20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Bramble = UEFA-cup
« Svar #30 på: 12. Sep. 2006, 09:27 »
Bramble får mye pepper. -En del med rette. Det største problemet er vel ikke at han er i klubben, men at klubben mangler forsvarsspillere av klasse. Bramble har faktisk gjort en del bra i Newcastledrakta også, men de grove tabbene overskygger forståelig nok dette. Men vi skal huske at det f.eks. var Bramble som scoret det eneste målet borte mot Ventspils. Man kan jo si at det er p.g.a. Bramble vi fortsatt henger med i UEFA-cup.
-Selvfølgelig skal Bramble drilles inntil han greier å holde konsentrasjonen i 90 min. (el. så lenge han spiller). Men å bedrive klappjakt på han er ingen tjent med. Overgangsvinduet er stengt, og hvem vet: Kanskje glitrer han i januar.
Jeg er forbannet som de fleste andre. Men man får prøve å rive kjeft samtidig som man støtter det laget vi har. Pussig nok er det få som nevner Ramage ("Damage" til tider). Han tabbet seg ut mot Fulham han også.
Livet er svart/hvitt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #31 på: 12. Sep. 2006, 10:34 »
Sitat
Pussig nok er det få som nevner Ramage ("Damage" til tider). Han tabbet seg ut mot Fulham han også.

Rampage  :lol:

Jeg er enig, synes Ramage fortjener minst like mye skyld som Bramble. Etter min mening så er han ikke god nok for Premier League, og i hvertfall ikke en toppklubb. Bramble er mye bedre.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #32 på: 12. Sep. 2006, 16:27 »
Etter min mening fortjener ikke Ramage å være a lags spiller. enda...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #33 på: 14. Sep. 2006, 21:50 »
Jeg undres på en ting:

Vil Newcastle være bedre tjent med å la en spiller, for eksempel Scott Parker, markere lagkamerat Titus Bramble fremfor motspiller ved dødball? Titus Bramble feiler i mange markeringssituasjon i løpet av en kamp; det vet vi. Men dersom vi til enhver tid har en egen markør på ham, er det kanskje mulig at vi rekker å klarere ballen før den ligger i mål?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #34 på: 15. Sep. 2006, 00:18 »
Haha-- Faktisk ikke dumt, Jarle, iogmed at alle målene imot kommer i gjennom Bramble, så tror jeg det kan funke! :lol:  8)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #35 på: 15. Sep. 2006, 12:28 »
Sitat fra: "Jarle"
Jeg undres på en ting:

Vil Newcastle være bedre tjent med å la en spiller, for eksempel Scott Parker, markere lagkamerat Titus Bramble fremfor motspiller ved dødball? Titus Bramble feiler i mange markeringssituasjon i løpet av en kamp; det vet vi. Men dersom vi til enhver tid har en egen markør på ham, er det kanskje mulig at vi rekker å klarere ballen før den ligger i mål?

Ingen dum ide.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #36 på: 15. Sep. 2006, 13:36 »
Hvorfor kan ikke Bramble legge seg i midtsirkelen når vi har dødball imot??
Sånn så vi kan kjøre kontring opp mot Bramble så fort vi vinner ballen.
En vinn-vinn situasjon etter min mening  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #37 på: 15. Sep. 2006, 19:27 »
Eller kva med og Omskolere Bramble til spiss ?
Det blir jo alltid mål i nærheten av han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #38 på: 15. Sep. 2006, 19:31 »
Ja, la oss fjerne Bramble på defensiv dødball. Da kan jeg garantere at vi slipper inn dobbelt så mange dødballmål som vi gjør nå.
Bramble er en meget god spiller å ha på dødball. Også på defensiv dødball. Han er suveren i luftrommet, og en kontant duellspiller, og han er derfor veldig viktig på defensive dødballer. Jeg opplever SVÆRT sjelden markeringsfeil fra Bramble på def. dødball. Som regel er det Bramble som vet å få ballen unna. Bramble er mer sårbar når motstanderen kontrer og spiller hurtig langs bakken, enn han er på dødball. Og ja, da tenker jeg ikke bare corner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #39 på: 15. Sep. 2006, 22:11 »
Beklager Jokke, men jeg blir nødt til å sette spørsmål med din konsentrasjon dersom du merker få markeringssvikter fra Brambles side.
Mannen er en mester til nettopp dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #40 på: 15. Sep. 2006, 22:31 »
Jeg er drittlei hele Bramble. Trøsten får være at kontrakten hans går ut etter denne sesongen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #41 på: 16. Sep. 2006, 09:58 »
Sitat fra: "KingKev"
Jeg er drittlei hele Bramble. Trøsten får være at kontrakten hans går ut etter denne sesongen.

Det som er ille her er at Roeder gjerne vil forlenge med Bramble på grunn av den strålende jobben han har gjort som midtstopper siden han tok over som manager.

Roeder kan ikke være helt god som mener noe slikt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #42 på: 16. Sep. 2006, 11:53 »

Du er serisøt dum hvis du faktisk tror at vi slipper han på free transfer. Såklart forlenger vi, og det er jeg glad for!

Helt enig det du skirver Joakim.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #43 på: 16. Sep. 2006, 12:08 »
Sitat fra: "Romance"

Du er serisøt dum hvis du faktisk tror at vi slipper han på free transfer. Såklart forlenger vi, og det er jeg glad for!

Hehehe, du mener altså at tjukken er en kvalitetsstopper.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #44 på: 16. Sep. 2006, 12:22 »
Mener ikke han er en kvalitetsstopper, men han er grei og ha. Og man er ikke særlig smart hvis man ikke skjønner at bhan får forlenget. T.o.m Elliott fikk jo tilbud om forlengelse, det må jo du og skjønne Asbjørn.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...