20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1335 på: 01. Feb. 2007, 17:44 »
er ikke en a de som er mest positive her inne...men er faen ingenting a vare positiv over heller..
Aston villa igar for eksempel...de rundespilte oss 70 min igar...finnes ikke noe taktikk i noe a det roeder gjor...hadde det vart ett rettferdig resultat igar hadde villa vunnet 3-7..sier litt om forsvaret..raknet jo helt etter den forste scoringen....eneste som kan si seg fornoyd med egen innsats igar er dyer,milner og martins...

synes carew hadde vart utrolig bra a ha i newcastle istedenfor den TREGE siberski...malet va greit nok..men va det eneste han klarte..vant ikke en hodeduell engang..mens lille martins gikk opp i de flaeste.tapte de oxo men forskjellen er at martins kjemper og virkelig vil vinne...
Elsker martins...bedre erstatter kunne ikke newcastle fatt te shearer...

roeder eier ikke autoritet....ser ut som en helvetes begravelseagent......ville ikke ha campell i forsvaret....for gammel men hente en avdanka fransk mann kunne han.som ikke va god nok for city engang...vor skal man legge lista henne...vi er og skal mye hoyere enn city...akurat na skal vi sloss om 5 plassen..for vi er ikke bedre en det...chelsea,liverpool,arsenal og scumchester er fremdeles bedre...og neste ar kommer west ham,bolton.tottenham,pompey. te a sloss om 5plassen kansje 4...sa vi burde satse sa vi oxo...ikke vare fornoyd med 9plass....er faen ikke europa engang....ryker vel i neste runde sa er unnskyldningen te roeder at forsvaret va uheldig...

nei noen ma skyte den mannen seriost...og den feite sheppard oxo...hele styret for min del...

det roeder har gjort feil va a ikke hente campell og kjope bridges i sommer og lauren og carew i dette overgangsvinduet...

og det med luque...synes synd pa han...far ikke dra for man er sa tynn stall....han er jo faen ikke pa benken engang...haper han finner deg en ny klubb og sender den nye klubben roeder blir manager for te helvete ut a  en cup eller noe...luque er god og hadde han fatt tillit som martins har og milner na sa hadde han oxo vart en hit i newcastle..som martins ble etterhvert,,,

fuck roeder og hele styet...og den feite javla grisen som styrer newcastle te helvete...

Hyll hyll. Dagens beste innlegg.Seriøst.Deilig.
Noe av det dummeste jeg har lest på ufattlig lenge!! Det hjelper HELT SIKKERT å begynne og skyte folk??!! FAEN I HELVETTE Å TEIT!!

Her sitter jeg og har pappapermisjon (er langt fra ungdom lenger), så jeg synes dette var på kanten til barnslighet!! Jeg unnskylder om dere er under 12 år!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 01. Feb. 2007, 17:49 »
Jeg foreslår nok engang aldersgrense på forumet. Rundt 10 år er foreslått.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 01. Feb. 2007, 17:54 »
Det er jeg helt enig i!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1338 på: 01. Feb. 2007, 18:02 »
Vi må ha en MENTAL aldersgrense på forumet. Og vi burde få regler for hvordan man skriver et innlegg.

Blir gal av innlegg som bar store og små bokstaver om hverandre, og som bruker fire eller tre punktum mellom hver setning, av en eller annen merkelig grunn. Komma, hørt om det? Jeg vet jeg bruker det litt mye, men jeg synes det er bedre enn ikke å bruke det overhodet.

Vi bør ha en mental aldersgrense på 18 år på dette forumet.
Og en vanlig aldersgrense på 13 år.

Det er ikke bare bare å kjøpe Campbell og Bridge i fjor sommer (forresten, mente du Bridges eller Bridge? Bridges hadde vi på lån for noen år siden, uten for stor suksess ;D), og det er ikke bare bare å kjøpe Carew og Lauren i januar. Januar-vinduet er det vanskeligste av alt. Svært få klubber ønsker å selge, og med mindre du er søkkrik, så må du ta til takke med Onyewu på lån.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1339 på: 01. Feb. 2007, 19:27 »
Mange som er ubegripelige barnslige her. Og når jeg av alle reagerer på barnsligheten her, da må det være noe forferdelig galt.

Enig med Joakim.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 01. Feb. 2007, 19:27 »

Benson, du burde roe deg ned. Skru gjerne av caps lock i samme slengen.

Veit. Driter meg ut. Men det driter eg i nå. Eg er forsatt forbanna.

Ikke nødvendig å være forbanna før tapene kommer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 01. Feb. 2007, 19:29 »
Roeder sutret også i sommerens overgangsvindu. Det var så vanskelig å få tak i spillere bla bla bla. Etter at vinduet stengte i slutten av august klaget han som nå over at det ikke gikk ann å kjøpe spillere hele året. Jeg er dritt lei hele mannen.

Jeg nekter å klage før vi faller på tabellen. Så lenge vi klatrer har jeg ingenting å klage på. Vi ligger på niendeplass, det er helt OK foreløpig. Fulham borte tar vi.

