20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1170 på: 29. Jan. 2007, 12:33 »
Folk kan kalle meg hva de vil. Jeg vet selv om jeg er medgangsupporter eller ikke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1171 på: 29. Jan. 2007, 12:44 »
Man kan vel ikke kalles medgangssupporter om man er uenig i en del av de valgene Roeder gjør. Og når man har vært veldig uenig over en lengre periode kan man stille spørsmålstegn ved mannens kvaliteter til å lede et lag. Man kan også være uenig med en dyktig manager i enkelte avgjørelser.

Men når Roeder nå gjør lite, ingenting eller gale ting og vi ser at det går den gale veien, må vi ha lov til å si fra om det.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 29. Jan. 2007, 13:00 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 29. Jan. 2007, 13:12 »
Her kan Wigan gjøre et varp.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/africa/6309601.stm

Ohhh, tenk dere Aghahowa og Martins på topp!

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 29. Jan. 2007, 13:20 »
Shit hadde faktisk vært et varp å få in Babel og bli kvitt Luque. MEN DET ER VENSTRE BECK OG MIDTSTOPPER PLASSEN SOM MÅ FORSTERKES RODER!!!!!!!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 29. Jan. 2007, 13:27 »
Hehehehehe, noen som er overrasket? Alan Oliver i dagens Chronicle

But unfortunately for United fans desperate for a signing, reports today that Roeder was on the verge of signing the "next Thierry Henry," Ajax striker Ryan Babel, are not correct.

With the closure of the January transfer window now just a couple of days away, there is no time for United to make any permanent signings.

United fans I have spoken to are upset about the lack of activity in the transfer market and they have every right to hope that Babel would have come in, especially as those reports today claimed that Albert Luque was supposed to be going in the opposite direction.
« Siste redigering: 29. Jan. 2007, 13:29 av Asbjørn »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 29. Jan. 2007, 14:27 »

Noreng

• Gjest
« Svar #1178 på: 29. Jan. 2007, 14:48 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 29. Jan. 2007, 14:53 »
Hipp Hipp Hurra

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6310085.stm

Ironisk or not?  ;) Aldri sett spilleren selv

Var ironisk ment. Så alle kampene til USA i VM, og kan ikke si at han utmerket seg. Dette bør selvsagt ikke bety noe, men når vi får han på lån så tviler jeg på at han er den kvalitetsspilleren som vi ønsker. Roeder snakket om for et par dager siden at det var en kvalitetstopper på vei som hadde mye å vise til. Er ikke akkurat enig i den, men så er jeg stort sett  uenig med klovnen hele tiden.

Noreng

• Gjest
« Svar #1180 på: 29. Jan. 2007, 14:54 »
Ja, så alle kampene til USA jeg også. Men kan ikke huske han. Så skal ikke dømme han

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 29. Jan. 2007, 15:06 »
En tragedie om Roeder nok en gang klarer å gå gjennom et  overgangsvindu uten at han i det hele tatt prøver å hente en venstreback som har litt kvalitet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1182 på: 29. Jan. 2007, 15:12 »
http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=444787

Han kan vel score mål??? Ellers har vi jo ikkje brukt for han
Newcastlesupporter siden 1992

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 29. Jan. 2007, 15:35 »
Jeg tror egentlig det er ganske smart av Roeder å ikke kjøpe noen i dette vinduet. For hvis det er slik han sier, at ingen av førstevalgene hans er ledige dette vinduet, kan det være lurt å låne noen spillere som en alternativ løsning. Det er bedre å låne middelmådige spillere, enn å kjøpe middelmådige spillere.

Tenk at vi hadde hentet en middelmådighet for 4£, da hadde vi hatt alt for mange forsvarsspillere i sommer. Og det er da vi har sjanse til å kjøpe klassespillere.

Brenn meg gjerne for dette innlegget, men jeg er enig med Roeder og hans innkjøpspolitikk!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 29. Jan. 2007, 15:57 »
Det jeg blir forundret over er at spillere han prøvde å hente i sommer plutselig har blitt til middelmådigheter i følge Roeder selv.

Uansett vil jeg heller ha middelmådighter enn udugligheter som vi har flust av i de bakre rekker for tiden.