20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1185 på: 29. Jan. 2007, 16:06 »
Jeg tror egentlig det er ganske smart av Roeder å ikke kjøpe noen i dette vinduet. For hvis det er slik han sier, at ingen av førstevalgene hans er ledige dette vinduet, kan det være lurt å låne noen spillere som en alternativ løsning. Det er bedre å låne middelmådige spillere, enn å kjøpe middelmådige spillere.

Tenk at vi hadde hentet en middelmådighet for 4£, da hadde vi hatt alt for mange forsvarsspillere i sommer. Og det er da vi har sjanse til å kjøpe klassespillere.

Brenn meg gjerne for dette innlegget, men jeg er enig med Roeder og hans innkjøpspolitikk!
Jeg iler til før "bålbrennerne" kommer og brenner deg,. Jeg er enig med deg, og melder meg til å bli brent på samme bål  ;). Det har ikke manglet på forsøk fra Roeder til å få tak i spillere - selv om noen ser ut til å tro det. Problemet har vært at klubbene har nektet å selge nå (Vi kan nesten ikke kritisere Roeder for å legge lista for høyt heller ???). Men flere av dem har meldt tilbake at situasjonen er en annen til sommeren, og kan gjenoppta samtaler da. -Og da skal Roeder selvfølgelig ikke signere noen "plaster på såret spillere" bare for å forsøke å blidgjøre noen sutrete fans. De ville jo uansett krevd hodet hans på et fat når det viser seg at de spillerne ikke presterer likevel.

Det er "bare" 7 poeng til 6. plassen. Det er fullt mulig å ta inn det med bestående mannskap. Og låner vi en middels (forsvars)spiller eller to, så har vi noe bedre back-up enn hva som har vært tilfelle. Jeg har stor tro på at sesongen kan få en grei avslutning.

« Siste redigering: 29. Jan. 2007, 16:07 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 29. Jan. 2007, 16:09 »
Jeg tror egentlig det er ganske smart av Roeder å ikke kjøpe noen i dette vinduet. For hvis det er slik han sier, at ingen av førstevalgene hans er ledige dette vinduet, kan det være lurt å låne noen spillere som en alternativ løsning. Det er bedre å låne middelmådige spillere, enn å kjøpe middelmådige spillere.

Tenk at vi hadde hentet en middelmådighet for 4£, da hadde vi hatt alt for mange forsvarsspillere i sommer. Og det er da vi har sjanse til å kjøpe klassespillere.

Brenn meg gjerne for dette innlegget, men jeg er enig med Roeder og hans innkjøpspolitikk!
Jeg iler til før "bålbrennerne" kommer og brenner deg,. Jeg er enig med deg, og melder meg til å bli brent på samme bål  ;). Det har ikke manglet på forsøk fra Roeder til å få tak i spillere - selv om noen ser ut til å tro det. Problemet har vært at klubbene har nektet å selge nå (Vi kan nesten ikke kritisere Roeder for å legge lista for høyt heller ???). Men flere av dem har meldt tilbake at situasjonen er en annen til sommeren, og kan gjenoppta samtaler da. -Og da skal Roeder selvfølgelig ikke signere noen "plaster på såret spillere" bare for å forsøke å blidgjøre noen sutrete fans. De ville jo uansett krevd hodet hans på et fat når det viser seg at de spillerne ikke presterer likevel.

Det er "bare" 7 poeng til 6. plassen. Det skal være mulig å ta inn det, selv med bestående mannskap i bakre rekker. Låner vi i tillegg en middels (forsvars)spiller eller to, så har vi noe bedre back-up enn hva som har vært tilfelle. Jeg har stor tro på at sesongen kan få en grei avslutning.