Jeg mener det å tape 5-1 hjemme for et Championship er mer enn nok til å klage. Det største cup-tapet på 93 år, og det nest største i Newcastles historie. Ser vi bak resultatet igår var vi ekstremt heldige.

Det er ikke flaks at Aston Villa mangler litt på kvalitetene foran mål. Det er ikke flaks at Harper spilte bra. Det er ikke flaks at vi utnytter sjansene våre godt.

Det eneste som var flaks var at Carew sin scoring ble annulert.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 01. Feb. 2007, 19:38 »
Roeder sutret også i sommerens overgangsvindu. Det var så vanskelig å få tak i spillere bla bla bla. Etter at vinduet stengte i slutten av august klaget han som nå over at det ikke gikk ann å kjøpe spillere hele året. Jeg er dritt lei hele mannen.

Jeg nekter å klage før vi faller på tabellen. Så lenge vi klatrer har jeg ingenting å klage på. Vi ligger på niendeplass, det er helt OK foreløpig. Fulham borte tar vi.

Jeg mener det å tape 5-1 hjemme for et Championship er mer enn nok til å klage. Det største cup-tapet på 93 år, og det nest største i Newcastles historie. Ser vi bak resultatet igår var vi ekstremt heldige.

Det er ikke flaks at Aston Villa mangler litt på kvalitetene foran mål. Det er ikke flaks at Harper spilte bra. Det er ikke flaks at vi utnytter sjansene våre godt.

Det eneste som var flaks var at Carew sin scoring ble annulert.

Nei det er ikke flaks, men heldigvis udyktighet fra Aston Villa. Heldigvis møtte vi et slikt lag i går. Tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om dommeren hadde gjort jobben sin ved Carew sin scoring.

Det er ihvertfall deilig å ha dommerene med seg når stort sett alt annet har vært ræva i det siste.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 01. Feb. 2007, 19:41 »
Å vinne en kamp 3-1 i Premier League er vel langt mer dyktighet enn flaks. Hadde vi vært så ræva som du sier, hadde vi ikke ligget på niende. Vi hadde heller ikke vunnet 3-2 borte mot Tottenham.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 01. Feb. 2007, 19:45 »
Å vinne en kamp 3-1 i Premier League er vel langt mer dyktighet enn flaks. Hadde vi vært så ræva som du sier, hadde vi ikke ligget på niende. Vi hadde heller ikke vunnet 3-2 borte mot Tottenham.

Joda vi var dyktig de første 15. minuttene. Det holdt heldigvis. Ellers kom det siste målet av at Villa kjørte alt fram. Noe som er ganske naturlig i fotball. Ellers var 3-2 seieren like flatterende som gårsdagens resultat. Men det er godt å ha flaks, og det har vi om dagen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 01. Feb. 2007, 19:47 »
Ikke flaks, men kanskje tilfeldigheter. Og vi har ikke hatt tilfeldighetene på vår side tidligere, så kanskje like greit at vi får det nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 01. Feb. 2007, 19:50 »
Ikke flaks, men kanskje tilfeldigheter. Og vi har ikke hatt tilfeldighetene på vår side tidligere, så kanskje like greit at vi får det nå.

Sist vi ikke hadde det var vel mot Charlton hjemme. En kamp vi helt klart ikke hadde marginene med oss. I begge FA cup kampene mot Birmingham og i PL kampene mot Man Utd, Spurs og i går Villa har vi hatt marginene/flaksen med oss. Å godt er det ellers kunne dette sett virkelig stygt ut.

Takk gud for at ikke Roeder fikk tak i tjukken Viduka. Da hadde vi møtt Milner i går.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 01. Feb. 2007, 19:54 »
Ja, det er delvis flaks, eller tilfeldigheter som jeg liker å kalle det. Men det beviser også at vi er blitt bedre til å utnytte sjansene.

Før skapte vi millionervis av sjanser, men klarte aldri å putte. Dette problemet er blitt gjort noe med, for vi er blitt veldig effektive når vi først angriper.

Og hadde vi flaks hjemme mot Birmingham?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 01. Feb. 2007, 20:10 »

Joda vi var dyktig de første 15. minuttene. Det holdt heldigvis. Ellers kom det siste målet av at Villa kjørte alt fram. Noe som er ganske naturlig i fotball. Ellers var 3-2 seieren like flatterende som gårsdagens resultat. Men det er godt å ha flaks, og det har vi om dagen.
Alle gode lag har hellet på sin side! Newcastle United FC er et godt lag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 01. Feb. 2007, 20:19 »

Alle gode lag har hellet på sin side! Newcastle United FC er et godt lag.

I de beste stunder er Newcastle veldig gode. I de værste stunder spiller de som miniputter. Noe som dessverre er så altfor ofte. Å tape 5-1 hjemme for et 1. div lag har ikke skjedd i PL historie. Det er slikt som er typisk Newcastle. I en kamp det fort kunne stått 1-10.