20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1305 på: 01. Feb. 2007, 11:25 »
Har jeg sagt at det er feil? Dine tolkninger er herlige til tider. Minner meg om en fra Jehovas vitner som var på døra her for et par dager siden.

-Det var kanskje meg som var på døra di  ;D
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1306 på: 01. Feb. 2007, 11:29 »
Har jeg sagt at det er feil? Dine tolkninger er herlige til tider. Minner meg om en fra Jehovas vitner som var på døra her for et par dager siden.

-Det var kanskje meg som var på døra di  ;D

Ser ikke bort i fra det. Dere er ihvertfall skremmende like.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1307 på: 01. Feb. 2007, 11:32 »
Om dette er sant burde selvsagt Roeder takket ja.

"Albert will stay here," confirmed Roeder, who is rumoured to have been offered Portsmouth's Andy Cole for the remainder of the season. "He understands it. If we could have found a striker, we would have let him go."

The  Journal
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1308 på: 01. Feb. 2007, 11:55 »
United supporters are nothing if not an optimistic bunch and they will have approached the first month in 2007 more in hope than expectation. None could have imagined that February would have come around without a permanent signing.

Glenn Roeder never thought it would turn out this way either, but having begun the month with hopes of adding the likes of Peter Crouch, Anton Ferdinand and Curtis Davies to his first-team squad, he ended it with just Onyewu's four-month loan deal to show for his efforts. It does not look sufficient to see Newcastle through the season.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1309 på: 01. Feb. 2007, 12:19 »
Selv om jeg ikke er klar for å halshugge Roeder enda, må jeg si at det er fantastisk mange her som er utrolig defensive på våre vegne. Å si at denne sesongen er kjørt og at Roeder var smart som heller venter til sommern med å kjøpe inn spillere, er jo skammelig puslete. Vi er Newcastle for faen! Vi er et topplag! Vi trenger ikke finne oss i at havner på nedre del av tabellen og ryker ut av alle cuper.

Jeg syns det er bra at folk støtter manageren. Det er et sunnhetstegn. Men man trenger ikke dermed å være enig i ALT han gjør og bare holde for øra hver gang omverdnen kommer med kritikk.

Og ang. Roeders kjøp: Rossi (ubrukt middelmådighet), Bernard (ubrukt og udugelig), Sibierski (brukt middelmådighet), Srnicek (nyttig, men for dårlig), Duff (en middelmådighet etter at han kom til oss) og Martins (bra!).

Så å si at han ikke nøyer seg med middelmådigheter og bare handler inn kvalitet er vel en sannhet med modifikasjoner.

Jeg mener selvfølgelig ikke at Roeder skal få sparken nå, men det er kanskje på tide at noen stikker fingern i jorda og innser at vi trenger en annen mann til å foreta seg spillerkjøpene til klubben. Hvis ikke er jeg stygt redd vi får høre "Buhu, transferviduet er så himla kort", flere ganger fremover også. En annen ting som ikke er usansynlig om Roeder får holde på å pirke i transferviduene ut kontraktstiden, er vel at Luque tar selvmord.
« Siste redigering: 01. Feb. 2007, 12:21 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1310 på: 01. Feb. 2007, 12:28 »
Roeder sutret også i sommerens overgangsvindu. Det var så vanskelig å få tak i spillere bla bla bla. Etter at vinduet stengte i slutten av august klaget han som nå over at det ikke gikk ann å kjøpe spillere hele året. Jeg er dritt lei hele mannen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1311 på: 01. Feb. 2007, 12:32 »
NO ER EG SÅ FORBANNA PROVOSERT
SATAN TA HEILA NEWCASTLE JÆVLA MØKKAGJENG
BURDE VERT LIVSTIDSDOM FOR BEHANDLINGA AV ALBERT LUQUE.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1312 på: 01. Feb. 2007, 12:33 »
Rafa jobber som vanlig effektivt på overgangsmarkedet.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=445411&CPID=8&clid=14&lid=3&title=Reds+wrap+up+double+deal&channel=&
Ja, men en god del av de spillerne han henter kan jeg VELDIG godt klare meg uten i Newcastle!! Han henter mye rart synes jeg. Husker spillere som f. eks Jan Kromkamp og Antonio Barragan, begge ganske så middelmådige, og hadde korte opphold i klubben. Og vi NUFC supportere hadde vel ikke jublet høylytt om Roeder hadde hentet Francis og Alvaro Arbeola som Benitez har hentet i januar. Jeg har ihvertfall ALDRI hørt om dem.

Benitez har denne sesongen hentet: Bellamy, Paletta, Aurelio, Gonzalez, Pennant, Kuyt, Nabil El Zhar, Francis og Arbeola.

Roeder har på samme tidsrom hentet: Duff, Martins, Sibierski, Onyewu (eller Gooch),Bernard, Srnicek og Rossi (levert ubrukt tilbake). Vi trenger IKKE hente ungutter, for vi har tydlgvis godt nok ungdoms-akademi til å få frem gode unge spillere selv!!!!

