20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1350 på: 01. Feb. 2007, 20:41 »
5-1 tror jeg nesten er det verste som kunne ha skjedd den kampen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 01. Feb. 2007, 21:04 »
5-1 tror jeg nesten er det verste som kunne ha skjedd den kampen.
Det værste som kunne skje var å tape for et Championship lag på hjemmebane i FA cupen, hvor mye driter jeg i. Ihvertfall nå, men vi skulle aldri tapt den kampen!

Men til lørdag skal vi spise Fulham, ser frem til å klatre enda litt på tabellen da ja!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 01. Feb. 2007, 23:09 »
. Å tape 5-1 hjemme for et 1. div lag har ikke skjedd i PL historie.

Hehe. Fantastisk påstand du kommer med der. Selvfølgelig har det aldri skjedd og kommer aldri til å skje ;D ;D ;D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 02. Feb. 2007, 00:45 »
Benson: Kan vi ikke droppe hele Luque. Han er ingen ting for newcastle,og hvordan det går med han videre må jeg si er ganske så uinteressant. Vet du og Luque har en spesielt ting sammen, :) men glem han. Er Newcastle som er viktig. IKKE enkelt spillere.

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 02. Feb. 2007, 02:48 »
ja man skal ta dette javla seriost...skyte er en snakke mate i den forstand.....er det bedre a si da at man skulle hape han aldri kom tebake etter hjertefeilen eller noe....

gar ann a snakke sa pent...men gidder ikke...newcastle ravkjorer seg helt....og roeder suger vel pikken te sheppard for a fa vare manager lenger...

tror at roeder ikkefar kjopt spillere er at han far sparken sa fort nye eiere er pa plass....og gud a jeg gleder meg.....

a se pa newcastle na er flaut.......

og flaks...igar og tottenham....neste kamp gar det pa rava igjen...ingenting som heter flaks...dyktighet og udyktighet..de kampene man vinner na ser sikkert motstandere lett pa oss,,men som birmigham va jo alle sikker pa lett match...

nei pa lordag om newcastle vinner.og med GOD fotball...kansje det er noe pa gang....men den dagen roeder har taktikk....hmm..........ikke i newcastle ihvertfall...

ja og er bare 9 ar....sa er vel gammel nok ett ar enda....
oger

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 02. Feb. 2007, 09:29 »
Selvsagt hadde Roeder penger. Shepherd til The Journal  i dag.

And Shepherd last night gave his manager his backing as he insisted that the difficult decisions taken last month were in the best interests of a club with a chequered recent record in the transfer market. "Let's make one thing very clear - if the players Glenn wanted to bring in had been available, we would have gone out and bought them," said Shepherd, who was handed a list of New Year targets that included the likes of Anton Ferdinand, Peter Crouch and Curtis Davies.

"The reason Newcastle didn't sign anyone on a permanent basis during January is simple. Clubs didn't want to release the players we had identified and, however much you might want to buy someone, you can't force a club to sell.

"We were not prepared to go for second best, acting in haste and repenting at leisure."

The Journal
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 02. Feb. 2007, 12:06 »
Hehehehehe, klovnesiden Newcastle MAD prøver å ro seg inn. Når har Roeder sagt at han ikke har penger å bruke? Det har han selvsagt aldri sagt. Hva er da isåfall vitsen med å prøve seg på spillere som koster titalls av millioner?

http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=322706
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 02. Feb. 2007, 14:49 »
Var en viss person her inne som mente på at vi måtte spise våre ord for et par dager siden på grunn av at klovnesiden Newcastle MAD hadde tatt noen herlige tolkninger. Vet ikke hvem som spiser mest i dag :-)

Dagens Evening Chronicle

Shepherd said today: "Let's make one thing very clear - if the players Glenn wanted to bring in had been available we would have gone out and bought them.

"The reason we didn't sign anyone on a permanent basis during January is simple. Clubs didn't want to release the players we had identified and, however much you might want to buy someone, you can't force a club to sell."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 02. Feb. 2007, 14:57 »
Hehe... Jeg er litt bitter på at visse spillere er for dårlig i brillene til Roder, men ellers er jeg positiv til den langsiktige tenkningen hans..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 02. Feb. 2007, 15:07 »
Hehe... Jeg er litt bitter på at visse spillere er for dårlig i brillene til Roder, men ellers er jeg positiv til den langsiktige tenkningen hans..

Enig spesielt når det gjelder backene vi har. Det ville vært den enkleste sak i verden å funnet to stk som er bedre enn de vi har.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 02. Feb. 2007, 15:11 »

Enig spesielt når det gjelder backene vi har. Det ville vært den enkleste sak i verden å funnet to stk som er bedre enn de vi har.

Riktig. I værste fall kunne Roeder ha ringt meg. Jeg er 100% sikker på at jeg kunne spilt bedre enn Babayaro på venstreback 8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 02. Feb. 2007, 16:10 »
Benson: Kan vi ikke droppe hele Luque. Han er ingen ting for newcastle,og hvordan det går med han videre må jeg si er ganske så uinteressant. Vet du og Luque har en spesielt ting sammen, :) men glem han. Er Newcastle som er viktig. IKKE enkelt spillere.

Daaa. Eg er enig i og droppe Luque, han har ingen framtid i Newcastle såpass har eg forstått. Men det som eg ikkje akspeterer overhodet og gjere meg så forbanna eg har lyst brenna ned heile St James er måten han blir behandla. Han var klar for PSV på lån men fordi Newcastle er så forbanna amatører på overgangsmarkedet og ikkje fekk inn spillere så skal dei straffe Luque på grunn av deiras egen udugelighet. Og trekke tilbake lånet. Ka faen er vitsen? Luque er ferdig i Newcastle greit. Så slutt og plage han meir, herregud for ein behandling. Liker Luque ja synes han er veldig proffesjonell spiller, gje meg navnet på 5 spanske landslagsspillere som hadde holdt ut samme behandling. Sorry gje opp, det finnes ingen.
Kommer Luque tilbake til St James eingang om han klarer og trene seg tilbake til det nivået han var så skal eg nyte kvert mål han banker inn!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 02. Feb. 2007, 16:19 »
Men det som eg ikkje akspeterer overhodet og gjere meg så forbanna eg har lyst brenna ned heile St James er måten han blir behandla.

Du får lyst til å brenne ned St.James`Park pga. behandlingen av en liten spanjol?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 02. Feb. 2007, 16:28 »
Men det som eg ikkje akspeterer overhodet og gjere meg så forbanna eg har lyst brenna ned heile St James er måten han blir behandla.

Du får lyst til å brenne ned St.James`Park pga. behandlingen av en liten spanjol?

Ja.
Men eg kan nøye meg med Kontorene.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 02. Feb. 2007, 18:56 »

Skjønner at du er litt bitter på akkurat dette punktet. Men dette ordnes til sommeren skal du se! Hele sommeren i 2006 gikk til å finne en erstatter for Shearer, og jeg kan tenke meg Roeder satt leeeeenge oppe den natta da Owen skadet kneet! Det gjorde ikke jobben hans noe lettere! Men for all del, vi har PL`s desidert dårligste venstreback i Babayaro, og det skulle han gjort noe med!