Livet er svart/hvitt!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 29. Jan. 2007, 16:35 »
Mener som noen andre her at det kanskje er like greit å bare drite i å kjøpe noen, nå ser det ut som de 2 låneavtalene vi har på gang ender med opsjon, noe som gjør avtalenene med et mye mer interessante..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 29. Jan. 2007, 17:11 »
Dette januar vinduet blir kansje ikke så ille likevel. Har store forhåpninger til amerikaneren  Oguchi Onyewu, som er en svær muskelbunt. Han har jo vært ganske ettertraktet, så det er positivt at han kommer til oss. Håper vi har opsjon på kjøp av han ved sesongslutt, og at vi benytter oss av den om han spiller bra!! I tilleg har/er vi fremdeles linket til spillere som Coloccini, Babel, Rozehnal og Piquionne. Så flere kan fremdeles komme!!?? Dette kan bli MYE bedre enn faktisk forventet!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 29. Jan. 2007, 17:19 »
KJEMPENYHETER at Gooch signerer for oss! Det sier sitt når klubber som Real Madrid, Chelsea og Inter har prøvd seg på han tidligere.

Får vi inn Colloccini også, samt en spiss på lån, er jeg knallfornøyd!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 29. Jan. 2007, 17:53 »
KJEMPENYHETER at Gooch signerer for oss! Det sier sitt når klubber som Real Madrid, Chelsea og Inter har prøvd seg på han tidligere.

Får vi inn Colloccini også, samt en spiss på lån, er jeg knallfornøyd!

Nå er det vel ikke å ha prøvd seg på, det samme som å bli linket til av useriøse nettsteder. Hadde klubber som det er nevnt ovenfor virkelig prøvd seg på denne USA "kjempen" hadde de garantert fått han.

Jeg skjønner ikke at folk kan ta av her inne når de knapt har sett han sparke en ball. Men det ser ut som forventningene og forhåpningene til supporterene følger den veien klubben er på god vei til å ta.
« Siste redigering: 29. Jan. 2007, 18:02 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 29. Jan. 2007, 18:01 »

Ingen smågutt  8)

Akuratt det vi trenger mot Carew på Onsdag.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
« Svar #1193 på: 29. Jan. 2007, 18:04 »
han ser ut som en boxer, hehe
men er svært positiv til denne handelen siden det inkluderer at vi kan kjøpe han i sommer.
meget bra av roeder dette

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 29. Jan. 2007, 18:07 »
han ser ut som en boxer, hehe
men er svært positiv til denne handelen siden det inkluderer at vi kan kjøpe han i sommer.
meget bra av roeder dette

Har vi fått opsjon på kjøp? Isåfall er det nyheter for meg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
« Svar #1195 på: 29. Jan. 2007, 18:17 »
"Onyewu is now in England undergoing a medical after Standard agreed to let him leave on loan for the rest of the season with a view to a permanent deal."

så får man tro på det så mye man vil, men skysports skriver dette...
men virker som det blir sånn.
Pluss at det sies at han kisen fra St.Ettiene også er på vei, hva heter han igjen.

"Newcastle boss Glenn Roeder has confirmed his intention to land French striker Frederic Piquionne on loan from St Etienne."

Vanskelig navn så jeg kopierte :D

håper begge går gjennom

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 29. Jan. 2007, 18:51 »
Ja vi får håpe at Newcastle har betalt noen kroner for å få førsteretten til å kjøpe han for en viss sum til sommeren. Noe de ikke gjorde med Distin.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1197 på: 29. Jan. 2007, 18:54 »
Går begge disse inn på lån så har me ivertfall fått litt forsterkninger. Lurer på kor mye me må betale for å låne dei, trur ikkje bare me tar over lønnsbetalingene, klubben ska nok ha penger for å la dem gå på lån.
Newcastlesupporter siden 1992

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 29. Jan. 2007, 19:01 »
Jo, vi tar nok over lønnsbetalingene. Det er snakk om lån med begge, men med opsjon på permanent overgang. Ganske smart av Roeder egentlig, så kan vi se om det er noe å ha på før vi kjøper dem.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 29. Jan. 2007, 19:06 »
Jeg er veldig fornøyd hvis vi får inn disse to!!:)

Ikke fordi jeg vet veldig mye om dem og mener de oser kvalitet. Men fordi de er sårt trengte uansett!:) DEILIG, med et par nye fjes!