spille elendig for å spille seg ut av laget. Selv om denne spilleren heter Titus Bramble og er et hett diskusjonsobjekt blant fansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #53 på: 18. Sep. 2006, 08:03 »
Sitat fra: "Joakim"
God backup?
Bramble er mer enn bare en "god bacup". Han foretrekkes foran Taylor fordi han har ekstreme kvaliteter.

>> Nei. Han foretrekkes foran Taylor fordi sistnevnte har vært nærmest sammenhegende skadd i et halvt år.

Agurksaft

• Gjest
Titus Bramble
« Svar #54 på: 24. Sep. 2006, 18:39 »
Raudt kort i dag på Bramble.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #55 på: 24. Sep. 2006, 19:01 »
Jeg innser nå at Bramble har forandret seg i spillestilen veldig mye. Han er totalt blottet for selvtillit, og det tror jeg er hovedgrunnen til hans dårlige prestasjoner.

Foretrekker heller Taylor i første omgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #56 på: 24. Sep. 2006, 19:04 »
Forandret?
Han har jo vaert samme nervevraket i samtlige aar han har spilt i Newcastle United.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #57 på: 24. Sep. 2006, 19:04 »
Baumsong er da bedre enn denne klossen her.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #58 på: 24. Sep. 2006, 19:08 »
Sitat fra: "Benson"
Baumsong er da bedre enn denne klossen her.

Ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #59 på: 24. Sep. 2006, 20:50 »
Nei