Nå kostet ikke Kromkamp og Barragan noeting så hva hadde han å tape? Det blir som når Roeder hentet Bernard. Vi hadde neppe jublet høylytt men vi hadde uansett fått forsterkninger. For det vi har på venstre og høyreback pr dagds dato er ikke annet enn tragisk. Mulig du, Åsmund og Roeder er fornøyd, men det er ikke jeg. Ellers er det utrolig å se hvordan folk hyller vår nye amerikaner etter å ha kun sett en skrytevideo fra belgisk liga.  Hadde det ikke vært for vår assistent Pearson hadde vi ikke fått han heller. Det var nemlig han som tipset Roeder om stopperen da WBA prøvde å hente han ifjor.
Feil, Kromkamp ble byttet mot Josemi (kostet LFC 2 m/p) i en handel anslått til 3 m/p. Antonio Barragan kostet kun 240 000 pund, lite penger, men flopp var han uansett (alt ifølge LFC sin hjemmeside)!!! Bernard fikk vi GRATIS, så den sammenlignina er "høyt på hylla" nivå!!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #1313 på: 01. Feb. 2007, 12:43 »
Vi får håpe Luque takler dette på samme måte som Milner i f.t. overgangen til Villa som gikk i vasken. Da vil både han og NUFC bli lykkelige.
Livet er svart/hvitt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1314 på: 01. Feb. 2007, 13:09 »
Roeder sutret også i sommerens overgangsvindu. Det var så vanskelig å få tak i spillere bla bla bla. Etter at vinduet stengte i slutten av august klaget han som nå over at det ikke gikk ann å kjøpe spillere hele året. Jeg er dritt lei hele mannen.

Jeg nekter å klage før vi faller på tabellen. Så lenge vi klatrer har jeg ingenting å klage på. Vi ligger på niendeplass, det er helt OK foreløpig. Fulham borte tar vi.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1315 på: 01. Feb. 2007, 13:18 »
Vi får håpe Luque takler dette på samme måte som Milner i f.t. overgangen til Villa som gikk i vasken. Da vil både han og NUFC bli lykkelige.

HERREGUD?
SAMMENLIGNER DU DET TO SAKENE ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1316 på: 01. Feb. 2007, 13:27 »

Jeg nekter å klage før vi faller på tabellen. Så lenge vi klatrer har jeg ingenting å klage på. Vi ligger på niendeplass, det er helt OK foreløpig. Fulham borte tar vi.

Jeg mener det å tape 5-1 hjemme for et Championship er mer enn nok til å klage. Det største cup-tapet på 93 år, og det nest største i Newcastles historie. Ser vi bak resultatet igår var vi ekstremt heldige.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1317 på: 01. Feb. 2007, 13:37 »
Rafa jobber som vanlig effektivt på overgangsmarkedet.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=445411&CPID=8&clid=14&lid=3&title=Reds+wrap+up+double+deal&channel=&
Ja, men en god del av de spillerne han henter kan jeg VELDIG godt klare meg uten i Newcastle!! Han henter mye rart synes jeg. Husker spillere som f. eks Jan Kromkamp og Antonio Barragan, begge ganske så middelmådige, og hadde korte opphold i klubben. Og vi NUFC supportere hadde vel ikke jublet høylytt om Roeder hadde hentet Francis og Alvaro Arbeola som Benitez har hentet i januar. Jeg har ihvertfall ALDRI hørt om dem.

Benitez har denne sesongen hentet: Bellamy, Paletta, Aurelio, Gonzalez, Pennant, Kuyt, Nabil El Zhar, Francis og Arbeola.

Roeder har på samme tidsrom hentet: Duff, Martins, Sibierski, Onyewu (eller Gooch),Bernard, Srnicek og Rossi (levert ubrukt tilbake). Vi trenger IKKE hente ungutter, for vi har tydlgvis godt nok ungdoms-akademi til å få frem gode unge spillere selv!!!!

Nå kostet ikke Kromkamp og Barragan noeting så hva hadde han å tape? Det blir som når Roeder hentet Bernard. Vi hadde neppe jublet høylytt men vi hadde uansett fått forsterkninger. For det vi har på venstre og høyreback pr dagds dato er ikke annet enn tragisk. Mulig du, Åsmund og Roeder er fornøyd, men det er ikke jeg. Ellers er det utrolig å se hvordan folk hyller vår nye amerikaner etter å ha kun sett en skrytevideo fra belgisk liga.  Hadde det ikke vært for vår assistent Pearson hadde vi ikke fått han heller. Det var nemlig han som tipset Roeder om stopperen da WBA prøvde å hente han ifjor.
Feil, Kromkamp ble byttet mot Josemi (kostet LFC 2 m/p) i en handel anslått til 3 m/p. Antonio Barragan kostet kun 240 000 pund, lite penger, men flopp var han uansett (alt ifølge LFC sin hjemmeside)!!! Bernard fikk vi GRATIS, så den sammenlignina er "høyt på hylla" nivå!!

Hahahahaha så om vi bytter bort Bramble med en midstopper i dag så ville det si det samme som om vi har betalt £5 millioner for vår nye midtstopper? Ellers betalte Deportivo £675.000 for Barragan i en overgang. Dvs at Liverpool tjente penger på handelen. Altså her snakker vi om en manager som klarer å behandle overgangsmarkedet.

Ellers betalte PSV £2 millioner for Kromkamp.
« Siste redigering: 01. Feb. 2007, 13:41 av Asbjørn »

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #1318 på: 01. Feb. 2007, 14:08 »
HERREGUD?
SAMMENLIGNER DU DET TO SAKENE ??
Forskjellen er vel at Milner aldri har gått rundt og hatt nykker, og tatt seg selv som et selvsagt førstevalg uten å jobbe særlig for det....
Livet er svart/hvitt!

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1319 på: 01. Feb. 2007, 14:38 »
off så mange negative folk det er her.. Eg syns d er tragisk at våre egne spillere kan bli så slakta å hata av såkalla supportere.  Seie ikkje at eg ikkje kunne tenkt meg forsterkninger, men eg håpe og tror enda at spillerne som er i klubben kan ta steget videre.

Synes faktisk veldig synd på dei som ikkje har tro på det. Husk koss carra var for pool for en del sesonger siden var ikkje allverden som tyda på at han skulle bli ein god midtstopper heller.

Så eg seie tvi tvi å krysse fingrene, for potensiale har alle spillerne i nufc. Det gjelde bare å få det ut..
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger